Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettäjä

mietin
11.02.2020 |

tuttavapiirin mies pettää vaimoaan. tuntuu pahalta. on flirtti mies ja saa naiset "koukkuun" olen hiljaa., vaikka halveksin miestä. nuortet naiset lankeaa ja somettavat jopa rakkaudesta. onko oikein olla hiljaa vai kertoa totuus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle, pysy erossa.

Hyvin moni puoliso tietää toisen pettämisestä mutta siitä ei puhuta, saatika tarvita jotain sivullista akkaa leikkimään moraalisankaria kun tulee paljastamaan totuuden.

Vierailija
2/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättäköön itse miten haluaa vaikuttaa asiaan omilla puheillaan.

Vierailija
4/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin jo vuosia sitten, etten sekaannu muiden parisuhteisiin millään muotoa.

Vierailija
5/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on sopimuksia, että saa käydä vieraissa. Varsinkin Helsingissä, kimppakivaa ja vaimo istuu vieressä ravintolassa, kun miehellä joka lauantai uusi nainen. Avoimet suhteet jne. En menisi sinuna moralisoimaan. Mistä tiedät haluaako vaimo edes olla miehensä kanssa, muuten kuin lasten vuoksi. Voi antaa vapaasti mennä. Minun mielestä sinun ei kannata puuttua heidän seksielämäänsä.

Vierailija
6/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tapana muutenkin puuttua toisten elämään? Arvostelet, anna ohjeita miten pitää elää ja olla, mitä ostaa, mitä puhua, miten käyttäytyä? Koska minä, minä, minä

Vierailija
7/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksit hyvää miestä.

Vähän sama kuin halveksisi hyvää työntekijää sen takia että se on vain kova tekemään hommia.

Olet kyllä aika skitsofreeninen ihminen.

Pitäisikö miehen leikkiä jotain jeesusta vai?

Vierailija
8/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Minulle läheinen nainen sanoi myöhemmin, kun mies oli jäänyt kiinni avioliiton ulkopuolisesta suhteesta, joka oli kestänyt jo pari vuotta, niin Miksi kukaan lähipiirissä ei kertonut hänelle? Miksi me kaikki vaieten annoimme hiljaisen hyväksynnän? Hän sanoi, että olisi elämästään säästänyt aikaa, vuosia kun olisi tiennyt ja jättänyt silloin jo miehensä. Nyt on jo vanhempi ja väsyneempi ja ei enää niin haluttava miesten silmissä. Eli uhrannut elämänsä miehelle joka lopulta valehteli ja nainen kokee liittonsa olleen lopulta vain valetta, ei aitoa välittämistä, rakkautta. Hukkaan heitetty elämä.

Vierailija
9/9 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo.

Menepä nukkumaan nyt, kello on jo aika paljon.

Huomenna sitten uusin eväin keskiviikkoa kohden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme