Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?

Vierailija
01.02.2020 |

Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä ja seksikäs ovat eri asioita. Ja varmasti jokainen tunnistaa viehättävän naisen sekä seksiä tihkuvan naisen ilman kyselyjäkin.

Aijaa, viehättävän kanssako ei sitten halua harrastaa seksiä vai mikä se ero on mielestäsi olevinaan?

Vierailija
142/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.

Tulen hyvin toimeen ja olen älykäs (hyvä työ pankissa)

Luen paljon ja olen sivistynyt.

Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.

Mitä voin vielä parantaa?

Niin minkä ikäinen sitten olet, rehellisesti? 40+?

Niin? Rehellinen olen ollut. Ikä on 45 ja tapailen miehiä ikähaarukassa 40-58 v.

Vaikea uskoa että noilla "spekseillä" kukaan ikäisesi ei kelpuuttaisi parisuhteeseen. Itse en ainakaan löydä kuvauksesta mitään välitöntä dealbreakeriä, päinvastoin.

Jos ikäisesi tahtovat vain seksiä niin todennäköisesti jostain syystä treffeillesi saapuu vain varattuja. Kannattaako ehkä tarkistaa mistä niitä deittiseuralaisia etsii?

M45

Tinderissä olen. Ja minulla on profiilissa että etsin aitoa parisuhdetta ja että kevyt suhteilijat voivat kääntää heti vasuria, säästetään vaan kaikkien aikaa.

Silti tosi moni mies valehtelee jotta pääsee treffeille.

Helsingissä asun ja tuntuu että vain todella harva ikäluokassni oleva mies kaipaa aitoa parisuhdetta, halutaan vaan pinnallisia seksisuhteita. Ja koen, että tosi moni mies on kiinnostunut vain minun ulkomuodosta. Se turhauttaa. Olen myös tästä maininnut profiilissani, että pinnalliset voi myös kääntää kohdallani vasuria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen siro, sporttinen, pieni, (pituus 149 cm), hoikka, urheilen 4-5 krt, viikossa, blondi, pitkä tukka, hoikka, pieni, ja luonteeltani kiltti, lempeä, iloinen, avoin, perinteinen ja kunnollinen (en harrasta irtoseksiä) olen erittäin hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen myös hyvin seksuaalinen.

Silti minusta haetaan vain seksiä. En kelpaa ikäisilleni miehille parisuhteeseen. Miehet sanovat treffeillä: olen iloinen, hauska, avoin , ja hyvännäköinen. Mutta en silti kelpaa suhteeseen.

Niin minkä ikäinen sitten olet, rehellisesti? 40+?

Niin? Rehellinen olen ollut. Ikä on 45 ja tapailen miehiä ikähaarukassa 40-58 v.

Vaikea uskoa että noilla "spekseillä" kukaan ikäisesi ei kelpuuttaisi parisuhteeseen. Itse en ainakaan löydä kuvauksesta mitään välitöntä dealbreakeriä, päinvastoin.

Jos ikäisesi tahtovat vain seksiä niin todennäköisesti jostain syystä treffeillesi saapuu vain varattuja. Kannattaako ehkä tarkistaa mistä niitä deittiseuralaisia etsii?

M45

Tinderissä olen. Ja minulla on profiilissa että etsin aitoa parisuhdetta ja että kevyt suhteilijat voivat kääntää heti vasuria, säästetään vaan kaikkien aikaa.

Silti tosi moni mies valehtelee jotta pääsee treffeille.

Helsingissä asun ja tuntuu että vain todella harva ikäluokassni oleva mies kaipaa aitoa parisuhdetta, halutaan vaan pinnallisia seksisuhteita. Ja koen, että tosi moni mies on kiinnostunut vain minun ulkomuodosta. Se turhauttaa. Olen myös tästä maininnut profiilissani, että pinnalliset voi myös kääntää kohdallani vasuria...

No siinähän se syy tulikin. Kun käyttää deittiappia jota ihmiset käyttävät pääasiassa seksiseuran hakemiseen ei pidä yllättyä että kohtaa pääasiassa seksiseuraa hakevia.

Se että profiilissasi kehoitat pinnallisia svaippaamaan vasemmalle ei takaa mitään, pinnallinen svaippaa kuitenkin oikealle kokeillakseen että josko kuitenkin sitä seksiä irtoaisi.

Vierailija
144/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies31v kirjoitti:

Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.

Tämä on mielestäni todella paljon pyydetty. Ensinnäkin se vie paljon rahaa, sillä meikkaamiseen opetteluun kyllä vaaditaan sitä, että kokeilee tiettyjä juttuja, mitkä sopivat ja mitkä eivät. Esimerkiksi voi kestää hetken ennen kuin löytää itselle sopivan kulmavärin ja siihen tarvittavat välineet.

Toisekseen se vaatii aikaa paljon. Menee useampi vuosi aktiivista meikkaamista ennen kuin aidosti oppii korostamaan hyviä puolia ja peittämään huonoja. On jotenkin niin väärin, että naiselta vaaditaan ulkonäköön liittyvää suurta ajallista panostusta, kun miehelle riittää siistien perusvaatteiden vetäminen päälle. Miksi sama ei riittäisi naiselle?

Kukaan ei pyydä eikä vaadi sinulta tai keneltäkään noita edellisessä kommentissa mainittuja asioita. Tuolla kommentin kirjoittajalla on yhtäläinen "oikeus" pitää noita luettelemiaan asioita itseään viehättävinä kuin sinulla on oikeus olla toteuttamatta meikkaamisia yms. T. Nainen, joka ei meikkaa

Vierailija
145/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuus.

Vierailija
146/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja urheilullinen nainen on seksikäs.

Vierailija
147/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä itseäsi varten, älä miellyttääksesi muita / täyttääksesi mielessäsi ihanteelliselle ihmiselle asettamasi tavoitteet. Tuntuu, että olet olemassa muita varten / kalastelemassa hyväksyntää ja kehuja ulkopuolisilta ihmisiltä. Tekstistäsi puuttuu aitous, tietynlainen intohimo ja kiinnostus elämää kohtaan

Vierailija
148/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista

Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen. 

Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.

En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö. 

Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.

Ei kyllä tarkoita.

Jos rinnat ovat pienet , on silloin lantiokin kapea jos se on samalla ympärysmitalla varustettu.

Eikä vyötärö erotu kovin hyvin vaikka olisi hoikkakin kun niitä kurveja ei vaan ole.

Viime vuosisadan alussa tiimalasi tehtiin väkisin tiukoilla kureliiveillä hoikemmallekin naiselle.

Kun lasken mittani, tulee tulokseksi eri testeissä tiimalasivartalo. Tissit on pienet ja lantio kapea, mutta vyötärö vielä kapeampi ja erottuva.

Vierailija
149/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äly, iso tissi, iso perse ehkä

Yksi iso tissi?

Se on laihialainen, ei pröystäile.

Vierailija
150/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen luonne, positiivinen puhetyyli.

Vierailija
151/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että miehille hoikkuus on niin automaattinen vaatimus kun kaikki eivät muistaneet edes laittaa sitä.

Mitenköhän sitä voisi opetella pitämään jotain epäseksikästä piirrettä seksikkäänä, kuten ylipainoa? Pitäisikö soveltaa samaa kuin pahassa ruuassa, että väkisin kun syö niin alkaa menemään?

Hoikkuuden ja ylipainon välillä on kyllä myös normaalipaino. 

Hoikka on normaalipainoinen. Alipainoista sanotaan laihaksi ja se on ylipainoisen vastakohta. Normaali terve ihminen pitää huolta itsestään eli on hoikka.

Itse ole normaalipainoinen, painoindeksi 24, mutta en mielestäni ole hoikka. Siihen vaadittaisiin varmaankin vielä 5-10 kilon painonpudotusta.

Vierailija
152/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka kuuluu normipainoon mutta normipainoinen ei välttämättä ole hoikka.

Vierailija
153/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän on vaimoni.

Vierailija
154/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit, nielee m ällit ja antaa p ersettä

Haittaako jos oksentaa sen jälkeen?

Tuskin, eiköhän tuo ole siinä vaiheessa joko unessa tai häipynyt.

Vierailija
155/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että hän on vaimoni.

Ketjun romanttisin vastaus!😙

Vierailija
156/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy.

Vierailija
157/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin tylsä asia kuin kiltteys ja nätti hymy. Tuntuvat vain nykyään olevan kovin harvinaisia otuksia.

Ja rinnat. Ja vielä jos ne rinnat on dirndl-asussa niin paketti on täydellinen.

Vierailija
158/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies31v kirjoitti:

Hoikkuus (ei kuitenkaan alipaino) ja kauneuden hoito. Kauneuden hoidolla tarkoitan että viitsii käyttää vähän vaivaa oppiakseen millainen meikki korostaa hyviä piirteitään, mitkä kampaukset muodissa/näyttää itsellä hyvältä ja millaiset vaatekokonaisuudet näyttävät hyvältä ja muodikkailta. Tällä en tarkoita sentin paksuisa pakkelikerrosta naamassa (kevyt meikki voi olla tosi näyttävä) tai että ostaa kalliimmat muotivaatteet (kirpputoriltakin voi tyylitietoinen nainen saada tosi näyttävän kokonaisuuden). Tärkeintä että viitsi opetella miten korostaa kauneuttaan. Ja koko ajan ei tietenkään tarvi olla laitettuna.

Miksi alapeukkuja? Ihan normaalilta kuulostaa minusta ja olen nainen. 

Siksi että tuollainen itsensä jatkuva puunaaminen vie valtavasti aikaa tärkeimmiltä asioilta.

Miksi naisella tulisi olla aikaa ja rahaa tuohon niin paljon enemmän kuin miehellä?

Enkä nyt tarkoita että mitään ei tarvitsisi tehdä.

Kun huolehtii terveydestään, näkyy jo se ulkonäössä todella paljon.

Vierailija
159/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä/kuka on se täälläkin niin monesti mainittu pieni ja siro? Esim. joku julkkis esimerkiksi? Kun toiselle se voi tarkoittaa toista

Minäkin mietin tätä. Itse olen 162/55 ja olen hoikka sekä jonkin verran lihaksia löytyy. Olen kuitenkin tiimalasi, joten pientä ja siroa minusta ei saa tekemälläkään. Aasialaiset naiset on minusta pieniä ja siroja, mutta harva länsimaalainen on sellainen. 

Siro voisit mittojesi perusteella ollakin, jos et itse sanoisi olevasi jotain muuta, mutta et kuitenkaan pieni, koska olet hyvin lähellä naisten pituuden keskiarvoa. Itse miellän pienet naiset alle 160 cm pituisiksi ja luonnollisesti hoikkuus kuuluu myös asiaan. Aasialaiset tosiaan menee tähän kategoriaan länsimaalaisia paremmin.

En ole siro. En usko, että kukaan länsimaalainen nainen, joka on tiimalasi, on siro. Minusta se on mahdoton yhtälö. 

Tiimalasivartaloinen voi olla pienirintainenkin, sehän tarkoittaa vain että lantio on yhtä leveä/kapea kuin rinnanmitta.

Ei kyllä tarkoita.

Jos rinnat ovat pienet , on silloin lantiokin kapea jos se on samalla ympärysmitalla varustettu.

Eikä vyötärö erotu kovin hyvin vaikka olisi hoikkakin kun niitä kurveja ei vaan ole.

Viime vuosisadan alussa tiimalasi tehtiin väkisin tiukoilla kureliiveillä hoikemmallekin naiselle.

Kun lasken mittani, tulee tulokseksi eri testeissä tiimalasivartalo. Tissit on pienet ja lantio kapea, mutta vyötärö vielä kapeampi ja erottuva.

Meillä varmaan sitten on tiimalasi vartalo - käsitteellä vähän eri mittakaava.

Hoikka nainen pienillä rinnoilla ei ole koskaan herättänyt mielikuvaa tiimalasi vartalosta. Vaikka vartalo olisi kaunis ja vyötärö erottuva .

Minä kyllä ymmärrän tiimalasi vartalolla sitä että rintoja ja lantiota on mutta kapea vyötärö .

Vierailija
160/178 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti kauniit kasvot ja hymy. Alhainen rasvaprosentti ja lihaksikkaat reidet ja hyvä peba. Keskustelee avoimesti. On sinut itsensä kanssa ja handlaa hyvin raha-asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi