Oletko koskaan kysynyt työkaverilta onko se ollut vankilassa.
Kommentit (18)
En, mutta kysyn.
Valehtelun kyllä näkee.
Ei ole tarvinnut, kertovat yleensä ihan itse.
Yksikin kesähessu oikein leveili sillä että oli istunut jonkun kuukauden. Kysyin että mistä? Kuulema huimausaineista ja oli auton ryöstänyt joltain naiselta ärrän pihalla, puukolla uhaten. Hepulla ikää 18v, kaulatatuoitu kynäniska, varmaan 50 kiloinen.
Sanoin sille että olet sinä hurja kaveri, kamapäissäs uskalsit ihan naisen ryöstää, vautsivau mä ihailen sua loputtomasti...
Olen kysynyt. Tiiminvetäjämme oli aikoinaan ollut vankilassa kahdeksan vuotta. Kaksoismurhasta.
Työkaveri ollut vankilassa. Hyi helvata, todella noloa.
Kukaan ei halua työskennellä vankilassa olleen kanssa.
Mihin tarkoitukseen tällaista kysyttäisiin. Että onko työkaveri valmis miesten väliseen seksiin? Eikö voi kysyä suoraan?
Työkaveri oli istunut taposta. Vähän kävi kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä haukutaan ja sen innoittamana kysytään jatkossa työpaikan kahvitauolla onko joku työkavereista ollut vankilassa. Valehtelun kyllä näkee.
Kysytään koko työporukan kuullen.
Ollut vankilassa eli siihen ei voi luottaa.
Minä en ole ollut vankilassa mutta olen ollut mielisairaalassa. Kukaan ei tiedä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos työpaikalla katoaa tavaraa niin tietää kuka vienyt. Ollut vankilassa, ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut vankilassa mutta olen ollut mielisairaalassa. Kukaan ei tiedä asiasta.
Aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työpaikalla katoaa tavaraa niin tietää kuka vienyt. Ollut vankilassa, ei voi luottaa.
Pelottavia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sensijaan olen kertonut avoimesti; olen ollut mielisairaalassa töissä, samoin päihdekatkolla ja kuntoutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sekä vankilassa että mielisairaalassa, ammatiltani olen sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei uskalla. Suomeen tarvittaisi perustulo. Tuskin nämä tyypitkään haluaa välttämättä tehdä duunia teidän kanssa, kun pelkätte kuitenkin ja on ennakkoluuloja.
Silti on pakko hakea töihin ja niihin valitaan. Kärsikää siis.
En,koska työssäni vaaditaan rikostaustaote.lakisääteisesti