Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.

Vierailija
08.02.2020 |

Ikä ei ole este jos kemiat toimii

Kommentit (627)

Vierailija
201/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."

Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.

Vierailija
202/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v naiset luulee oikeesti että nuoria kolleja kiinnostaa 😂

Kiinnostaa, esim eräs 36-vuotias on kovinkin kiinnostunut minusta ihan tositarkoituksella (vaikka olen häntä 8 vuotta vanhempi). Mutta tämä nyt tietenkään kenenkään palstaulin mielestä voi olla mitenkään mahdollista.

Onko tuo "kovin kiinnostunut" ennen vai sen jälkeen kuin sai pillua? Miten voit olla varma ettet ole sille vaan joku side bitch, vakkaripano, fwb, tms?

Öö, miksi tuosta pitäisi välittää? En minä etsi uutta aviomiestä, vaan haluan pitää hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännössä asutaan yhdessä. Rakastaja ei ole sama kuin vakipano.

Tosin vakipanoksikaan en vanhaa miestä huolisi. N50+

Vierailija
204/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku news flash, että naisista about 99% ovat tunteettomia ja pinnallisia materialistia, joita kiinnostaa miehessä ainoastaan raha?

Juupa juu. Suomalaiset naiset ovat sitten niiiiiin kamalia loisia. Jostain syystä käyvät kuitenkin töissä sekä hoitavat kodin ja lapset. Mutta on ne silti jotenkin ihan hirveitä.

Kyse ei ole tästä. Kyse on ihan siitä, että (myös suomalaiset) naiset lähes järjestäänsä ahneita rahan perässä juoksijoita, joita kiinnostaa miehessä lähinnä raha ja vaatimukset ovat todellakin sen mukaisia. Pieneksi käy tarjonta, jos asettaa naiselle kriteeriksi sen, että naisen pitää olla maksuton.

Jos suomalaiset naiset olisivat sankoin joukoin rahan perään, niin me juostaisiin norjalaisten eikä suomalaisten miesten perässä.

Jos miehelle tai naiselle asetetaan pakkovaatimukseksi, että pitää käydä palkkatöissä tai ainakin yrittää päästä palkkatöihin, silloin nimenomaan juostaan rahan perässä. Aina voi toki yrittää selitellä totuutta, mutta se tulee kyllä ahneista vaatimuksista ilmi.

Miten ajattelit elättää jälkikasvusi, jos et käy töissä tai sen sijaan omista muulla tavoin saatuna kasapäin rahaa? Vai meinaatko, että naisen tehtävä on elättää yksin myös  lapsetkin.

Jokaisesta lapsista saa lapsilisät. Keksi parempi tekosyy ahneudellesi.

Ja lapsista ei ole myöskään pakko kasvattaa ahneita rahan perässä juoksijoita.

Ööh, et kai tosissasi kuvittele, että lapsen elättää sadalla eurolla kuukaudessa.

Lapsi elää ruualla ja juomalla, ei rahalla.

Et kai tosissasi kuvittele, että menee läpi kun yrität käyttää lapsia tekosyynä omille ahneille ja itsekkäille vaatimuksellisi, joissa kaiken keskiössä on miesten rahojen perässä juoksentelu?

Sinähä tässä yrität naisten kukkarolle päästä. Minä elätän yksin omat lapseni. t. leski

Ai? Millä tavalla? En vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan saa olla työtönkin jos haluaa. Odotan vain, ettei nainenkaan ole pinnallinen ja tunteeton materialisti, joka haluaa mieheltä ainoastaan rahaa.

Jos nainen tekee lapsia työttömän ja rahattoman miehen kanssa, niin käytännössä hän joutuu silloin elättämään myös jälkikasvun. Sossutapausten jälkikasvu ei saa hyviä eväitä elämälle, se on tutkittu ja tiedossa, että köyhyys periytyy. Kukaan normijärkinen ei halua sellaista elämää lapsilleen.

Mut se mieshän voi olla koti-isä. Nainen voisi vapaasti toteuttaa ammatillisia ambitioitaan kun ei tarvitse huolehtia lapsiperheen arjen pyörittämisestä. Nuorista parikymppisistä kolleista ei siihen tietenkään ole, mutta joku vanhempi seestyneempi tyyppi voisi homman hoitaakin.

Johan vitsin murjaisit. Vai että paatuneesta työtä vieroksuvasta sossutapauksesta kuoriutuisi yhtäkkiä palvelualtis koti-isä. Salli minun nauraa. Töissä käymällä pääsee sata kertaa helpommalla kuin arkea pyörittämällä pikkulapsiperheessä.

En keksi yhtään hyvää syytä, miksi yksikään menestynyt ja kovatuloinen nainen ottaisi niskoilleen luuserimiestä. Tunnetusti suurimmalla osalla naisista on pieni palkka, eikä sillä elätetä koko perhettä. Hyvä, että itsensä pystyy juuri ja juuri elättämään.

Johan siinä on maailmankuvaa.

"Töissä käymällä pääsee sata kertaa helpommalla kuin arkea pyörittämällä pikkulapsiperheessä"

Ja juuri siksi vanhempi mies selviää siitä paremmin kuin hormonimyrskyissään rypevä äippä tai teinipojan tasolla oleva jamppa.

Mihin unohtui andropaussi, orastavaan muistisairauteenko? /eri

Vierailija
205/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

Unohdit laittaa hymiön.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
206/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.

Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.

Tämä tiivistää hyvin tämän palstan miesten (ja juttujen) tason. :D

On se kumma kun suomalaiset kamalat naiset ei ymmärrä ottaa niitä 30v vanhempia ukkoja miehikseen. Ymmärtäisivät edes pelätä "jotain" kun eivät ole niin tehneet. :D

Niin, ja päivittäin täällä saadaan lukea miten teidän helmi miehet ovat sikailleet sitä sun tätä 😂

Vähän veikkaan ettette kelpaa laadukaille miehille, oli ne sitten samanikäisiä tai vanhempia.

Hyvä pointti. Laatumiehen tunnistaa siitä, että se päivystää lauantai-iltana vauvapalstalla trollaamassa, eikä osaa kirjoittaa yhtään kommenttia ilman typerää hymiötä.

So what? Itekkin oot täällä kirjoittamassa. 😂

Vierailija
207/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat eivät siedä sitä että nuoret likat tulevat korjamaan pois parhaat "heidän" miehistä.😂

Meillä mammoilla on jo ne menestyneet miehet plakkarissa ja ovat jo lapsensakin tehneet. Eivät hingu enää toiselle kierrokselle. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka teidät ylijäämät huolii. Tosin veikkaan, ettei kukaan huoli, vaikka niin kovasti yritätte uskotellakin itsellenne. Ostovaimo idästä on ainoa tapa toteuttaa toiveenne.

Tämä varmasti on melko lähellä todellisuutta useamman +45v miehen kohdalla, mutta aina suureen joukkoon mahtuu niitä hyvin säilyneitä yksilöitä joilla on mahdollisuus saada itselleen sellainen nuori nainen ja vieläpä ihan suomalainen sellainen, vähän heitä on, eivätkä luultavasti ole kovin kauan sinkkuina.

Kysynnän ja tarjonnan laki, hyvät viedään nopeasti ja keskinkertaiset tai huonot joutuvat tyytymään siihen mitä saavat, jos saavat. Niin se vaan on.

Vierailija
208/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Parempi se on kuin olla jonku vanhan ukon r*nkkupatja. Nuoremman miehen kanssa saa kokea eroottisia kiihkeitä hetkiä...

Eri

Vierailija
209/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanikäiset miehet eivät vielä osaa arvostaa perhe-elämää

Mitä yläpeukuttamista tässäkin viestissä muka on? Ei mikään ihme etteivät miehet lähde nykyaikana perhe-elämään mukaan kun saavat omanikäisiltä naisilta osakseen vain jotain ilkeilyä ja pennuttelua ynnä muuta vähättelyä. Nykyään miehen elämä menee niin että kun on paras lisääntymisikä niin ei kelpaa naisille kuin seksiseuraksi tai kevytsuhteisiin. Sitten kun vähän vanhempana sanoo ääneen että on jo liian vanha hankkimaan lapsia niin saa aggressiivisia vastakommentteja.

Vierailija
210/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielessä olet sen rakastaja. Mies kun saunaillassa kertoo susta kavereille niin oot vakkaripillu. Siis jos ollenkaan kehtaa tuoda sen esille että sillä on joku mummo pano.

Vierailija
211/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Parempi se on kuin olla jonku vanhan ukon r*nkkupatja. Nuoremman miehen kanssa saa kokea eroottisia kiihkeitä hetkiä...

Eri

Niin, jos olisit joku haluttu nainen niin varmasti saisit miehen jolle olet muutakin kuin pelkkä pano.

Vierailija
212/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.

Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.

Tämä tiivistää hyvin tämän palstan miesten (ja juttujen) tason. :D

On se kumma kun suomalaiset kamalat naiset ei ymmärrä ottaa niitä 30v vanhempia ukkoja miehikseen. Ymmärtäisivät edes pelätä "jotain" kun eivät ole niin tehneet. :D

Niin, ja päivittäin täällä saadaan lukea miten teidän helmi miehet ovat sikailleet sitä sun tätä 😂

Vähän veikkaan ettette kelpaa laadukaille miehille, oli ne sitten samanikäisiä tai vanhempia.

Hyvä pointti. Laatumiehen tunnistaa siitä, että se päivystää lauantai-iltana vauvapalstalla trollaamassa, eikä osaa kirjoittaa yhtään kommenttia ilman typerää hymiötä.

So what? Itekkin oot täällä kirjoittamassa. 😂

Niinpä. En ole väittänytkään olevani mikään huippunaaras. Silti saan nuorempaa miesseuraa ihan niin paljon kuin haluan. Ilman rahaa.

Vierailija
213/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun suurin uutinen oli, että Mies kolmenkympin kriisi on vaihtanut profiilistaan kultahamsterin kuvan pois.

Vierailija
214/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.

mies52v

Vierailija
215/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään nuorta omaishoitajaa, kyllä puolisoaan hoitavat ovat yleensä samaa ikä luokkaa. Voihan se olla mukavaakin saa olla vielä yhdessä. Paljonha se riippuu sen hoidettavan kunnosta. Leskeksi voi jäädä ihan nuorikin, ja eronneita yksinhuoltajia on vaikka kuinka paljon. Kaikki eivät ole surullisia. Pitkään elämään mahtuu kaikenlaisia vaiheita. Tiedä kyllä tyttäriä jotka ovat isän tai äidin omaishoitajia.

Vierailija
216/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Unohdit laittaa hymiön.

Sori 😂

Vierailija
217/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielessä olet sen rakastaja. Mies kun saunaillassa kertoo susta kavereille niin oot vakkaripillu. Siis jos ollenkaan kehtaa tuoda sen esille että sillä on joku mummo pano.

Sori vaan, tavataan sen vanhempia, sisaruksia ja kavereita yhdessä. Oon ihana ja kuuma nainen, mua kehtaa esitellä ylpeänä.

Mun tahdissa ei katsos ukkelit pärjäisikään.

Ottaako koville?

Toivottavasti muutkin naiset rohkaistuu seurusteleen nuorempien kanssa. Ei tarvi kestää mitään puolilöysää ährääjää. Ymmärrät varmasti. Nuorella stondis on herkässä ja todella kova.

Onhan meillä tietysti muutakin kuin seksiä...mutta kyllä se seksi vain on hyvää!

N50+

Vierailija
218/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ihan s44tanan sama millä nimellä kutsutaan. Minä sentään saan seksiä aina halutessani. Mitenkäs sinulla?

Vierailija
219/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään alle kolmikymppistä naista en tunne, joka olisi ottanut 45-vuotiasn miehen, aikoi sitten perustaa perhettä tai ei.

Linkkiä "mediatietoihin" yhä odotellen, n50+

Vierailija
220/627 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu

Setämies

Jänskäheppu

Rikas tavis/julkkis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme