Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 70 prosenttia suomalaisista syö liian vähän hiilihydraatteja – asiantuntija kertoo yllättävät merkit, joista tunnistat hiilarivajeen

Vierailija
11.02.2020 |

Soosoo karppaajat!!!!!!!!!!

Voisiko joku peistata tänne tuon artikkelin? Kiitos.

Kommentit (263)

Vierailija
261/263 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on sairaaksi mennyt maailma. Syödään jonkun naurettavan ulkonäkökriteerin mukaisesti ja sehän on sairasta, ei se ole tervettä.

Kyllä te olette päästänne vialla. Ei koskaan ennen sanottu puurolle ei, eikä koskaan etenkään riisipuurolle, joka on suomalaisten perusrunko.

Riisipuuro suomalaisten perusrunko???😂

Vierailija
262/263 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kaikki jotka laihtuvat nopeasti näyttävät enemmän tai vähemmän kelmeitä ja väsähtäneiltä. Eroa ei ole siinä miten sen tekee. Hiilarien vähentäminen vain on monelle se mahdollinen tapa laihtua, mm minulle. Esimerkiksi pasta ja riisi, täysjyvää tai ei, aiheuttaa minulle ahmimishäiriön.

Sokeri on toinen mikä tekee melkein hulluksi, lisää ja lisää pitää saada. Hiilareista peruna on ainoa joka ei aiheuta em oireita. Kun syön tasapainoisesti lihaa, kasviksia ja rasvaa voin hyvin. Ja mieliteot jäävät. Edes suklaata ei tee mieli. Testattu on tarpeeksi monta kertaa. Terv. Se harmaanaamainen mutta tyytyväinen laihduttaja.

Ei se nyt aina noin mene. Itse olen pudottanut painoa noin 10 kg kahden vuoden aikana erityisesti kestävyysliikuntaa lisäämällä. Tuttavat, joita tapaan satunnaisesti, ihmettelevät miten näytän joka kerran tavatessa aina vaan nuoremmalta. Itse en mitään puhu tästä pitkän tähtäimen projektista, enkä varsinaisesti huomaa eroa ulkonäössäni, sen verran hidasta tuo muutos on, mutta yllättävän useat siitä spontaanisti käyvät kommentoimaan. N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/263 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on nyt se että halutaanko näyttää hyvältä ja olla heikkoja ja huonompikuntoisia kuin hiilariravinnolla. Hiilarilla saa luonnollisen rasvapeitteen ihon alle.

Eli sitten tarvittaessa on sitä polttoainetta sille jaksolle jos hiilarit ja ravintokin loppuu.

Ja puhumattakaan myllytystehosta. Se voima ja nopeus. Ne tulee sokereista.

Halutaanko olla patsaita vai oikeita spartalaisia. Tässäpä tämä. Minä kuittaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme