Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?

Vierailija
01.02.2020 |

Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi.

Vierailija
162/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies31v kirjoitti:

Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.

Tämä on mielestäni todella paljon pyydetty. Ensinnäkin se vie paljon rahaa, sillä meikkaamiseen opetteluun kyllä vaaditaan sitä, että kokeilee tiettyjä juttuja, mitkä sopivat ja mitkä eivät. Esimerkiksi voi kestää hetken ennen kuin löytää itselle sopivan kulmavärin ja siihen tarvittavat välineet.

Toisekseen se vaatii aikaa paljon. Menee useampi vuosi aktiivista meikkaamista ennen kuin aidosti oppii korostamaan hyviä puolia ja peittämään huonoja. On jotenkin niin väärin, että naiselta vaaditaan ulkonäköön liittyvää suurta ajallista panostusta, kun miehelle riittää siistien perusvaatteiden vetäminen päälle. Miksi sama ei riittäisi naiselle?

Kumma kyllä vientiä on riittänyt vaikka meikkaan hyvin kevyesti enkä jaksa mitään kulmia piirrellä enkä harrasta contouringia. Ei ole yksikään mies vielä vaatinut sellaista ja jos vaatisi laittaisin takaisin kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit pitää olla. Ja hyvä naimaan.

Vierailija
164/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka (ylipaino ehdoton ei) akateeminen tutkinto. Ei tatuointeja tai lävistyksiä. Rintoja ei voi hoikalta vaatia ja hoikka vartalo itsessään on seksikäs ja pylly tietysti plussaa.

Mies kihloissa 32

Vierailija
165/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista

Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen. 

Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.

En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö. 

Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.

Ei kyllä tarkoita.

Jos rinnat ovat pienet , on silloin lantiokin kapea jos se on samalla ympärysmitalla varustettu.

Eikä vyötärö erotu kovin hyvin vaikka olisi hoikkakin kun niitä kurveja ei vaan ole.

Viime vuosisadan alussa tiimalasi tehtiin väkisin tiukoilla kureliiveillä hoikemmallekin naiselle.

Kun lasken mittani, tulee tulokseksi eri testeissä tiimalasivartalo. Tissit on pienet ja lantio kapea, mutta vyötärö vielä kapeampi ja erottuva.

Meillä varmaan sitten on tiimalasi vartalo - käsitteellä vähän eri mittakaava.

Hoikka nainen pienillä rinnoilla ei ole koskaan herättänyt mielikuvaa tiimalasi vartalosta. Vaikka vartalo olisi kaunis ja vyötärö erottuva .

Minä kyllä ymmärrän tiimalasi vartalolla sitä että rintoja ja lantiota on mutta kapea vyötärö .

Vartalon malli on pysyvä, se ei sinänsä muutu vaikka henkilö laihtuisi tai lihoisi (ellei muutu aivan valtavaksi). Sen sijaan rintojen koko voi muuttuu. Jos mietit vaikkei Kim Kardashiania, niin vaikka hän miten laihduttaisi, tiimalasi on ja pysyy. Periaatteessa päärynän mallinen nainenkin voi mielestäsi olla tiimalasi, jos vain on isot rinnat.

Laita jotain kuvaa, jossa on suhteellisen suuret rinnat (ilman silikoneja) hoikalla mutta leveälanteisella naisella.

Vierailija
166/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies31v kirjoitti:

Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.

Tämä on mielestäni todella paljon pyydetty. Ensinnäkin se vie paljon rahaa, sillä meikkaamiseen opetteluun kyllä vaaditaan sitä, että kokeilee tiettyjä juttuja, mitkä sopivat ja mitkä eivät. Esimerkiksi voi kestää hetken ennen kuin löytää itselle sopivan kulmavärin ja siihen tarvittavat välineet.

Toisekseen se vaatii aikaa paljon. Menee useampi vuosi aktiivista meikkaamista ennen kuin aidosti oppii korostamaan hyviä puolia ja peittämään huonoja. On jotenkin niin väärin, että naiselta vaaditaan ulkonäköön liittyvää suurta ajallista panostusta, kun miehelle riittää siistien perusvaatteiden vetäminen päälle. Miksi sama ei riittäisi naiselle?

Kukaan ei pyydä eikä vaadi sinulta tai keneltäkään noita edellisessä kommentissa mainittuja asioita. Tuolla kommentin kirjoittajalla on yhtäläinen "oikeus" pitää noita luettelemiaan asioita itseään viehättävinä kuin sinulla on oikeus olla toteuttamatta meikkaamisia yms. T. Nainen, joka ei meikkaa

Tiedän, ettei kukaan vaadi. Toivon kuitenkin noin jo ihan oman tyttäreni ja yleisen ilmapiirin vuoksi, että luonnollisuus olisi miesten ja naisten mielestä kaunista ja arvostettua. Se, että mies toivoo naisen meikkaavan arkisinkin, laittavan hiukset "muodikkaasti" ja pukeutuvan "muodikkaasti" ohjaa naisia ja nuoria tyttöjä massakulttuuriin. Lisäksi se tosiaan vie aikaa ja rahaa.

Yksittäisellä tasolla jokainen voi pitää millaisista naisista tahansa, mutta on hyvä ottaa huomioon, että se ohjaa naisia käyttäytymään tietyllä tavalla, jos hyvin moni mies pitää tietynlaisista naisista.

Meikkaan kyllä itsekin, mutta hiuksia en sentään ala arkisin "muodikkaasti" kihartamaan. Joskus jos jaksan, teen senkin. En myöskään pukeudu muodikkaasti, vaan aika tavallisesti. Mieheni ei koskaan välitä, olenko meikannut vai en, vaan pitää minua kauniina, koska minulla on hänen mielestään kaunis hymy ja kauniit kasvot aina. Rehellisesti sanottuna, samaa toivoisin kaikille naisille, että heistä pidettäisiin luonnollisen näköisenä yhtä paljon kuin meikattunakin.

Vierailija
167/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisistä asioista itseeni vetoaa enemmän naiselliset ja pyöreät muodot kuin esimerkiksi laiha vartalo, pituusmielessä mieluummin itseä (180cm) jonkin verran lyhyempi, etniseltä taustaltaan valkoihoiset (eli esim. tummaihoiset ei jostain syystä sytytä ollenkaan), hiuksista sytyttää ehkä enemmän pitkät vaaleat kuin lyhyet, tatuoinnit ja lävistykset on pieni turn-off, ja muutenkin vaatetukseltaan naisellisesti pukeutuvat näkyvät itselleni viehättävinä. Kuitenkaan jos menee yli, eli esim. överit ripset tai rakennekynnet, niin ne toimivat jo nopeasti myös turn-offina.

Muista seikoista tietty itsevarmuus, itsensä hyväksyminen ja kiltteys ovat viehättäviä piirteitä. Terveellä tavalla tietysti, koppava tai itseriittoisa käytös ei kyllä sytytä yhtään, eikä kiltteys tarkoita sitä ettei asioihin ole mielipidettä.

Käytännössä tärkein asia on tietenkin kemia ja keskustelussa muodostuva henkinen side. Subjektiivisia juttuja nuo muutenkin on, jotkut tykkää tatuoiduista ja lyhythiuksisista, eikä nuo kriteereitä ole siinä mielessä vaan vain asioita joita on huomannut itse pitävän seksikkäänä.

Vierailija
168/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näin heterona enemmän naisellisista muodoista, en laihoista naisista, mutta en huomattavan lihavistakaan. Lyhyet, alle 162 cm eivät ole makuuni, pituus mieluiten noin 170 cm tai vähän alle. Liian pitkistäkään en tykkää. Vaaleat tai vaaleahkot pitkät hiukset koen naisellisempana kuin tummat. Punahiuksiset eivät jostain syystä sytytä. Isot tai isohkot rinnat ovat seksikkäät, samoin isohko treenattu peppu, kunhan ei ole vain mikään muovipylly. Sopivan urheilullinen, mutta ei himourheilija, on mieleeni. Sinertävät tai vihertävät silmät ovat maailmanlaajuisesti eksoottisimmat. Niitä on vain 10 % väestöstä, loput ovat ruskeasilmäisiä. Isot silmät ja kauniit huulet ovat naisella upeat. Älykkyys, empatia ja huumori ovat tärkeitä. Tässä on kuvattuna unelmien nainen. Todellisuudessa kaikki ei ole aina niin täydellistä eikä tarvitsekaan.

Vierailija
169/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät rinnat ovat tärkeät. Exällä oli silikonit. Luonnolliset tissit on hyvät jos ne on kiinteät, roikkurinnat ei herätä minkäänlaisia seksuaalisia haluja. Muistuttavat lehmän utareita.

Vierailija
170/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.

Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)

Luen paljon ja olen sivistynyt.

Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.

Mitä voin vielä parantaa?

Huono itsetunto paistaa tänne asti, ihan sama mitä luettelet, hukkaan menee!

Tämä ”huono itsetunto”-kortti on helpoin tie mitätöidä toista. Tämä ihminen ehkä on oikeasti halunnut tietää mistä kiikastaa, sitten ihmiset tulevat selittämään että huono itsetunto se on. Minä en näe kuvailussa huonoa itsetuntoa. Joku toinen kommentoija jopa sanoi, että liikaa itsekehua. Persoonasta on ikään kuin sallitumpaa etsiä virheitä kuin ulkonäöstä. Persoonassa tuntuu aina olevan jotain vikaa.

Minusta henkilöllä on hyvä itsetunto, koska hän kertoo itsestään vähättelemättä. Kuitenkin kuvaus kuulostaa totuudenmukaiselta eli ei liioitellulta.

Vierailija
171/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys, herttaisuus, välittömyys ja rehellisyys ovat ihania puolia naisessa ja plussaa on tietenkin kaunis ulkonäkö. Laittautuu, omaa puhtaat vaatteet ja tuoksuu puhtaalta.

Vierailija
172/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista

Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen. 

Samaa miettinyt. Olen 156cm 45kg, A kuppi, vyötärö alle 60cm, mutta reidet 49cm paksut, niin en oikein tiedä...omaan silmään en ole erityisen siro eikä mun mielestä pelkkä lyhyys tee siroa.

Suunnilleen saman kokoisena olisin minäkin kaivannut vastauksia tähän...ja yläpeukkujen perusteella moni muukin.

Vierailija
173/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petite paras. Kauniit silmät, runsaat koristeelliset hiukset. Herkkä pehmeä ääni. Ei kovin pitkä esim. jotain alle 170 cm on aika hyvä. Noilla kehon ominaisuuksilla on on suuri todennäköisyys säilyä hyvin jopa noin 40v asti. Siinä on jotain taikaa, kun näkee sievän siron naisen, joka leikkii hiuksillaan. Aasialaisilla naisilla paljon yleisempää, mutta on Suomessakin näkynyt joitakin yksilöitä. Kovin vähemmistössä ovat nykyään. Tykkään paljon monesta noin 60-luvun vaate- ja hiusmuodista naisilla. Saisi tulla takaisin ja rytinällä!

Näin netissä uskaltaa kirjoittaa rehellisesti ja suututan sitten joitakin lisää kirjoittamalla, että ne lihavat "voimakkaat ja itsenäiset" naiset ovat aika vastenmielisiä samalla tavalla kuin oikein sovinistiset kaljamahalla ja keski-iällään retostelevat "miehet". Hyi!

Vierailija
174/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tietty hulluus on parasta! Niin kuin joku Courtney Love tms. eli hyperälykäs, karismaattinen, kaunis, pitkä amatsoni.

Mistäs sellaisen saisi?

Kiltteys on boring.

Vierailija
175/178 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO!

Vierailija
176/178 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka värkki

Vierailija
177/178 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tuntuisi pitävän reippaista ja dominoivista naisista...outoa kyllä. Suomessa myös salilla käyvä nainen on ihailtava, vaikka yleisesti salilla treenausta pidetään miehisenä.

Vierailija
178/178 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi