Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisenä tapailin itseäni 15 vuotta vanhempaa miestä. Harmi vain, että hän ei sietänyt omaa kehoaan. Kun halasin häntä, hän kääntyi vähän sivuittain, ettei hänen vatsansa jäisi meidän väliin. Muutenkaan hänen vatsaansa ei saanut koskea, mikä oli vaikeaa, koska vatsa oli aina tiellä. Olisin halunnut helliä ja silitellä hänen mahakumpuaan, mutta hän suuttui siitä. Ja kyllähän yli nelikymppisen, huonokuntoisen, vähän liikkuvan miehen erektio on onneton.

Onneksi tapasin nykyisen mieheni. Hän on minun ikäiseni, tekee fyysistä työtä ja on käytännössä kasvissyöjä. Hyväkuntoista miestä on ihana katsoa ja koskea!

Olet ollut kyllä kiltti ja ihana tuolle 40v mahakkaalle miehelle, kuulostat todella suloiselta, ymmärtäväiseltä. Onnea nykyiseen suhteeseen.

Nykyään olen lihavampi, mutta luonteeni on muuttunut. En ole itsekään enää niin pinnallinen, mitä olin nuorempana, olen sinut itseni kanssa, huomioin toista ja olen kiltimpi, minua ei ole vaikea lähestyä, näytän tunteeni avoimemmin, teen aloitteita seksiin ja läheisyyteen.

Vierailija
202/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä saa olla makuja. Lyhyt nainenkin saa tykätä pitkistä miehistä. Jokaisen oma elämä siinä on kyseessä ja jokaisella on oikeus tavoitella sitä mitä haluaa, ei tarvitse jäädä siihen tunteeseen, että joutuu tyytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Aika riitaisalta vaikuttaa tämä keskustelu.

Vuosikausia ylipainokeskusteluita seuranneena, voin sanoa että ilman "puukotuksia" tästä asiasta ei voi keskustella, herättää aikamoista vihaa ihmisissä.

Vierailija
204/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Aika riitaisalta vaikuttaa tämä keskustelu.

Vuosikausia ylipainokeskusteluita seuranneena, voin sanoa että ilman "puukotuksia" tästä asiasta ei voi keskustella, herättää aikamoista vihaa ihmisissä.

Siis mikä? Minulle on aina ollut selvää, ettei ulkonäköni miellytä kaikkia. Ei miellyttänyt silloin, kun painoin 49 kg eikä nyt, kun painan 87 kg.

Vierailija
205/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies voi edelleen tienata palkkaa, mutta lihava nainen ei ole kunnolla lisääntymiskelpoinen.

Ymmärrä mitä sitä arvostetaan, ja ulkonäöllä semmoisenaan ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Toimeentulotukimiehelle sen sijaan saattaa kelvata läski tai vanha.

Aika mustavalkoinen ajattelutapa. Lihava mies ei varmasti päädy johtajaksi, koska johtajan tulee näyttää esimerkkiä terveellisissä elintavoissa. Lihava mies siis ansaitsee vähemmän kuin normaalipainoinen mies. Lihavuus ei suuremmin vaikuta naisen lisääntymiseen, useat nuoret naiset ovat ylipainoisia, mutta silti saaneet lapsia. Hoikat naiset ovat vähemmistössä nuorissakin.

Vierailija
206/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tiedoksi: Erektioon vaikuttaa ennen kaikkea sydämen ja verisuoniston kunto. On paljon todennäköisempää, että huonolla rehuravinnolla kituuttaneella kukkakepillä on erektio-ongelmia kuin ylipainoisella monipuolista ruokaa syöneellä 40-vuotiaalla miehellä.

Täällä kyllä surutta liioitellaan 40-vuotiaiden miesten erektio-ongelmia. Oma peli toimii yhtä hyvin kuin nuorena, tervetuloa kokeilemaan.

Vierailija
207/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ylipäänsä onnistunut pääsemään treffeille? Minulla on Tinderissä kymmenittäin mätsejä, mutta kun mainitsee ylipainon, juttu loppuu siihen.

Olen ylipainoinen, en ole deittipalveluissa. Seuraa on riittänyt.

Lisään vielä että n.30kgn ylipaino ei kummemmin vaikuta liikkumiseen ja minulla on isot rinnat. Mutta onko miehet todella niin yksinkertaisia? :D

Kyllä se 30 kg:n ylipaino jo vaikuttaa liikkumiseen ym. terveyteen.  Se on paljon. Just parikymppisenä voi vielä jaksaa, mutta ei kauaa.

Vierailija
208/228 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan kuulleet rakkaudesta?

Teorian mukaan kelpaamisesta, tasoista jne. ulkonäköseikoista horisevat potevat narsismia eivätkä kykene rakastamaan ketään, edes itseään. Eivätkä ottamaan vastaan rakkautta.

Se rakkaus kun nyt vaan vaatii myös sen seksuaalisen vetovoiman joka useimmille on riippuvainen myös ulkoisista seikoista.

Rakkaus ja seksuaalinen vetovoima kasvavat tutustuessa. Mutta ok, ei narsisti parane eikä ikinä löydä itsestään vikaa.

Eli kun tutustuu keneen tahansa, alkaa aina tulla rakkautta ja seksuaalista vetovoimaa?

Ei tietenkään. Varmasti sinä pysyt ikuisesti vastenmielisenä, etkä toisaalta kykene millään konstilla rakastamaan ketään.

Shhh, ihan rauhassa. Ei ole mitään hätää.

Vierailija
209/228 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!

-Hoikka M-

Mitä sitten, jos lihava mies/nainen vaatisi/toivoisi kumppaninsa olevan laiha? Luultavimme kyseinen vaatija/toivoja jää yksin vaatimusten/toiveidensa kanssa. Deittimarkkinoilla jokainen meistä on täysin vapaa asettamaan omat kriteerinsä ja jos tutustuminen tapahtuu jotain muuta kautta kuni netin välityksellä, niin voi käydä että ihastummekin ns. vääränlaiseen ihmiseen. 

Vain lihava nainen jää yksin. Tunnen monta lihavaa miestä ja kaikilla on naiset, vieläpä hoikat sellaiset. Lihava mies on miehekäs nallekarhu

Minäpä tunnen myös monta lihavaa naista, joilla on miehet, jopa hoikat sellaiset. Tunnen kaiken näköisiä ihmisiä, jotka joko ovat parisuhteessa tai sitten eivät. Jännä juttu, eikö? Voit toki uskotella itsellesi olevasi joku nallekarhu, mutta suuren osan naisia mielestä olet jotain muuta.

Nuo nallekarhumaiset miehet on harvassa eikä suurin osa ylipainoisista miehistä ole nallekarhua nähnytkään. Se kun ei ole se läskin ja löllön määrä vaan ihan muut jutut ja itseasiassa nallekarhumainen mies ei edes ole mikään megaläski vaan enemmänkin sellainen vantteran junttura eli "karhumaisen" iso ja kookas jo ruumiinrakenteeltaan. Ei siis ole ihan lyhytkään ja hartiat on luonnostaan leveät ja kämmenetkin liki kuin lapiot.

Silti nallekarhumaisuudessa tärkeintä on luonne, pitää olla rauhallinen ja lempeä ihminen. Sellainen mies jonka seurassa on turvallinen ja mukava olla. Aito nallekarhu ei tee pahaa kärpäsellekään.

Yhellä kaverillani on juuri sellainen "nallekarhu". On isokokoinen eikä mikään salilla kävijä muttei mikään kaljaa kittaava sohvalla löhoilijäkään. Hänelle jotenkin sopii se vantteruus ja on myös sellainen leppoisa ja mukavanoloinen kaveri. :) Sopivat myös kaverini kanssa hyvin yhteen, hän kun tykkää nimenomaan tälläisistä miehistä.

Vierailija
210/228 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei kelpaa lihava mies

Vierailija
211/228 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään varmuutta siitä, mistä syystä ne miehet dumppaa. Ehkä haluat itse syyttää ylipainoa, koska se on helppoa, mutta se syy onkin jokin muu

Se että joku sanoo haluavansa olla vain ystävä, ei yleensä tarkoita mitään. Ei ne halua edes ystävyyttä. Se on vaan "hienotunteisempi" tapa ilmaista ettei seura kiinnosta.

Vierailija
212/228 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset on tosi nirsoja.

Vierailija
213/228 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen lihavahkoa miestä, ja jotku asennot on kyllä hankalia. Miten edes toimisi, jos mullakin olis iso maha??

sakset-kuten naaraspareilla. hyvin sopii ja mahtuu!

Vierailija
214/228 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pariskuntia julkisilla paikoilla näkee, niin hyvinkin näyttää lihaville kelpaavan toiset lihavat. 

Vierailija
215/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
216/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku pippeli ei ylety pimppiin kun kaks läskimahaa törmää toisiinsa ja miehen vehje hukkuu ihraan. Ja se naisen kostea paikkakin on miehen säkällä tietenkin kainalo.

Vierailija
217/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen nainen ja mun perässä on juossut lihavia miehiä. On tullut joskus puheeksi millainen naisen pitää olla ja kuulemma ylipainoinen ei käy koska hoikka nainen kannustaisi heitäkin paremmin laihtumaan. No, itselläni kävisi varmaan niin että lihava mies lässäyttäisi mun motivaation pysyä hoikkana. Ja seksi lihavan kanssa on tuskaa. Hikoilu, ähinä ja halut vievä roikkumaha. Pippelikin hukkuu läskin sekaan. 

Vierailija
218/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rumasti tässä ketjussa puhutaan toisista, aikuiset ihmiset (mietin tosin että mahtaako olla aikuisia vai ihan teini-ikäisiä?). Kukaan ei ole ulkonäköään toiselle ihmiselle velkaa. Jos toisen ihmisen ulkonäkö häiritsee sinua niin katso peiliin ja toista: KUKAAN ei ole ulkonäkööään velkaa minulle.

Vierailija
219/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa hoikka nainen statuksen vuoksi. Kiksauttavat kyllä ihan mielellään pulskempaakin. Kokeilepa ehdottaa salasuhdetta, siis tapailla varattua miestä, niin kyllä kelpaa pyöreämpikin.

Vierailija
220/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman vois kääntää toisin päin. Oon ite iso, mut oon aina tykänny hoikista miehistä ja sellasia urheilullisia ja hoikkia on kaikki eksät ja säädöt ollukin. Heillä taas suurin osa kiinnostuksen kohteista on ollu isompia. Tosin mulla paino kertyy lähinnä rintoihin, perseeseen ja reisiin. Oon 172/95, eli en tosiaan mikään pieni siro nainen. Ihmiset pitää eri piirteistä toisilla ihmisillä ja hyvä niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi