Miten musta voisi tulla kiinnostavampi ihminen?
Olen masentunut sinkkunainen ja herännyt siihen todellisuuteen että olen oikeastikin todella TYLSÄ ja mitäänsanomaton! Minulla ei persoonana olisi kerrassaan mitään annettavaa parisuhteeseen ja se mahdollinen kumppani pitkästyisi kuoliaaksi seurassani, koska minulla ei ole yksinkertaisesti vain ole kiinnostavia harrastuksia, kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia ensinnäkään...ellei pakollista arkista siivoamista ja ruuanlaittoa lasketa, mutta keitetyt perunat ja jauhelihakastike tuskin on mitään millä voisi saada ketään humattua :D. Työminä on myöskin kuolettavan tylsä ja työ muutoinkin sellaista ettei siinä ole mitään kiinostavaa tai hohdokasta.
Ehkä persoonaltani voisin olla jonkun mielestä ihan kiinnostavakin, mutta käytännöntasolla en siis ilmennä itseäni ollenkaan...en tiedä mitä minulle on tapahtunut, mutta intohimo ja elämän nälkä on vain kadonnut jonnekin aikoja sitten.
Kommentit (66)
Pitäisi jotenkin saada se elämännälkä takas, että tulisi aidosti kiinnostavaksi, muutenhan sitä vaan esittää kiinnostavaa saadakseen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa hieman nämä joiden mielestä harrastukset tekevät mielenkiintoiseksi. No ehkä joku tanssiharrastus.. mutta yleisesti ottaen kansalaisopiston kurssit eivät tee ihmisestä kiinnostavaa.
Saisiko perustelua tälle miksi mielestäsi juuri tanssiharrastus tekisi ketään mielenkiintoisemmaksi?
Jos twerkkaat tai tankotanssit tietty XD
Kun asiaa tarkastelee suuremmalla elämänkokemuksella, huomaa lähes kaikkien olevan tylsiä. Toiset ovat tietysti suositumpia kuin toiset, mutta siihen onkin vaikeampi vaikuttaa.
Ihmisiä kiinnostaa ehkä eniten ihmissuhteet. Aina kun mulla on alkanut uusi sutina tai suhde, niin kaverit on kiinnostuneita mun elämästä. Samoin mua kiinnostaa kavereiden uudet suhteet - se on aina kiinnostavaa kun voi samaistua johonkin ja miettiä miten kukin käyttäytyy suhteen alkuvaiheessa.
Facessa on kavereina näitä someaddikteja joiden on pakko olla koko ajan tekemässä jotain kodin ulkopuolella ja tehdä siitä päivitys. Älä ap ainakaan niitä ihmisiä mieti kun haluat muutosta elämääsi. Sellainen väkisin tekemällä tehty tekeminen ei ole mielenkiintoista.
Täydellistä naista ei ole olem... lukee ap:n viestin. <3
Kuten :)?