Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin laulaa Linda L.
olis leijona saanut tippua eikä linda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Niin se on, et tajua. Sami se on ja Samin ääni tulee esiin.
Onko Hedberg myös oopperalaulaja? Muistaakseni leijonan ensimmäinen esitys oli oopperaa.
Niin oli oopperaa ja myös sen äänen olen monta kertaa kuullut hänen suustaan hänen ohjelmissaan ja videoissaan. Monet imitaattorit osaavat laulaa oopperaäänellä.
Heinäkeppi on Sami Kuronen. Pitkä ura radiossa.
kissu8 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
Kyllä tuo Ampiainen kuulosti tänään enemmän Voutilaiselta kuin Wikmanilta.
Heillä on äänensävyssä yhtäläisyyksiä, mutta Vikman se on.
omastakin mielesta varsinkin alussa kuulosti voutilaiselta. mutta nuo maneerit ja käsiliikkeet on selvää vikmania.
justhan tuossa nähtiin kisu jolla maneerit ei olleet ollenkaan lindamaiset
Bassi kirjoitti:
Bassi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tänään putoaa? Kisuko?
Kisu putoaa. Olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.
Linda joo kuten paljastin. Oli kulisseissakin mukava tyyppi. Ensi jaksossa putoaa seiväs/ilkka alanko. Hänelläkin oli hauskoja tarinoita. Totta kai meillä oli selvä käsikirjotus.
Pandora ja Sami Hedberg jäivät finaalijaksoon.
Bass/ohjelman vt. tuottaja
Mitä ihmeen iloa saat tästä trollaamisestasi? viime viikollakin veikkasit putoajan väärin 😂
Vierailija kirjoitti:
Kilpailijat näyttäis olevan kaikki Maikkarin ohjelmista tuttua porukkaa.
Miten niin? Miten esimerkiksi Mikael Junger, Sara Chafak ja Paleface ovat tuttuja Maikkarin ohjemista, muuten kuin joistain satunnaisista haastatteluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Niin se on, et tajua. Sami se on ja Samin ääni tulee esiin.
Onko Hedberg myös oopperalaulaja? Muistaakseni leijonan ensimmäinen esitys oli oopperaa.
Niin oli oopperaa ja myös sen äänen olen monta kertaa kuullut hänen suustaan hänen ohjelmissaan ja videoissaan. Monet imitaattorit osaavat laulaa oopperaäänellä.
Vois olla jarkko tamminen mutta jarkko on oikeasti paljon parempi laulaja kuin leijona. Ehkä tamminen on heinäkasa kun joka esitys tulee eri äänellä.
Bassi kirjoitti:
Bassi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tänään putoaa? Kisuko?
Kisu putoaa. Olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.
Linda joo kuten paljastin. Oli kulisseissakin mukava tyyppi. Ensi jaksossa putoaa seiväs/ilkka alanko. Hänelläkin oli hauskoja tarinoita. Totta kai meillä oli selvä käsikirjotus.
Pandora ja Sami Hedberg jäivät finaalijaksoon.
Bass/ohjelman vt. tuottaja
Ei ole sun nimistä tuottajaa ohjelmassa.
Haluan hoitamaan kehoani ampiaisen sänkyyn. Ellei siellä sitten ole koronariskiryhmää jo.
Voisiko ampiainen olla Heli Palsanmäki?
Eivät ole neloskanavan tai muiden tyyppejä vaan maikkarin väkeä.
Heinäseiväs ei voi olla Ilkka Alanko, kai hän nyt paremmin laulaa? Heinäseiväs ei kuulosta ollenkaan ammattilaulajalta, sen verran nuotin vierestä vetää välillä.
Heinäseiväs -Ilkka alanko
Peacock-Pandora
Leijona - Mikko leppilampi
grtrhtr kirjoitti:
Voisiko ampiainen olla Heli Palsanmäki?
Eli kuka?
Leppilampea ei kyllä olekkaan nähty missään vähään aikaan?
Ainahan se kyllä joka ohjelmassa on tyrkyllä tosin vihjeet ei kai sovi kaikki.
Ampiainen on Paula Koivuniemi!
;D No ei nyt sentään, mutta vois olla.
Ampiainen = Susanna Penttilä?
Heli palsamäki ois kova Ampiainen ja mies,jota ei puolta tarjoo,on hullu!
Oisko käyny,tai saanut jonkun urheilukipinän! Markku hoitaa kinkun putoavista ihroista kinkun Joulupöytään sinisellä leimoilla?
2000 euroo meidän nimmareilla?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole neloskanavan tai muiden tyyppejä vaan maikkarin väkeä.
stand up - ja Grillit huurussa -ohjelmat ovat neloskanavalla. Paleface taitaa olla enemmän ylen miehiä, samoin Junger. Chafakilla oli oma ohjelma, sekin neloskanavalla. Henri Alenilla oli jokin kokkiohjelma, joka pyöri Jim-kanavalla. Lampenius ei ole tainnut viime aikoina telkkarissa olla eikä Ilkka Alanko tai Pandora, ainakaan maikkarilla. Eli maikkarin väkeä olisi Pekka Pouta, Sami Uotinen ja Viivi pumpanen. Että se sinun salaliittoteoriastasi.
Kilpailijat näyttäis olevan kaikki Maikkarin ohjelmista tuttua porukkaa.