Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Niin se on, et tajua. Sami se on ja Samin ääni tulee esiin.
Onko Hedberg myös oopperalaulaja? Muistaakseni leijonan ensimmäinen esitys oli oopperaa.
Näyttelijät osaa matkia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tuotanto tiputtaa sen, joka on parhaiten arvattu täällä palstoilla.
Meinaatko, että tuotanto tiesi jo viime vuonna, että mitä tällä palstalla tullaan keskustelemaan? Aikaimoisen kristallipallon omasivat.
Studioyleisö äänestää, piste.
Voi ne huvikseen äänestääkin, mutta noin sataprosenttisen varmasti tippumisjärjestys on käsikirjotettu ennen tuotantoa. Sen verran työläät ja arvaamattomat järjestelyt muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Onko Hedberg myös oopperalaulaja? Muistaakseni leijonan ensimmäinen esitys oli oopperaa.
Se eka biisi vasta kuulostikin ihan täysi samilta, vastaavia joilotuksia löytyy netistäkin ku se laulaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä viikosta toiseen miettiny et miks Jennillä on Jannen kanssa mätchäävä halvan näkönen lila ompele päällään, kun taas Maria pyntättynä viikosta toiseen. Onko budjetti paukkunu yli🤔
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f0cbc9b7-e262-4963-b676-4a018cc…
Marian asut on opiskelijoiden suunnittelemia, Maria antaa niille näkyyvyyttä.
Oliko sama juttu aikoinaan Tähdet, Tähdet ohjelmassa? SIlloinkin Veitolalla oli tosi outoja asuja.
trhtrh kirjoitti:
Ampiainen on Madonna tai Aki Palsanmäki
Markku ilmeisesti askarrellut heinäseipäistä korsetin ampiaispuvun alle joka kätkee oikeat muodot?
Kisu = Chisu
Peacock = Tarja Turunen
Ampiainen = Nelli Matula
Heinis = Stigu tai Ville Kinaret
Leijona = Antero Vartia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät osaa matkia hyvin.
Ei kyllä välttämättä osaa vaikka osa osaisikin. Kohtalainen osa näyttelijöistä laulaa kauniisti sanottuna ihan päin vi**ua.
Boring, Marialla on joku oikeassa olemisen syndrooma eli se ei malta olla möläyttämättä oikeaa vastausta lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Ampparilta hyvä show. Onko se nyt Erika Vikman vai onko vielä muita ehdokkaita?
Minä olen veikannut Noora Karmaa, mutta jotkut vihjeet ovat kyllä mennyt minulta ohi. Enkä tämän päivän laulusta ehkä ole enää niin varma.
Linda se oli ja Kisu paljastui mitä on ennustettu, että kässärin mukaan.
Harmi, että Linda putosi. Hän teki Kisuna aivan mahtavia esityksiä, kuin pienoisnäytelmiä. Niissä tapahtui ja rakastin hänen liikkumistaan. Ja hän lauloi tosi hyvin. Hahmona hän oli paljon kiinnostavampi kuin Ampiainen.
Bassi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tänään putoaa? Kisuko?
Kisu putoaa. Olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.
Linda joo kuten paljastin. Oli kulisseissakin mukava tyyppi. Ensi jaksossa putoaa seiväs/ilkka alanko. Hänelläkin oli hauskoja tarinoita. Totta kai meillä oli selvä käsikirjotus.
Pandora ja Sami Hedberg jäivät finaalijaksoon.
Bass/ohjelman vt. tuottaja
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
Kyllä tuo Ampiainen kuulosti tänään enemmän Voutilaiselta kuin Wikmanilta.
Heillä on äänensävyssä yhtäläisyyksiä, mutta Vikman se on.
omastakin mielesta varsinkin alussa kuulosti voutilaiselta. mutta nuo maneerit ja käsiliikkeet on selvää vikmania.
Sami/Leijona ei varmaan suoraan viitannut musiikin säveltämiseen, kuten Sibelius vetäytyi kammioonsa. Sami vetäytyy kammioonsa kirjoittamaan ja pohkimaan stand up -materiaalia.
No ei ole noin tuntematon heppu