Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Se Sofia Belorf arvaus oli kyllä huonoin arvaus ikinä!
Tyhmää voi esittää kirjoitti:
Ilkka Alanko, Sami Hedberg, Linda Lampenius, Anneli Magnusson,
entäs ampiainen?
Vierailija kirjoitti:
Kisu on eloveena ja äiti Pippa Laukka. Oli vieraana Joonas Nordmanin show'ssa ja jotenkin ihmeellisesti kierteli ja kaarteli, kun Joonas kysyi, osaako hän laulaa.
Ei. Kisu on hyvin hoikka.
Ja Erika Vikman. 3 laulajaa ja loput amatöörejä.
Minusta heinäseipään äänestä tuli mieleen Pertti Salovaara.
Ilkka Alanko asuu googlen mukaan myös Tallinnassa. Kun eikös jossain aiemmassa jaksossa mainittu viron kieli.
'Alanko on innokas koripallofani. Hän jää Liettuaan katsomaan myös Suomen huomisen ottelun Makedoniaa vastaan.
- Olen itsekin pelaillut koripalloa koko ikäni. Roolini on yleensä takamies, mutta pelaajana minulla on oikeastaan vain heikkouksia, bändinsä keulahahmo naurahtaa.'
Hyvä juomapeli. Aina otetaan hörppö, kun joku sanoo "mä tiedän".
Heinäseiväs on Ilkka Alanko! Ruusut paljastivat.
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs putoaa.
millä perusteella. Minä en ainakaan tajua yhtään, millä perusteella näitä pudotetaan. Pelkkää arpapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Alanko asuu googlen mukaan myös Tallinnassa. Kun eikös jossain aiemmassa jaksossa mainittu viron kieli.
Kakkosasunto Tallinnassa. Asuu perheineen Nupurin kartanossa Espoossa. Kartanonherraksi tittelöi itsensä eka jaksossa.
Heinäseiväs on kaikista hauskin noista hahmoista.
Tietäjät tietää kirjoitti:
Heinäseiväs on Ilkka Alanko! Ruusut paljastivat.
Kaikkihan hänestä on kerrottu, aurinkolasit, 4R myytyjen levyjen määrä, aurinkolasit, ikä.
Martina lauloi juuri instassaan tällä viikolla, ihan sama ääni kuin kisulla. Kuvaili itseään mustaksi pantteriksi, kova ulkokuori mutta herkkä, hällä myös 2 lasta
Vierailija kirjoitti:
Kisu :Susanna Koski
Tätä minäkin veikkasin ihan alussa, mutta jotkut vihjeet eivät sovi häneen ollenkaan. Nytkin oli joku "en pelkää upottaa käsiäni lantaan" tms. Juu, ei todellakaan ole Susanna Koski.
Ilkka Alanko, Sami Hedberg, Linda Lampenius, Anneli Magnusson,