Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista
Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen.
Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.
En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista
Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen.
Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.
En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö.
Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Olen 156cm 45kg, A kuppi, vyötärö alle 60cm, mutta reidet 49cm paksut, niin en oikein tiedä...omaan silmään en ole erityisen siro eikä mun mielestä pelkkä lyhyys tee siroa.
Vaikea näkemättä sanoa oletko. laita kuva ;)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.
Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)
Luen paljon ja olen sivistynyt.Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.
Mitä voin vielä parantaa?
Niin minkä ikäinen sitten olet, rehellisesti? 40+?
Vierailija kirjoitti:
Hymy
Aito hymy, jossa silmätkin nauravat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minua kummastuttaa miehet ja naiset jotka haluavat seksiä usein. Onko kyse enempi siitä että joitain ongelmia/paineita halutaa seksin kautta purkaa? tämä ei kuitenkaan lopputulemana ole se ratkaisu tilanteeseen. Onhan se toki mukavaa puuhaa silloin kun sitä tekee oikeasti mieli. Minun mielestäni silloinhan se nimenomaan on paljon parempaa kun on "latautut" kunnolla. Oikeasti elämässä on niin paljon mielenkiintoisempia asioita, ymmärrä siis sitä että seksi täyttää mielen..
Mulla on just tuollainen mies, siis ettei kiinnosta seksi kovinkaan usein verrattuna yleisesti muihin miehiin. Seksiä on vaan kerran tai pari kuussa. Olen aina ajatellut että itsessä jotain vikaa, kun se ei halua mua niinkuin toisten omat tuntuisivat puheiden perusteella. Tai että vetää varmaan käteen tosi usein multa salassa...eihän tässäkään tosin kielletty sitä vaihtoehtoa, mutta jotenkin helpotuin hieman luettuani tämän.
Finsex-tutkimuksen mukaan 61 % parisuhteessa olevista suomalaisista naisista haluaisi ENEMMÄN seksiä.
Mutta pihtaavat silti. Myös enemmistö miehistä haluaisi parisuhteessa enemmän seksiä, mutteivät halua, että se olisi palkinto jostain, esim. tehdystä kotityöstä.
Tässä on asia joka vaan ei mene miehillä perille.
Mies syttyy vaikka siitä naisensa seksikkäästä pukeutumisesta eikä siinä silloin muut asiat paina.
Naisen syttyminen on toisenlaista.
Pitää olla tunne siitä että on arvostettu kokonaisuutena ja että vedetään yhtä köyttä muutenkin.
Jos tämä pohja on pielessä eli mies ei halua tehdä esim juuri niitä kotitöitä , saattaa naisen halu hiipua juuri tätä miestä kohtaan.
Ongelma on isompi kuin mies uskokaan.
Kysymys ei ole palkinnosta kotitöistä vaan siitä että mies ottaa naisen huomioon ja arvostaa ymmärtää tätä.
Rauhallinen, tasapainoinen, luotettava, ehkä ujo, koti-ihminen. Lempeä ja herttainen. Ei polta eikä kännää (lasi viiniä on ok). Elämäntavat kunnossa. Viihtyy luonnossa ja vaikka eväsretkellä. Voisin kuvitella, että hänellä on kissa tai kultainennoutaja. Jos pitää sanoa ulkonäöstä, niin luonnollinen elovenatyttö.
Varmaan pienet tissit ja väljät reiät mutta mukava luonne. Vähän niinkuin kyläharakalla.
Savukkeiden poltto, ehdottomasti. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin tupakoiva kaunis nainen!
Yksilökohtaista. Jonkun kanssa vain synkkaa ja kiinnostus herää, kun toisen kanssa juttu on yhdentekevä.
Se, että on samalla aaltopituudella kanssani
En ole mies, mutta mua on sanottu seksikkääksi ja tultu iskemään mm. kun olen ollut laittautunut ja tanssinut kaverin kanssa baarissa, kun ollaan juteltu jonkun miehen kanssa pitempään ja naurettu paljon sekä flirttailtu, sekä ihan vaan kun olen hymyillyt ystävällisesti kun joku on katsonut silmiin. Sängyssä en ole koskaan häpeillyt vartaloani. Olen keskimääräistä pitempi ja suht hoikka, rinnat on hyvin pienet.
Tällä pienellä otoksella päättelen, että ainakin joitakin miehiä kiinnostaa hoikat, nätit, avoimet, ystävälliset, hymyilevät / nauravaiset naiset, jotka osaa tanssia viettelevästi eivätkä häpeä itseään :D
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, pieni ja siro. Tiukan näköinen jalkoväli.
M34
Jalkovälissä Justiinan naama : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.
Ei riitä että lantio ja rinnanympärys on sama, vaan pitää olla myös hoikka vyötärö suhteessa noihin kahteen muuhun mittaan. Lisäksi tiimalasivartaloon kuuluu lähes aina leveämmät olkapäät/hartiat, että rinnat ovat sopusuhtaiset muuhun vartaloon nähden. Koska länsimaalaisilla naisilla nyt on leveämpi lantio, tarkoittaa se myös isompia rintoja ja leveämpää hartialinjaa.
Vartalomalli minulla pysyy selkeästi tiimalasina, vaikka laskisin rasvaprosentin tosi alas, jolloin rinnatkin luonnollisesti pienenevät. En ole ehkä silloin aito tiimalasi, mutta esimerkiksi kaikki samat pukeutumissäännöt pätevät edelleen ja selvästi en ole päärynä silloinkaan, koska en voi korostaa ylävartaloa.
Hyvät tissit mikä ei tarkoita isoa kokoa vaan kaunis muoto ja terhakkaat 🤗
Mä kyllä ihmettelen tätä hoikkuuden esille nostoa. Mä olen aina ollut hoikka, koska olen aina treenannut paljon. Vartalo saa kehuja, mutta ei mitään semmosia oikeita lähestymisyrityksiä tule oikein koskaa. Ehkä mun naama ei riitä. Mä ihailen naisissa hymyä ja silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi
Runsas alkoholinkäyttö
Huomattava ylipaino
Tatuoinnit
Lapsia usean eri miehen kanssa
Lyhyet hiukset ja likaiset sellaiset
Huono hygienia
Työttömyys, köyhyys, luottotiedot menneet ja pitkä ulosottorekisteri.
Pahat mielenterveysongelmat
Huonot hampaat ja halitoosi
RaskausarvetJoku tällainen olisi elämäni nainen.
Minulta löytyy listasta kaksi kohtaa riippuen miten tiukasti katsotaan. Listasta löytyy ilmeisesti kommentoijan inhokkiasiat naiselle. Itse saan kuitenkin säännöllisesti huomiota miehiltä, ilmeisesti minussa on kuitenkin sen verran hyviä ja mielenkiintoisia puolia jota melko pinnallisesta listasta puuttuu.
Huomaa että miehille hoikkuus on niin automaattinen vaatimus kun kaikki eivät muistaneet edes laittaa sitä.