Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs putoaa.
millä perusteella. Minä en ainakaan tajua yhtään, millä perusteella näitä pudotetaan. Pelkkää arpapeliä.
Yleisö äänestää kai mielestään parasta?
Oon tässä viikosta toiseen miettiny et miks Jennillä on Jannen kanssa mätchäävä halvan näkönen lila ompele päällään, kun taas Maria pyntättynä viikosta toiseen. Onko budjetti paukkunu yli🤔
Esko Eerikäisen ääni Heinäseipäällä. Radiotoimittaja.
Luulen että tuotanto tiputtaa sen, joka on parhaiten arvattu täällä palstoilla.
Taustatanssijat voisivat tanssia taustalla, kiitos.
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs putoaa.
millä perusteella. Minä en ainakaan tajua yhtään, millä perusteella näitä pudotetaan. Pelkkää arpapeliä.
Tähän asti on pudonnut aina huonoin laulaja. Tosin nyt saattaa vaikuttaa jo se kuinka mielenkiintoinen hahmo on.
Sinuhe Wallinheimo, Juha Perälä, Martina Aitolehti, Erika Wikman ;o
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähnyt pienenkään pätkän hedbergin stand up -showsta, ei leijonasta ole epäilystäkään. Kaikki äänet ja eleet ovat täsmälleen identtisiä.
Mä oon nähnyt montakin Hedbergin lavashowta, enkä vaan mitenkään löydä tuosta äänestä Samia. Mutta ehkä mä vaan en tajua.
Tänään ollut tylsiä biisivalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä viikosta toiseen miettiny et miks Jennillä on Jannen kanssa mätchäävä halvan näkönen lila ompele päällään, kun taas Maria pyntättynä viikosta toiseen. Onko budjetti paukkunu yli🤔
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f0cbc9b7-e262-4963-b676-4a018cc…
Marian asut on opiskelijoiden suunnittelemia, Maria antaa niille näkyyvyyttä.
Hedberg on ainoa joka vetää noin korkealle!
Vierailija kirjoitti:
Miten muka, kun tämä on kuvattu ja leikattu kuukausia sitten?
Ilkka Alanko radiotoimittaja? Sami Hedberg säveltäjä?
Kuinka pitkä on leijona, olisko Jussi Lampi?
Minttu edelleenkin jaksaa miettiä Marian asusteita, joten siksi kannattaa katsoa, kun Maria on eräänlainen hahmo.... ei siis oma itsensä ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että tuotanto tiesi jo viime vuonna, että mitä tällä palstalla tullaan keskustelemaan? Aikaimoisen kristallipallon omasivat.
Säveltääkö Sami hedberg jotain?