Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Kommentit (178)
Pitkät hiukset, kurvikas, hieman pehmeä vartalo, pyöreät kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, kurvikas, hieman pehmeä vartalo, pyöreät kasvot.
Nuo siis fyysiset avut.
Äänekäs käkättäjä tai tekopirteä on luotaantyöntävä.
Pusuhuulet, aidot sellaiset kuin nuorella Angelina Joliella 🤔
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että miehille hoikkuus on niin automaattinen vaatimus kun kaikki eivät muistaneet edes laittaa sitä.
Mitenköhän sitä voisi opetella pitämään jotain epäseksikästä piirrettä seksikkäänä, kuten ylipainoa? Pitäisikö soveltaa samaa kuin pahassa ruuassa, että väkisin kun syö niin alkaa menemään?
Naisen ääni. Sellainen rauhallinen, naisellinen ja vähän viettelevä. Ei mitään Bart Simpsonia.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.
Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)
Luen paljon ja olen sivistynyt.Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.
Mitä voin vielä parantaa?
Huono itsetunto paistaa tänne asti, ihan sama mitä luettelet, hukkaan menee!
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.
Luen paljon ja olen sivistynyt.Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.
Itsensä kehuminen on miehinen piirre, ei sovi naiselliselle naiselle. Työpaikkaa etsiessä saa itseään myydä muttei parisuhdetta etsiessä.
Keskusteleva, jolla mielipiteet mutta ei loukkaantuva, ymmärtää että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Osallistuva. Epäitsekäs mutta ei kuitenkaan nynny tai olettava. Varsinkaan olettava, eli hyvin avoin.
Ei lihava tai suuri, joku 158/58 - 174/70 rajoissa.
Tykkää läheisyydestä, halauksesta, suutelusta, normi seksistä monipuolisesti eli myös suuseksistä, huoliteltu, mieluummin posliini.
Osallistuu kotitöihin, tykkää tehdä töitä myös yhdessä, arvostaa miestentöiden taitajaa (kiinteistön rakentajaa, auton huoltajaa, korjaajaa, metsuria). Jolla ei ole alemmuuskompleksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duoda, paljonkos sitä ikää on ja millaisella ikähaarukalla seuralaista kelpuuttaisit?
Kaverin puolesta kyselen.
Tällä palstalla tuntuu olevan paljon ihmisiä, jotka lyttää lyhyempiä ihmisiä. Silti vaikka olen itsekin alle 160cm, niin saan paljon iskuyrityksiä. Ette te minua lannista hongankolistajat, koska tiedän arvoni ja niin pitäisi monen muunkin pienikokoisen naisen. Vika ei ole siinä pituudessa vaikka täällä niin moni väittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto paistaa tänne asti, ihan sama mitä luettelet, hukkaan menee!
Miksi te lyttäätte? Ai siksi koska ei sovi suomalaiselle hieman puhua itsestään positiivisesti? Aina jankutetaan että huono itsetunto jne, mutta kun joku erehtyy luettelemaan omia hyviä puoliaan niin aletaan ilkeilemään.
Pitkät tuuheat hiukaset, lämmin katse ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi, edes ajattelusi puolesta, pituudellesi et valitettavasti mahda mitään.
Marisa Tomei.
Hymyilevä. Hyvät piirteet, jossa persoonallisuutta. Ikääntyy todella hyvin. Herkän oloinen, muttei marttyyrilla tavalla. Silti on määrätietoinen. Siinä naisen piirteet.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duoda, paljonkos sitä ikää on ja millaisella ikähaarukalla seuralaista kelpuuttaisit?
Kaverin puolesta kyselen.
Tällä palstalla tuntuu olevan paljon ihmisiä, jotka lyttää lyhyempiä ihmisiä. Silti vaikka olen itsekin alle 160cm, niin saan paljon iskuyrityksiä. Ette te minua lannista hongankolistajat, koska tiedän arvoni ja niin pitäisi monen muunkin pienikokoisen naisen. Vika ei ole siinä pituudessa vaikka täällä niin moni väittää!
Kaikki epänormaali vieroksuttaa. Lyhytkasvuisuuden rajana pidetään usein 140-150 cm. Tämä itseään kehuva 149 cm on kriittisellä rajalla. Miehelle tulee ainakin alitajuisesti mieleen joko lapsi tai sitten mahdollisesti jokin geneettinen häiriö.
Ei ole ikinä hyvä olla liian laiha, liian lihava, liian lyhyt, liian pitkä. Ulkonäössä viehättävintä on normaalius. Esimerkiksi kauneimmat kasvot voidaan digitaalisesti tehdä niin, että yhdistetään mahdollisimman monen oikean ihmisen piirteet. Lähinnä keskiarvoa oleva on terveimmän, symmetrisimmän ja kauneimman näköinen.
Hoikkuus. Se, että nainen pitää huolta itsestään ja terveydestään kertoo myös älykkyydestä.
M39
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Posliinipilu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista
Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen.
Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.
En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö.
Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.
Ei kyllä tarkoita.
Jos rinnat ovat pienet , on silloin lantiokin kapea jos se on samalla ympärysmitalla varustettu.
Eikä vyötärö erotu kovin hyvin vaikka olisi hoikkakin kun niitä kurveja ei vaan ole.
Viime vuosisadan alussa tiimalasi tehtiin väkisin tiukoilla kureliiveillä hoikemmallekin naiselle.
Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.
äly, iso tissi, iso perse ehkä