Vuokranmaksu luonnossa? Onko tämä kuinka yleistä?
Miten yleinen ilmiö vuokramarkkinoilla on erikoisjärjestelyt vuokranmaksussa? Onko täällä esimerkiksi naisia, jotka maksavat vuokransa luonnossa tai onko täällä vuokranantajina miehiä, jotka sellaisia diilejä tekevät? Jos on niin, miten käytännössä tällainen diili järjestyy? Vaikea kuvitella, että asuntonäytössä vuokranantaja uskaltaisi naisehdokkaalle ehdottaa vuokranmaksua seksiä vastaan. Luulenpa että aloitteet tulevat aina naisilta, jotka sellaiseen järjestelyyn ovat valmiita.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun miesystäväni asunnossa ilmaiseksi, tai näin suhteessa ollessa se on varmaankin tuota luonnossa maksamista. :)
No tuota ei nyt lasketa koska olet suhteessa, mutta tavallaan miehesi maksaa sinulle seksistä. Naisethan ovat aina maksullisia joko suoraan tai epäsuorasti. Olet siis asian ytimessä. :D
Miehet ovat aina maksullisia. Nainen joutuu aina maksamaan suhteesta mieheen, raatamalla kotona ja tekenällä., hoitamalla, kasvattamalla ja elättåmällä lapset sekä käymällä töissä. Mies käy vain töissä ja ruikuttaa seksiä. Nainen häviää aivan valtavasti parisuhteessa kaikin puolin niin rahallisesti kuin fyysisestikin eli älä sinä aina maksullinen mies tule höpöjäsi tänne puhumaan.
Sitten ihnetellään kun naiset viihtyy sinkkuna
Aina? AINA?
..ttu että sylettää tollanen yleistys, kun itse on joutunut ikänsä elättämään laiskoja työnvieroksuja naisia.
Minä vuokraan asunnoistani kahta vain vastikkeen hinnalla, nuorille tytöille.
Sopimukseen sisältyy seksiä kanssani käytännössä kun haluan, tietysti esteistä neuvotellaan.
Lisäksi muita miehiä ei saa vuokra-aikana olla, siitä olen tarkka.
Hyvin on homma noin pelannut ja etu on yhteinen.
Ihanan feministinen palsta. Poistui heti viesti jossa tiedusteltiin että olisikohan samanlainen mahdollista naisvuokranantajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin itse naisena ilmoituksen tori.fi sivulle, siis sellaisen avoimen hakemuksen jossa ilmoitin etsiväni vuokra-asuntoa opiskelujen ajaksi tietystä kaupungista. Sain kolme yhteydenottoa joissa ehdotettiin tuollaista apn kuvailemaa "järjestelyä".
Ok kiitos tiedosta. Vuokranantajat siis uskaltavat moista ehdottaa suoraankin. Tietty jos olet ilmoituksellasi ollut jotenkin provosoiva eli esim. olet julkaissut itsestäsi hakemukseen näyttävän ja seksikkään kuvan, niin se voi alentaa rimaa kysyä.
Miten oikein saat tän naisten syyksi? Mullakin oli lehdessä ilmoitus: luotettava opiskelija etsii pientä yksiötä. Sain kolme soittoa pervoperoilta ja yksi oikein selitti että hänellä on sala-asunto josta vaino ei tiedä ja ottaa siihen vain luonnossa maksavan tyttösen, ja näin turvaa seksinsä. Yök. Oksettavaa.
Miehen kannalta käytännöllistä..😉
Mitä tarkoitetaan luonnossa maksulla? Mennään metsään ja maksetaan siellä?
Hyvä Uli: ymmärrämme että sinulla on muitakin fantasioita kuin naisten lyöminen ja sunnuntailounaan menyy, mutta vuokrat maksetaan rahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin itse naisena ilmoituksen tori.fi sivulle, siis sellaisen avoimen hakemuksen jossa ilmoitin etsiväni vuokra-asuntoa opiskelujen ajaksi tietystä kaupungista. Sain kolme yhteydenottoa joissa ehdotettiin tuollaista apn kuvailemaa "järjestelyä".
Paljonko tuli asiallisia yhteydenottoja?
En nyt muista tarkalleen kun nuo epäasialliset jäivät paremmin mieleen. Asunnon löysin tuota kautta kuitenkin. Asuin siinä nelisen vuotta ja maksoin ihan rahalla :D
Minä maksan parisataa kuussa vuokraa asunnosta, jonka vuokra olisi ainakin 1000 jos ei enemmänkin naapurilla samankokoisen vuokra 1050.
Vuokranantaja vierailee 1-3 kertaa viikossa ja viipyy 2-5 tuntia.
Hyvä diili minulle jää fyrkkaa muuhunkin.
N. 23
Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan parisataa kuussa vuokraa asunnosta, jonka vuokra olisi ainakin 1000 jos ei enemmänkin naapurilla samankokoisen vuokra 1050.
N. 23
Helsinki
Sama juttu koko opiskeluajan, 4 vuotta.
N. 35
Turku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 23
HelsinkiSama juttu koko opiskeluajan, 4 vuotta.
N. 35
Turku
Tietääkö kumppanisi vai onko sellaista?
Tuossa se seksillä maksava ottaa aika ison riskin. Vuokrasopparissahan on varmasti sovittu että paljonko vuokra jne.
Entäs jos vuokraisäntä alkaakin vaatimaan maksamattomia vuokria? Hänellähän on todisteena näyttää ettei vuokralainen ole maksanut hänelle senttiäkään.
Joku kehui hyväksi diiliksi. Sori vaan mutta ihan helvetin tyhmä diili :D
Aika halvalla on itseään myynyt jos saanut 500-800euron alennuksen vuokrasta ja vuokraisäntä käynyt useamman kerran viikossa ja viipynyt vielä monta tuntia :D :D Ja silti vielä pitänyt maksaa muutama satanen vuokraa :D
Ennemmin kannattaisi myydä itseään toisille miehille ja maksaa siitä vuokra.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se seksillä maksava ottaa aika ison riskin. Vuokrasopparissahan on varmasti sovittu että paljonko vuokra jne.
Entäs jos vuokraisäntä alkaakin vaatimaan maksamattomia vuokria? Hänellähän on todisteena näyttää ettei vuokralainen ole maksanut hänelle senttiäkään.Joku kehui hyväksi diiliksi. Sori vaan mutta ihan helvetin tyhmä diili :D
Aika halvalla on itseään myynyt jos saanut 500-800euron alennuksen vuokrasta ja vuokraisäntä käynyt useamman kerran viikossa ja viipynyt vielä monta tuntia :D :D Ja silti vielä pitänyt maksaa muutama satanen vuokraa :D
Ennemmin kannattaisi myydä itseään toisille miehille ja maksaa siitä vuokra.
Älä ole minusta huolissasi.
Vuokrasopimuksessa lukee 200€ sisältää yhden hengen vesimaksun.
Lehti-ilmoitukseen soitin kerran, ja kun kysyin mieheltä asunnon hinnasta, vastaus oli kiertelevä ja kaarteleva. Saattoihan se olla että halusi vain antaa eniten maksavalle. Mutta äänensävy oli kyllä sellainen ettei kiinnostanut neuvotella.
Kymmenen vuotta sitten oli ihan yleistä, että vuokraisäntä vieraili kerran kaksi viikossa jos halusi asua vähänkin paremmalla alueella Helsingissä.
Parikymppinen poikani vaihtoi paikkakuntaa ja laittoi nettiin halutaan vuokrata -ilmoituksen. Hän sai pari tarjousta miehiltä, joilla oli tarjota asunto hyvin halpaan hintaan palveluksia vastaan. Poika kysyi tutuiltaan, onko heillä vastaavia kokemuksia eikä tuo kovin harvinaista tuntunut olevan. Hän löysi kuitenkin asunnon, jonka vuokra maksetaan oikealla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun miesystäväni asunnossa ilmaiseksi, tai näin suhteessa ollessa se on varmaankin tuota luonnossa maksamista. :)
No tuota ei nyt lasketa koska olet suhteessa, mutta tavallaan miehesi maksaa sinulle seksistä. Naisethan ovat aina maksullisia joko suoraan tai epäsuorasti. Olet siis asian ytimessä. :D
Höpöhöpö. Mun miesystävä asui ilmaiseksi mun omistamassa asunnossa. Asuntovelankin maksoin yksin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta. Vuokranantajat siis uskaltavat moista ehdottaa suoraankin. Tietty jos olet ilmoituksellasi ollut jotenkin provosoiva eli esim. olet julkaissut itsestäsi hakemukseen näyttävän ja seksikkään kuvan, niin se voi alentaa rimaa kysyä.
Kummallinen ajatus sulla, että naiset näitä ehdottelee.
Kerron millaista oli 90-luvulla. Nuorena opiskelijana hain useamman eri kerran Helsingistä asuntoa ja joka kerta tuli näitä ehdotuksia ”poikkeaviin järjestelyihin”.
Ilmoituksena oli silloin lehti- ilmoitus, jossa ei ollut mitään kuvaa tietenkään. Ilmoituksesta kävi ilmi sukupuoli(nainen) ja se että on opiskelija. Soittaessaan ja kerrottuaan asunnosta tarjosivat sitten tällaista vaihtoehtoa. Siinä vaiheessa eivät siis olleet vuokralaista edes nähneet.
Yksikin mies loukkaantuneen oloisena valitti että mikä siinä nyt on kun ei käy. Sanoi olevansa insinööri ja tavallinen perheenisä ja että kun ennenkin on käynyt!( tämän olisi pitänyt jotenkin asiasta vakuuttaa! )😂
Pyydettiin myös toimittamaan pikkareita ja joku huohotti puhelimeen edes sanomatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin vuonna 1995 Hesariin ilmoituksen, kun muutin Helsinkiin ja halusin vuokrata asunnon. Ihan tavallinen ilmoitus. Olin parikymppinen. Sain neljä tarjousta, joista 2 oli tälläisiä ”vuokran voi maksaa muullakin kuin rahalla”. Valitsin rahalla maksettavan vaihtoehdon.
Itse sain kanssa 1990-luvun jälkipuolella pari tällaista tarjousta ja olin niistä aika närkästynyt. Silloin oli kuitenkin Hesarissakin kaikenlaisia seksipuhelinilmoituksia ja oli ollut niitä topless-baareja ja Vaasankadulla päivysti prostituoituja, enkä tajunnut, miksi asialliseen vuokra-asunnon hakuun piti sotkea limaisia seksiehdotuksia. Valtaosa soittajista oli kyllä asiallisia ja vuokrasin asuntoni naiselta. Ihan nappiin ei mennyt kyllä sekään vuokrasuhde ja päädyinkin sitte ostamaan asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Äidilleni 70-luvulla oli vanhempi vuokranantajaukko tätä ehdottanut. Ja siitähän minä sitten pian sainkin alkuni... No en, uskokaa tai älkää :D
Kumma vaan kun nimesi on Rentti...
Useimmat ovat