Laittaako joku ihan oikeasti joulukortteja vielä?
Kommentit (29)
Kaunis tapa. Ja on olemassa hyväntekeväisyyskortteja
Laitetaan siskon ja veljen kanssa.
Skannasin pahvikortit ja lähetä jpg diginä.
Ei niitä kukaan lähetä. Ne ovat muuten vain kaupoissa esillä.
Joo vanhemmille sukulaisille, koskas muuten se viimeinen lähetyspäivä halvemmalla hinnalla on?
Jooh, pitäis taas... korttiostoksille tässä lähdössä.
Vaikeinta löytää sopivat kortit muutamalle vanhalle sukulaiselle, joiden perheenjäseniä vuoden aikana kuollut. En halua riemukkaita tonttuja enkä imeliä enkeleitä enkä iänikuisia kynttilöitä kultakirjaimin. Ehkä joku luontoaiheinen sitten?
Olen palannut joulukortteihin. Vanhoista olen liottanut leimaamattomat postimerkit ja uusiokäyttänyt eli kierrättänyt !
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tapa. Ja on olemassa hyväntekeväisyyskortteja
Joulukortti on usein ainoa taa, jolla ihmiset muistavat sukulaisiaan vuoden aikana. Muistan pari edesmennyttä tätiä, ex-mieheni tätejä, jotka aina iloisina esittelivät saamiaan joulukortteja jokaiselle kävijälle ja selittivät tarkasti keneltä ne olivat tulleet.
Kyllä mä laitan, en kaikille tutuille mutta vanhemmille sukulaisille, mummuille ja kummeille. Samoin naapureille laitan kortin ja tänä vuonna leipomani saaristolaisleivän, viime vuonna hunajapurkit... Muille tutuille sitten sama kuva fb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeinta löytää sopivat kortit muutamalle vanhalle sukulaiselle, joiden perheenjäseniä vuoden aikana kuollut. En halua riemukkaita tonttuja enkä imeliä enkeleitä enkä iänikuisia kynttilöitä kultakirjaimin. Ehkä joku luontoaiheinen sitten?
Hämärässä hojhtava lyhty tai lumimaisema. Joululyhde tai lintuja.
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät ja enkelit sopisivat siinä tilanteessa hyvin.
Laitan sellaisia kortteja joiden postimaksu on jo kortin hinnassa. Luonnonsuojelukortteja yleensä.
Mää laitan, toki en niin paljon kuin ennen. Jos tulee takasin joku kapinen tekstari niin putoo heti mun joulukorttilistalta. Kortteja on ihana lähettää ja saada.
En ole lähettänyt enää kuuteen vuoteen joulukorttia postitse. Sehän on niin last season.
Kannattaa ostaa kortteja jotka tukevat jotain hyvää asiaa. Postimerkkiäkään ei tarvitse. Tonttukortit on no joo.
Meinaatko kieltää enkelikortin tai joulupukin kuvan laittamisen? Ehei, ei onnistu.
Ei enää kukaan lähettele kalliita paperikortteja ellei ole niin iäkkäitä vielä elossa ettei ole älykännykkää käytössä.
Minä ainakin lähetän!