Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko nainen saada "äidillistä" rakkautta toiselta naiselta?

Vierailija
01.02.2020 |

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että tulet löytämään.

Vierailija
2/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, jos herättää suojeluhalun. Pitää olla nuori, söpö ja avuttoman oloinen.

Miehet taas eivät voi, naiset eivät tunne aitoa empatiaa miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta sellaisesta "suhteesta"? Miten se toimi? Miten kohtasitte toisenne? Miten ilmaisitte toiveenne?

Itselläni ei ole siis sellaisesta kokemusta, mutta se olisi suurin unelmani ihmissuhteiden saralla. En tarvitse tai haluakaan enää mitään tavanomaista parisuhdetta -- ajattelen, että sellaiset ovat muita varten. Itse tarvitsen vain ystävällisyyttä, läheisyyttä ja rakkautta.

Haluaisin vain saada ihailla toista ihmistä ja ihailla hänen kauneuttaan ja nauttia läheisyydestä ja hellyydestä. Tosin en usko, että sellaista saan koskaan elämässäni kokea.

Vierailija
4/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että tulet löytämään.

Ok, miksi?

Vierailija
5/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, jos herättää suojeluhalun. Pitää olla nuori, söpö ja avuttoman oloinen.

Voih, en taida täyttää noita kriteerejä riittävän hyvin. En ole söpö tai avuttoman oloinenkaan varmaankaan.

Vierailija
6/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö mä just luin? Ootko ihan terve?

Vierailija
7/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, helpostikin. Itse olen ollut sekä ystävä että petikumppani 10-20v nuoremmille naisille. Itse olen 43.

Vierailija
8/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole. Yksi vakiokirjoittelija täällä.

Vierailija
9/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ajattelet noin? Kaikki eivät ole saaneet samanlaisia eväitä elämäänsä. Minua ei äitini koskaan rakastanut, vaikka muuten olenkin suorittaja ja koulussa olin aina ns. kiltti kympin tyttö. Äidilleni en kelvannut koskaan.

Vierailija
10/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja hyvällä ystävälläni, joka on vain muutaman vuoden vanhempi kuin esikoiseni, on ehkä just tällainen suhde. Välillä ollaan ihan vaan ystäviä ja välillä meillä eräänlainen "äiti ja tytär" -suhde. 

Vierailija
11/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ihan lepakko meininkiä tuollainen, ei kuulosta hyvältä ! 

Vierailija
12/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, en taida täyttää noita kriteerejä riittävän hyvin. En ole söpö tai avuttoman oloinenkaan varmaankaan.

Jos olisin riittävän söpö, niin ehkä äitinikin olisi minusta välittänyt. Mutta hän siis _ei_ välittänyt, eikä edelleenkään välitä ja on sen suoraan minulle monet kerrat myöntänytkin. Hän siis on sanonut, ettei ole koskaan kyennyt välittämään minusta. Kun olin pieni, hän nolasi minut usein ja ilkkui minua rumaksi. Ei minun taustaani ehkä monikaan läheinen arvaa mistään, mutta se taustani on todella karu ja rakkaudeton.

Vierailija
13/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja hyvällä ystävälläni, joka on vain muutaman vuoden vanhempi kuin esikoiseni, on ehkä just tällainen suhde. Välillä ollaan ihan vaan ystäviä ja välillä meillä eräänlainen "äiti ja tytär" -suhde. 

Kuulostaa ihanalta. ❤

Vierailija
14/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia

Millainen on paatunut lesbonainen?

Onko myös paatuneita heteronaisia?

Juuri joku kokenut lesbohan voisi olla sinulle paras. Miksei sellainen kelpaa?

Vierailija
15/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, ihan lepakko meininkiä tuollainen, ei kuulosta hyvältä ! 

Miksi kuulostaa lepakkomeiningiltä? En siis ole edes lepakko.

T. Ap

Vierailija
16/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös paatuneita heteronaisia, mutta käsitykseni mukaan monet lesbot ovat kiinnostuneita kaikenlaisista seksuaalisista kokeiluista ym., mikä tuntuu ajatuksena kuvottavalta. En halua mitään seksuaalisesti kokenutta, alkoholia juovaa, houkutuksiin altista ihmistä. Haluaisin sellaisen, joka olisi hyvä, viaton ja rakastava ja ihailun arvoinen. Haluaisin sellaisen, joka olisi hyveellisyyden esimerkki ja esikuva minulle.

Vierailija
17/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin riittävän söpö, niin ehkä äitinikin olisi minusta välittänyt. Mutta hän siis _ei_ välittänyt, eikä edelleenkään välitä ja on sen suoraan minulle monet kerrat myöntänytkin. Hän siis on sanonut, ettei ole koskaan kyennyt välittämään minusta. Kun olin pieni, hän nolasi minut usein ja ilkkui minua rumaksi. Ei minun taustaani ehkä monikaan läheinen arvaa mistään, mutta se taustani on todella karu ja rakkaudeton.

Nyt tunnistin, olet se kirjoittaja, joka aina kirjoittaa tänne äidistään ja haukkuu, miten ei ymmärtänyt. Ja ne jankkaukset on ihan sekopäisiä ja viestejä tulee monta kymmentä.

Vierailija
18/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin siis sellaisen, joka olisi hyvin erilainen kuin biologinen äitini, vaikka olisi suunnilleen samanikäinen. Sitten mun ei enää tarvitsisi surra rakkaudetonta lapsuuttani koskaan.

Vierailija
19/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua seksiä eikä ainakaan mitään dil doja tai sormetusta tai eritteitä, hyi hyi. Haluaa äitihahmon, jota voi ehkä pussailla välillä ja halailla ja jonka sylissä olla. Fanituksen kohteen, jota palvoa.

Vierailija
20/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tunnistin, olet se kirjoittaja, joka aina kirjoittaa tänne äidistään ja haukkuu, miten ei ymmärtänyt. Ja ne jankkaukset on ihan sekopäisiä ja viestejä tulee monta kymmentä.

En ole se sama todellakaan. En ole aiemmin kirjoittanut tänne äidistäni, vaan omista jutuistani. Nyt tänään ekan kerran linkitin juttujani äitisuhteeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme