Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.

Vierailija
08.02.2020 |

Ikä ei ole este jos kemiat toimii

Kommentit (627)

Vierailija
241/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävinpä katsomassa millasia 45+ miehiä löytyy tinderistä ja huhhuh. En usko että heistä edes 40 v naiset kiinnostuu.

Eivätkö olleet vireitä ja menestyneitä!

Vierailija
242/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."

Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.

Vakkaripano voi kuule olla paaaljon parempi kuin perusparisuhde.

Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D

Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.

Monet miehet ymmärtää, mutta ymmärrä että miehetkin halua samalla tavalla elämää nuorten naisten kanssa tai vaikka thaimaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D

Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.

Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.

Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.

Vierailija
244/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Monet miehet ymmärtää, mutta ymmärrä että miehetkin halua samalla tavalla elämää nuorten naisten kanssa tai vaikka thaimaassa.

Ja liittyy miten minun valintoihini? Nuo miehet eivät varmasti kuulu kohderyhmääni eli miksi minun pitäisi edes tietää heistä mitään?

Vierailija
245/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.

Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.

Eli et kelpaa kotimaassa, vain ulkomailla.

Vierailija
246/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Ja liittyy miten minun valintoihini? Nuo miehet eivät varmasti kuulu kohderyhmääni eli miksi minun pitäisi edes tietää heistä mitään?

Eikä vanhemmat naiset minun kohderyhmään. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

247/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanikäiset miehet eivät vielä osaa arvostaa perhe-elämää

Aloittajalle sen verran että jopa tässä on varrotukin, onneksi meidän hopeakettujen maailma on niin jämähtynyt, kaikki muu muu muuttu kuin me :D

Tuolle lainaamalleni että kylläpä tuossa kotain perää on. Suhtautuminen muuttuu kun kilometrejä tulee. Lisäksi elämähän koulii myös meitä miehiä ja opiksi varmaankin moni ottanut. Tosin teidän neitojen on varmaankin hankala osata tulkita mihin suuntaan muuttanut. Osalla miehistä varmaankin parempaan suuntaan mutta tietty osalta miehistä huonompaan suuntaan. Samalla tavallahan se naisillakin menee, osasta hioutuu aikaa myöten timantti ja osasta kyyninen kyy.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
248/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että alle 30 tieten tahtoen etsivät juuri yli 45 v miehiä. Luulen että maksimi on juuri se 45 v. Itse olen 14 v vanhemman miehen kanssa ja silloin kuin tapasin hänet niin oman ikäiset pojat oli vielä ihan teinejä räkäposkisia kakaroita jotka asuivat vielä himassa ja ilman koulua tai töitä. Suomeksi eivät olleet aikuisia. Miehistä tulee miehiä vasta 30 v nä. Sitten on 5 v aikaa saada lapsi,jos miettii tätä ns. Terve lapsi asiaa, mutta harva löytää niin nopeasti hyvää miestä joka haluaa heti isäksi. Itseasiassa suurin riski taisi olla se, että miehen ja naisen ikäero oli yli 10 v eikä niinkään kummankaan ikä. Mutta joo kylhän toi mies on jo suurinpiirtein kolmas jalka haudassa ollut jo viimeiset 10v. Mutta mitä oon tutkinut asiaa, niin ei se peitto heilu niillä nuoremmillakaan miehillä lapsiperheissä. Miehille on niin vaikeaa hypätä siihen ns. Rakastaja rooliin, kun vaimo on ns. Äiti. Että ihan sama minkä ikäinen ukko, niin yhtä pskaa se silti on. Joskus kyllä eroan ja ei enää miestä saman katon alle. Nykyään miehet ei edes elätä naisia. Eli nyky miehiltä et saa seksiä etkä rahaa ja et välttämättä edes lapsia? Miksi nyky nainen haluaa miehen, jolla ei tee mitään? Juu ei kiitos.

Vierailija
249/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa muuten hyvässä vakipanossa tai FWB:ssä? Kumma, että palstamiehet kuvittelevat, että nainen olisi niissä jotenkin hyväksikäytetty osapuoli. Aikuinen nainen ei välttämättä halua enää parisuhteeseen pyykkäämään toisen kalsareita. Newsflash: osa naisista pitää seksistä. Kovasti. Silloin vakipano / Fwb on juuri hyvä.

Mutta aiheeseen: Ihmettelisin kovasti, jos alle kolmikymppinen nainen tahallaan etsisi vanhaa miestä vieläpä lastensa isäksi. Hassu juttu, ettei linkkiä medialähteisiin löydy. Not.

Eiköhän se ole luonnikasta katsella lisääntymistarkoituksessa samaa ikäluokkaa.

No, joku ukkeli tehtailee täällä jatkuvasti samantyyppisiä aloituksia:

- yli 30-vuotiailla naisilla ei ole toivoa eikä "markkina-arvoa"

- oletko katsellut itseäsi 15 vuotta vanhempia miehiä, sellainenhan olisi hyvä

- ota nyt vain paljon vanhempi, sosiaalisesti kömpelö mies, joka pohtii yhä, keille jännät tytöt puhuivat yläasteella

Kai ymmärrätte, ettei auta, vaikka kuinka jankutatte? Naiset itse tietävät millaista miestä mahdollisesti etsivät, ei siihen auta tuhatkaan aloitusta vanhan miehen paremmuudesta. N50+

Vierailija
250/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babe-paita päälle ja menoksi! (etsimään mennyttä nuoruutta)

Vierailija
251/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetytttää tämä kehitys mutta pakko uskoa koska mediatietoa

Vierailija
252/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

253/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että alle 30 tieten tahtoen etsivät juuri yli 45 v miehiä. Luulen että maksimi on juuri se 45 v. Itse olen 14 v vanhemman miehen kanssa ja silloin kuin tapasin hänet niin oman ikäiset pojat oli vielä ihan teinejä räkäposkisia kakaroita jotka asuivat vielä himassa ja ilman koulua tai töitä. Suomeksi eivät olleet aikuisia. Miehistä tulee miehiä vasta 30 v nä. Sitten on 5 v aikaa saada lapsi,jos miettii tätä ns. Terve lapsi asiaa, mutta harva löytää niin nopeasti hyvää miestä joka haluaa heti isäksi. Itseasiassa suurin riski taisi olla se, että miehen ja naisen ikäero oli yli 10 v eikä niinkään kummankaan ikä. Mutta joo kylhän toi mies on jo suurinpiirtein kolmas jalka haudassa ollut jo viimeiset 10v. Mutta mitä oon tutkinut asiaa, niin ei se peitto heilu niillä nuoremmillakaan miehillä lapsiperheissä. Miehille on niin vaikeaa hypätä siihen ns. Rakastaja rooliin, kun vaimo on ns. Äiti. Että ihan sama minkä ikäinen ukko, niin yhtä pskaa se silti on. Joskus kyllä eroan ja ei enää miestä saman katon alle. Nykyään miehet ei edes elätä naisia. Eli nyky miehiltä et saa seksiä etkä rahaa ja et välttämättä edes lapsia? Miksi nyky nainen haluaa miehen, jolla ei tee mitään? Juu ei kiitos.

Voimia sisko, voimia sinulle! Ei ihme sinänsä että sinulla tuollaisia negatiivisia kokemuksia kun otantasi on noin suppea, vaivaset 15v. Ei oikein mielestäni oikeuta paukkuttelemaan hekseleitäsi kun eihän tuota edes ikäeroksi voi laskea :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
254/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käytännössä asutaan yhdessä. Rakastaja ei ole sama kuin vakipano.

Tosin vakipanoksikaan en vanhaa miestä huolisi. N50+

Sun mielessä olet sen rakastaja. Mies kun saunaillassa kertoo susta kavereille niin oot vakkaripillu. Siis jos ollenkaan kehtaa tuoda sen esille että sillä on joku mummo pano.

Edelleen, ihan s44tanan sama millä nimellä kutsutaan. Minä sentään saan seksiä aina halutessani. Mitenkäs sinulla?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kyllä mulle irtoaa pillua ihan nuorilta ja kauneilta, ei siinä mitään. Ihan hyvin säilynyt kun olen niin sellainen ei tuota ongelmia.

Voin just kuvitella jotain räväköitä 50v kouvolatukkia juttelemassa härskejä saunaillassa kun saavat munaa joltakin 40v pälvikalju sepolta. Voi sitä suomimuijien laatua. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jep, ja tämän uskovat toki kaikki.

Pidetään ketju asiallisena, kiitos!

Vierailija
255/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta.

Olen jo pitkään etsinyt isäni tai vaarini ikäistä miestä puolisokseni, koska pidän riippuvasta ihosta, syvistä rypyistä, lituskaisista takapuolista, pattipolvista, kumpumahoista, lukemattomista leuoista ja kaljua peittämään kiinnitetyistä hiushapsuista. Oooh, keski-ikäiset ja vanhat miehet!

Jaajaas entäs joku leonardo dicaprio?

Oletko mielestäsi samalla tasolla Leonardon kanssa? Jos et, niin ei kannata käyttää sitä vertauksena. Mua se ei kiinnostanut edes ollessaan nuori, nyt vielä vähemmän..

Vierailija
256/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko nyt viimeinkin sen Linkin siihen juttuun missä tämä on, hopi hopi ap

Vierailija
257/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.

Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.

Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.

Kyllä se ahne suomiakkakin ostetaan rahalla ihan siinä missä joku thaikkukin. Tuostahan käy vaan ilmi se, että siinä missä tahikulle riittää sosiaaliturva, niin  ahne suomiakka sitten vaatikiin mieheltä palkkatuloja tai varallisuutta, joka on reilusti suomen tukitason yläpuolella. Maksullisia ovat yhtä lailla, mutta suomiakka on vain huiomattavasti kalliimpi maksullinen.

Tämä pätee miehiin, jotka ei saa naisia muuten kuin rahalla, eli ovay muuten niin vastenmielisiä

Vierailija
258/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko nyt viimeinkin sen Linkin siihen juttuun missä tämä on, hopi hopi ap

Miksi tämä on sinulle niin tärkeä asia?

Vierailija
259/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28 ja löysin ihanan vanhemman miehen tinderistä, ikää hänellä 29 eli juuri sopiva ikäero.

Vierailija
260/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.

Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.

Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.

Kyllä se ahne suomiakkakin ostetaan rahalla ihan siinä missä joku thaikkukin. Tuostahan käy vaan ilmi se, että siinä missä tahikulle riittää sosiaaliturva, niin  ahne suomiakka sitten vaatikiin mieheltä palkkatuloja tai varallisuutta, joka on reilusti suomen tukitason yläpuolella. Maksullisia ovat yhtä lailla, mutta suomiakka on vain huiomattavasti kalliimpi maksullinen.

Maailmassa ei ole niin paljon rahaa, että minä tai kukaan muukaan suomalainen nainen suostuisi kanssasi mihinkään tekemisiin- olet kuvottava, sen voin kertoa jo ihan tämän perusteella. Jatka vaan petäkammarinaikamiespojan elämää, ei tarvita pelätä, että kukaan nainen sinua tai sinun lompakkoasi ahdistelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi