Kokkausohjelmat, yököttää kun kokit tekee ruokia hiukset auki
Masterchef ja muut, pitkähiuksinen tyypit hilluu ruuan yläpuolella ja hiukset auki. Ällöttääkö ketään muuta?
Kommentit (21)
Amerikkalaisissa kokkiohjelmissa ei juuri käsiä pestä.
Ei. Ei minun, eikä sinunkaan tarvitse niitä ruokia syödä.
Kyllähän se silmään ottaa, muttei yökötä.
Luulenpa, ettei ne halua keittiöolmeja näyttää telkkarissa. Lisäksi niillähän on vahvat kuvausmeikit usein, koruja ja tietty ne kuumat valotkin tuottaa yhden hygieniariskin.
Minä kans Ihmettelen miksi pitkiä hiuksia ei laiteta kiinni ponnarille, letille tai nutturalle. Ei siellä kokin hattuun tarvitse pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisissa kokkiohjelmissa ei juuri käsiä pestä.
Meinaat, että sekin olisi hyvä katsojille näyttää? Sekin aika pois varsinaisesta kokkaamisesta?
Miksi ällöttäisi kun en sitä syö?
Vaikka söisin niin ei silloinkaan.
En minäkään laita pipoa päähän kokatessa.
Tehtiinpä siinä myös sormukset sormissa taikinaa ja pyöriteltiin pastaa.
Pidän Nigellan kokkausohjelmista, mutta hän ei koskaan pese käsiään tullessaan ulkoa. Yäk.
Näissä kokkausohjelmissa on tarkoitus tutustua näihin osallistujiin, olisi hölmöä rajoittaa heitä hiusten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se haittaa, vaikka taikinaa tehdään sormus sormessa?!
tätä olen monesti ihmetellyt, kun ovat tavallaan esimerkkinäkin. mutta taitaa olla tapa nykyään, lehdissäkin jos on juttua jostain ruokapaikasta niin saattaa olla henkilökunnalla sormukset sormissa ja pakkelit naamassa ja ilman huivia tai myssyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan haittaa mitään.
Tuo käsien pesemättömyys on joskus pistänyt silmään kun välillä kokki puuhaa muuta ja kättelee ulkoa tulleita ihmisiä ja sitten pistää kädet pesemättä taikinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, onko yleistäkin tehdä taikinoita ja lihapullia sormukset sormissa? Tämän takia en oikein tykkää syödä muiden tekemiä ruokia. Itse kun tekee niin tietää mitä sieltä ruuan seasta löytyy ja etenkin mitä ei.
Hiukset ovat luonnollinen osa ihmistä, mutta tatuoinnit ne vasta yököttäviä ovatkin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan haittaa mitään.
Niinpä, pullat ja kakut paistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ovat luonnollinen osa ihmistä, mutta tatuoinnit ne vasta yököttäviä ovatkin!!!
Yhtään tatuointia en ole ruoista löytänyt, mutta aivan liian usein hiuksia, mitä pidän kuvottavana.
Kyllä ällöttää. Inhottaa todella katsella, kun ruokaa valmistetaan hiukset suojaamatta, pitkin lakatuin (rakenne)kynsin, sormukset sormissa, rannekorut ranteissa jne. Nenä-, ym.naamalävistykset ovat täysin nounou.
En pidä tatuointejakaan mitenkään sopivina keittiöammattilaisilla, vaikka ne nykyisin näyttävät olevan melkeinpä valtavirtaa.
Useampi kerta olen hiuksia kokin tekemästä ruuasta löytänyt, viimeksi pizzasta ilmestyi pitkä hius. Jäi loppu syömättä ja oksetti. En mennyt enää samaan ravintolaan syömään.
Kuka jaksaisi seurata jotain kokkiohjelmaa, jos kokeilla olisi hatut päässä.