Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 70 prosenttia suomalaisista syö liian vähän hiilihydraatteja – asiantuntija kertoo yllättävät merkit, joista tunnistat hiilarivajeen

Vierailija
11.02.2020 |

Soosoo karppaajat!!!!!!!!!!

Voisiko joku peistata tänne tuon artikkelin? Kiitos.

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi hiilarivaje katukuvassa ihan silmiinpistävä, vielä paremmin näkyy rannalla ja uimahallissa.

Vierailija
2/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi hiilarivaje katukuvassa ihan silmiinpistävä, vielä paremmin näkyy rannalla ja uimahallissa.

ai miten se näkyy? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ohenee, harmaantuu, ja kaljuuntuu. Kasvoista tulee ns "narkkarin naama" kun rasvaprosentti on liian aikainen. Tämä johtaa ryppyihin.

Näkyy kaikkialla.

Vierailija
4/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen tunnistaa?

Vierailija
5/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ohenee, harmaantuu, ja kaljuuntuu. Kasvoista tulee ns "narkkarin naama" kun rasvaprosentti on liian aikainen. Tämä johtaa ryppyihin.

Näkyy kaikkialla.

Kuvasit juuri vanhukset.

Vierailija
6/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pääsyä hesariin, mutta tässä on iltiksen vastaava juttu.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/bbee9988-2ad9-4960-8090-cd120…

Vierailija
7/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka karppaajat mitä väittäisi, niin ei hiilarit automaattisesti lihota. Mä syön ihan reippaasti hiilareita ja olen ihan normaalipainoinen ja kroppa on ihan hyvä.

Vierailija
8/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä sontaa.

Vierailija
9/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nimenomaan näyttää siltä että kansa elää jollain makaronilla vain. Alikehittyneitä leukoja ja lihaksettomia kroppia. Rasvaa ja nestettä keho. Ryhti huono kun selässä ei lihaksia ja etupainoa liikaa.

Proteiinia lautaselle. Kunnon kananrintaa ja kananmunia joka päivä!

10/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus ja vähähiilihydraattiset ruokavaliot eittämättä toimii nopeana ja hyvänä laihdutus keinona mutta loppu elämän ruokavaliona ne eivät ole kovin hyvä ratkaisu. Hiilareista tehtiin ikäänkuin "pahis" tuossa reilu 10 vuoden takaisessa karppaus buumissa. Vaikka buumista onkin palauduttu normaalimpaa niin kyllä sen huomaa edelleen.

Varsinkin jos liikkuu jollain tavalla aktiivisesti niin hyvät hiilarit kannattaa ja pitää ottaa talteen. Nopeat pullahiilarit voi toki heittää hiiteen, niitä ei tarvitse kukaan.

En tiedä miten vähä hiilariset ihmiset näkyy katukuvassa mutta ainakin haistaa mikäli ketoosissa ovat, haisee kuin rutto. Pahemmalta kuin anoppini.

Vierailija
11/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikäli pasta, patonki ja muut hiilihydraatit pyörivät mielessäsi jatkuvasti, on se todennäköisesti merkki siitä, että et saa niitä riittävästi "

Tuo tapahtuu vain sokerinarkkareille. Kun addiktiosta selviää niin niitä ei tee edes mieli.

Vierailija
12/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. No onpa virkistävän erilainen mielipide vaihtelun vuoksi :D. Asiasta viidenteen, katselin puhtaasti viihteeksi videoita carnivore-dietistä joka on ketokarppauksen äärimmäisin muoto. Mm. Jordan Peterson, vaimonsa ja tyttärensä ovat korkean profiilin karnivoreja. Petersonin vaimohan sairastui harvinaiseen munuaissyöpään muistaakseni puolentoista vuoden carnivore-dietin jälkeen. Munuaiset juuri on tuolla dietillä hätää kärsimässä. Ja Peterson itse on ollut kuoleman kielissä bentsodiatsepami-vieroituksensa tiimoilta.

Tuossa dietissä siis syödään pahimmillaan pelkkää lihaa, tai lihaa, sisäelimiä ja maitotuotteita. Muuan alan guru kävi viimeaikoina verikokeessa. Mies on kaapin kokoinen salimake. Kävi ilmi että äijän testot oli aivan surkeat tyylin vanhusten tasoa, verensokeri diabetes-tasoa ja kaikki muutkin arvot viturallaan. Ilmeisesti ei ihan kaikkia arvoja uskaltanut edes paljastaa, ja ah sitä selittelyn määrää kun mustasta yritettiin tehdä valkoista. Tyyliin karnivorien testosteroni nyt vain on niin paljon TEHOKKAAMPAA tms :D.

Vierailija
13/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten siellä oli kommentoitu:

Tällaiset hiilarien tankkausohjeet ovat yksiselitteisesti edesvastuuttomia ja aiheuttavat suuria vahinkoja ihmisten terveydelle!

Vierailija
14/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kaikkialla.

Onko 70% suomalaisista liian alhaisella rasvaprosentilla? En tiennytkään.

Vierailija
15/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka karppaajat mitä väittäisi, niin ei hiilarit automaattisesti lihota. Mä syön ihan reippaasti hiilareita ja olen ihan normaalipainoinen ja kroppa on ihan hyvä.

Karppaajat ei tajua sokerin ja hyvien hiilihydraattien, kuten kasvisten ja täysjyväviljan eroa. Kaahotetaan vain rasvan ahmimisesta ja sillä muka tullaan autuaaksi, vaikka ihmisen koneisto toimii nimenomaan (hyvillä) hiilihydraateilla.

Vierailija
16/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kaikkialla.

Mä olen useamman karppaavan työkaverin kohdalla kiinnittänyt tuohon huomiota. Yleensä he sanovat että voivat paremmin kuin koskaan, mutta jotenkin ulkoisesti ovat nopeasti menneet huonomman näköiseksi. Harmaa iho, ohentuva ja/tai harmaantuva tukka, ryppyjä, kasvojen roikkumista.

Vierailija
17/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten siellä oli kommentoitu:

Tällaiset hiilarien tankkausohjeet ovat yksiselitteisesti edesvastuuttomia ja aiheuttavat suuria vahinkoja ihmisten terveydelle!

Siis eikö kukaan noista kommentoijista ole koskaan urheillut? Kestävyysurheilija nimenomaan tankkaa hiilihydraatteja, ei siitä muuten mitään tule. Muiden ei tietenkään tarvitse tankkaamalla tankata mutta ei niiden vältteleminenkään ole järkevää.

Vierailija
18/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, hörhösanomat taas vauhdissa satujensa kanssa

Vierailija
19/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kaikkialla.

Mä olen useamman karppaavan työkaverin kohdalla kiinnittänyt tuohon huomiota. Yleensä he sanovat että voivat paremmin kuin koskaan, mutta jotenkin ulkoisesti ovat nopeasti menneet huonomman näköiseksi. Harmaa iho, ohentuva ja/tai harmaantuva tukka, ryppyjä, kasvojen roikkumista.

Sehän se tuolla lihapainotteisella ruokavaliolla onkin, että vitamiinien saanti jää tosi vähäiseksi, ja se näkyy ulkomuodossa ja ihon kunnossa.

Vierailija
20/263 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen proteiinin saanti on pahaksi munuaisille. Tämä nyt vaan ISn juttu, mutta aiheesta löytyy kyllä tutkimustietoa.

https://www.is.fi/terveys/art-2000001215928.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi