Laihdutusvinkki
Ei aukoton, mutta toimii melko hyvin itselläni: Kanna itse kasseissa tai repussa kaupasta kotiin kaikki, mitä syöt ja juot. Ja kaupassa käytä pelkästään keräilykoria (mieluiten kannettavaa). Vetoja, että kuorma kevenee ainakin osittain.
Kommentit (19)
Ilmeisimmin tuli taas kerran yliarvioitua palstalaisten ajattelukyky. Rautalankaa esiin ja vääntämään:
Tarkoitan sitä, että jengi lataa ensin kaupassa kärryt kukkuralleen tavaraa ja sitten kärrää tavarat kärryllä kaupasta auton takaluukulle ja kuskaavat lastit mukavasti autolla kotiin. Tämä kaikki ilman sen suurempaa ruumiillista rasitusta. Tekisi monelle hyvää kantaa ostokset omilla lihasvoimilla kaupasta kotiin, niin saisi samalla treeniä ja liikuntaa ja tulisi luultavimmin myös ostettua hieman vähemmän mättöä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisimmin tuli taas kerran yliarvioitua palstalaisten ajattelukyky. Rautalankaa esiin ja vääntämään:
Tarkoitan sitä, että jengi lataa ensin kaupassa kärryt kukkuralleen tavaraa ja sitten kärrää tavarat kärryllä kaupasta auton takaluukulle ja kuskaavat lastit mukavasti autolla kotiin. Tämä kaikki ilman sen suurempaa ruumiillista rasitusta. Tekisi monelle hyvää kantaa ostokset omilla lihasvoimilla kaupasta kotiin, niin saisi samalla treeniä ja liikuntaa ja tulisi luultavimmin myös ostettua hieman vähemmän mättöä.
Ok. Oletat siis, että kaikilla on auto ja vain autolla käydään kaupassa? Kaupunkilaisen näkökulmasta vinkkisi on huvittava, esim itse käyn kotitaloni alakerrassa kaupassa. Haen tarvitsemani tarpeen mukaan kappale kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Oletat siis, että kaikilla on auto ja vain autolla käydään kaupassa? Kaupunkilaisen näkökulmasta vinkkisi on huvittava, esim itse käyn kotitaloni alakerrassa kaupassa. Haen tarvitsemani tarpeen mukaan kappale kerrallaan.
En todellakaan oleta. Itse oletat minun olettavan. Olen myös kaupunkilainen ja toimin juuri kuten sinäkin eli käyn lähes päivittäin kaupassa hakemassa pienen satsin elintarvikkeita. Kauppareissuilla tulee väkisinkin havainnoitua, että on paljon ihmisiä, jotka toimivat täysin päin vastoin ja lataavat kärryt täyteen mm. virvoitusjuomia, olutta ja kaiken maailman epäterveellisiä eineksiä ym. Sitten he lyllertävät kärry kukkuroillaan parkkihalliin autolle. Eivät varmasti jaksaisi kantaa käsissään vastaavaa määrää ostoksia kotiin. Tekisi hyvää vähän keventää kuormaa.
Kannan kauppakassit kotiin, kuljen bussilla. Harvemmin reppu käytössä, enempi kangaskassi tai kestokassi. Ihmetellyt miten käsissä lihaskunto niin hyvä, vaikka en oo hetkeen mitään painoja sun muita nostellut. No hiffasin et noita kasseja tulee kanneltua monesti viikossa ja kilometrienkin matkoja.
Mitä jos tykkään kibennäisvesistä ja kalorittomista kevytlimsoista joiden avulla laihdutan tehokkaasti? Nämä raskasta kantaa mutta ellei näitä ole, joudun tyydyttämään makeanhimon ja naposteluhimon lihottavilla kevyemmin kannettavilla ruoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tykkään kibennäisvesistä ja kalorittomista kevytlimsoista joiden avulla laihdutan tehokkaasti? Nämä raskasta kantaa mutta ellei näitä ole, joudun tyydyttämään makeanhimon ja naposteluhimon lihottavilla kevyemmin kannettavilla ruoilla.
Seli seli
Näin olen aina tehnyt. Ja kaupassa käyn max 2 kertaa viikossa joten siitä voit päätellä määrät. Prismaan muuten 2 km suuntaansa. Silti bmi 29.
No olipa maailmanhistorian huonoin laihdutusvinkki. :D T: sinkku ja autoton, lähin kauppa 400m päässä. Jos lastaat repun täyteen suklaata ja pari muovikassia täyteen sipsejä niin onko se niin mahdoton urakka kantaa ne kotiin?
Käyn aina jalkaisin kaupassa, kauppa on 800 metrin päässä. Kannan kauppakassit itse kotiin. Yleensä lastaan ostokset reppuun, on helpompi kantaa. Sanomattakin on selvää, etten edes pystyisi ostamaan kerralla kärryllistä tavaraa. Kaupassa tuleekin käytyä yleensä joka toinen päivä. Joskus käytän hissiä, asun kolmannessa kerroksessa. Toki voisi aina kävellä portaat ylös, mutta aina ei vaan jaksa. Olen normaalipainon ylärajalla.
Hahhaa!
Minulla ei ole edes ajokorttia, autosta nyt puhumattakaan. Sinkku olen eli ei ole ketään muutakaan kuskiksi, ja kävellen käyn kaupassa. Lähimpään kauppaan vajaa kilometri, seuraavaan vähän isompaan puolitoista.
Mitään ongelmaa ei ole kävellen kantaa sieltä niin paljon ruokaa, että painan yli sata kiloa. Voin käydä useammankin kerran päivässä kaupassa, jos unohdan jotakin. Tai jos alkaa tehdä illalla mieli jotakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat suominaiset voisi lähettää Pohjois-Koreaan ja tuoda sieltä oikean naisen näköisiä ja kokoisia naisia tilalle. Kaikki voittaisivat, lihavat ovat tyhmiäkin.
Tuskin kumminkaan tyhmempiä kuin aloittaja vinkkeineen?
Vierailija kirjoitti:
Lihavat suominaiset voisi lähettää Pohjois-Koreaan ja tuoda sieltä oikean naisen näköisiä ja kokoisia naisia tilalle. Kaikki voittaisivat, lihavat ovat tyhmiäkin.
Toivon itsekin että noin tapahtuisi. Ei läski minua älykkääksi tee ja tunnen aina itseni rumaksi ja vastenmieliseksi. Vaatteetkin näyttävät hirveiltä päällä kun mikään ei istu.
Pitääpä ehdottaa miehelle, että hän hoitaa sitten jatkossa omat ja lasten syömiset kaupassa käymisestä ruuanlaittoon. Mies saa myös pitää kirjaa menoista ja syödystä ruuasta, sillä en sitten maksa miehen ruokia vaan puolet lasten syömisistä. En usko, että mies ilahtuu vaikka tuo on oikeasti hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajasta en tiedä, ihan hyvä vinkki oli kuitenkin. Osoitti ainakin sen, että lihavat etsivät vain tekosyitä ettei tarvitsisi ottaa itseään niskasta kiinni. Toivottavasti lihavat suominaiset pysyvät mahdollisimman paljon poissa julkisilta paikoilta, aiheuttavat vain oksennusrefleksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vetoja, että kuorma kevenee ainakin osittain.
Joo. Jätän sen 2,5 kiloa painavan kaalinkerän ostamatta, ja ostan sen sijaan vain 170 grammaa painavan suklaalevyn. Loistava dieetti-idea sinulla.
Kun ostaa paljon juureksia ja hedelmiä, niin kassi kyllä painaa aika tavalla. Sipsit ja suklaat olisivat paljon kevyempiä kantaa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajasta en tiedä, ihan hyvä vinkki oli kuitenkin. Osoitti ainakin sen, että lihavat etsivät vain tekosyitä ettei tarvitsisi ottaa itseään niskasta kiinni. Toivottavasti lihavat suominaiset pysyvät mahdollisimman paljon poissa julkisilta paikoilta, aiheuttavat vain oksennusrefleksejä.
Yritän jo nyt pysytellä mahdollisimman paljon kotona ettei muiden tarvitse katsella minua. Minut voisi lähettää koreaan. Laihtuisin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö haluakaan, että lihavat kävellen itse kantavat ruoka- ja juomaostoksensa kaupasta? Julkisella paikallahan siinä ollaan kun kadulla kävellään. Autossa sentään on edes vähän katseilta suojassa.
Ei sinullakaan oikein kunnolla leikkaa.
Kuka sen sun mielestä muussa tapauksessa sitten kantaisi?