Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että miehille hoikkuus on niin automaattinen vaatimus kun kaikki eivät muistaneet edes laittaa sitä.
Mitenköhän sitä voisi opetella pitämään jotain epäseksikästä piirrettä seksikkäänä, kuten ylipainoa? Pitäisikö soveltaa samaa kuin pahassa ruuassa, että väkisin kun syö niin alkaa menemään?
Ei mitenkään varmaankaan.
Tässähän se on nyt syy alhaiselle syntyvyydelle.
Iso osa naisista ja vielä isompi osa miehistä on ylipainoisia eivätkä siis herätä seksihaluja .
Kovin pieni joukko jää harrastamaan seksiä ja kun hekään eivät kaikki halua lapsia niin siinäpä se sitten.
Pitkät ja hoikat jalat, tuuheat hiukset. Energinen olemus ja hymy saa kiinnostumaan. Kaunis kävelytyyli yhdistettynä pitkiin jalkoihin kiinnittää kyllä huomion.
Vierailija kirjoitti:
Marisa Tomei.
Hymyilevä. Hyvät piirteet, jossa persoonallisuutta. Ikääntyy todella hyvin. Herkän oloinen, muttei marttyyrilla tavalla. Silti on määrätietoinen. Siinä naisen piirteet.
Millainen on marttyyrilla tavalla herkkä?
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, pieni ja siro. Tiukan näköinen jalkoväli.
M34
pedo much?
mies31v kirjoitti:
Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.
Tämä on mielestäni todella paljon pyydetty. Ensinnäkin se vie paljon rahaa, sillä meikkaamiseen opetteluun kyllä vaaditaan sitä, että kokeilee tiettyjä juttuja, mitkä sopivat ja mitkä eivät. Esimerkiksi voi kestää hetken ennen kuin löytää itselle sopivan kulmavärin ja siihen tarvittavat välineet.
Toisekseen se vaatii aikaa paljon. Menee useampi vuosi aktiivista meikkaamista ennen kuin aidosti oppii korostamaan hyviä puolia ja peittämään huonoja. On jotenkin niin väärin, että naiselta vaaditaan ulkonäköön liittyvää suurta ajallista panostusta, kun miehelle riittää siistien perusvaatteiden vetäminen päälle. Miksi sama ei riittäisi naiselle?
Hoikkuus, pitkät hiukset, käyttää hametta muutenkin kuin juhlissa, älykäs, osaa arvostaa jos mies avaa oven eikä tuhise "osaan mä itsekin", päätöksentekokykyinen.
Huumorintajuinen, naururypyt silmäkulmissa.
Älykäs.
Touhukas.
mies31v kirjoitti:
Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.
Miksi alapeukkuja? Ihan normaalilta kuulostaa minusta ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että miehille hoikkuus on niin automaattinen vaatimus kun kaikki eivät muistaneet edes laittaa sitä.
Mitenköhän sitä voisi opetella pitämään jotain epäseksikästä piirrettä seksikkäänä, kuten ylipainoa? Pitäisikö soveltaa samaa kuin pahassa ruuassa, että väkisin kun syö niin alkaa menemään?
Hoikkuuden ja ylipainon välillä on kyllä myös normaalipaino.
Vierailija kirjoitti:
mies31v kirjoitti:
Tämä on mielestäni todella paljon pyydetty. Ensinnäkin se vie paljon rahaa, sillä meikkaamiseen opetteluun kyllä vaaditaan sitä, että kokeilee tiettyjä juttuja, mitkä sopivat ja mitkä eivät. Esimerkiksi voi kestää hetken ennen kuin löytää itselle sopivan kulmavärin ja siihen tarvittavat välineet.
Toisekseen se vaatii aikaa paljon. Menee useampi vuosi aktiivista meikkaamista ennen kuin aidosti oppii korostamaan hyviä puolia ja peittämään huonoja. On jotenkin niin väärin, että naiselta vaaditaan ulkonäköön liittyvää suurta ajallista panostusta, kun miehelle riittää siistien perusvaatteiden vetäminen päälle. Miksi sama ei riittäisi naiselle?
Ehkä tämä on kultuurikysymys. Suomessa kaikenlaiseen "laittautumiseen" suhtaudutaan usein epäilevästi. Itselleni tuo on ihan normaalia, enkä käytä erityisen paljon aikaa asian miettimiseen. Esteettinen silmäni kertoo kyllä, mikä toimii. Meikkaan yleensä hillitysti, mutten läheskään aina. Pukeudun yksinkertaisesti ja mielestäni ihan tyylikkäästi.
Ei kenenkään ole tietenkään pakko tehdä noita asioita, mutta jos tätä miestä viehättää tuollainen nainen, miksi se on ongelma? Parempi minusta tuo kuin "isot tissitm blondit hiukset ja tiukka perse"-tyyppiset kommentit. Tissejäni ja hiuksiani en voi kasvattaa, mutta voin olla paras versio itsestäni. Ihailen myös miehissä miellyttävää olemusta. Ei kai se keneltäkään muulta ole pois. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka on normaalipainoinen. Alipainoista sanotaan laihaksi ja se on ylipainoisen vastakohta. Normaali terve ihminen pitää huolta itsestään eli on hoikka.
Nainen joka panostaa itseensä on seksikäs. Eli laittautuu kauniiksi ja urheilee itselleen hyvän vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.
Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)
Luen paljon ja olen sivistynyt.Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.
Mitä voin vielä parantaa?
Niin minkä ikäinen sitten olet, rehellisesti? 40+?
Niin? Rehellinen olen ollut. Ikä on 45 ja tapailen miehiä ikähaarukassa 40-58 v.
Viehättävä ja seksikäs ovat eri asioita. Ja varmasti jokainen tunnistaa viehättävän naisen sekä seksiä tihkuvan naisen ilman kyselyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.
Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)
Luen paljon ja olen sivistynyt.Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.
Mitä voin vielä parantaa?
Niin minkä ikäinen sitten olet, rehellisesti? 40+?
Niin? Rehellinen olen ollut. Ikä on 45 ja tapailen miehiä ikähaarukassa 40-58 v.
Vaikea uskoa että noilla "spekseillä" kukaan ikäisesi ei kelpuuttaisi parisuhteeseen. Itse en ainakaan löydä kuvauksesta mitään välitöntä dealbreakeriä, päinvastoin.
Jos ikäisesi tahtovat vain seksiä niin todennäköisesti jostain syystä treffeillesi saapuu vain varattuja. Kannattaako ehkä tarkistaa mistä niitä deittiseuralaisia etsii?
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukoille kaikki alle 70-kiloiset on hoikkia ja itseään pitävät normaalipainoisena.
Hair kirjoitti:
Huumorintajuinen, naururypyt silmäkulmissa.
Älykäs.
Touhukas.
Millainen on touhukas? 😊
Anaalimyönteisyys ja kireähkö emätin
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä ja seksikäs ovat eri asioita. Ja varmasti jokainen tunnistaa viehättävän naisen sekä seksiä tihkuvan naisen ilman kyselyjäkin.
Kyllä sen viehättävänkin kanssa yleensä haluaa sekstailla, eli kyseessä on kuitenkin käytännössä sama asia vaikka pilkunhässimisellä taas yritätkin pyrkiä johonkin rannan vastapuolelle.
Yksi iso tissi?