Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
149041/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007687027.html

Kyllä. Taas ja ihan jatkuvalla syötöllä meitä petetään ja huijataan. Huomio, siellä on taas salassapidettävää tietoa. Nohynek ei aio itse ottaa rokotetta, Sillä naiselle on myös kytkökset lääkefirmaan.

sairastanut koronan, vasta-ainetta, ottaa rokotuksen jos tarve vaatii9 niin ymmärsin

En usko että tyyppi on koronaa nähnytkään :D

Hän voi ottaa ihan hyvin vaarattoman rokotteen koska median mukaan korona voi tulla uudestaan. Oireetonkin muka tartuttaa.

Oireeton todellakin tartuttaa, siitä ei ole epäilystäkään.

Hyviä uutisia Astra-Zenekalta, vielä epävirallisen tiedon mukaan heidän rokotteensa ehkäisisi myös oireettomia tartuntoja. Tämä olisi todella hyvä.

Eikös Astra zeneca ja Oxford ole samaa.

Ne eivät estä rokotettu tartuttamasta. Ne vähentävät taudin vaarallisuutta rokotetuilla.

Kylläpä vaan estävät.

These data also suggest that this half dose and full dose regimen could help to prevent transmission of the virus, evidenced by lower rates of asymptomatic infection in the vaccinees, with further information to become available when trial data are next evaluated.

Jos nyt vaan jokainen ottaisi asioista selvää ennen kuin jauhaa paskaa?

Avainsanat SUGGEST, COULD.

Eli älä itse jauha paskaa.

Mitä paskaa nyt olen muka jauhanut? Sinä se pelle lässytit kuinka rokotteet eivät estä tartuntoja.

Missä se sinun datasi siis on?

Lainaamani datan perusteella näyttää enemminkin siltä, että rokotteet hyvinkin mahdollisesti estävät tartuntoja.

Modernankin rokotteesta on vastaavia havaintoja:

"New data from Moderna suggest that its vaccine may reduce transmission. Researchers found that people who had one shot were less likely than those in the placebo group to have symptom-free infections in their noses — and therefore less likely to be contagious."

Apinoilla rokotteet eivät lainkaan estäneet tartuttamasta.

Modernan apintatestissä kylläkään ei yhdeltäkään isomman rokoteannoksen saaneelta apinalta löytynyt virusta ylähengitysteistä eli esti erittäin tehokkaasti tartuttamasta. Se taisi olla AstraZenecan apinatesti jossa tulos oli huonompi.

Vierailija
149042/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

Kyllä. Taas ja ihan jatkuvalla syötöllä meitä petetään ja huijataan. Huomio, siellä on taas salassapidettävää tietoa. Nohynek ei aio itse ottaa rokotetta, Sillä naiselle on myös kytkökset lääkefirmaan.

sairastanut koronan, vasta-ainetta, ottaa rokotuksen jos tarve vaatii9 niin ymmärsin

Hän voi ottaa ihan hyvin vaarattoman rokotteen koska median mukaan korona voi tulla uudestaan. Oireetonkin muka tartuttaa.

Hyviä uutisia Astra-Zenekalta, vielä epävirallisen tiedon mukaan heidän rokotteensa ehkäisisi myös oireettomia tartuntoja. Tämä olisi todella hyvä.

Ne eivät estä rokotettu tartuttamasta. Ne vähentävät taudin vaarallisuutta rokotetuilla.

Kylläpä vaan estävät.

These data also suggest that this half dose and full dose regimen could help to prevent transmission of the virus, evidenced by lower rates of asymptomatic infection in the vaccinees, with further information to become available when trial data are next evaluated.

Mitä paskaa nyt olen muka jauhanut? Sinä se pelle lässytit kuinka rokotteet eivät estä tartuntoja.

Lainaamani datan perusteella näyttää enemminkin siltä, että rokotteet hyvinkin mahdollisesti estävät tartuntoja.

"New data from Moderna suggest that its vaccine may reduce transmission. Researchers found that people who had one shot were less likely than those in the placebo group to have symptom-free infections in their noses — and therefore less likely to be contagious."

Joo mutta... Niin mutta... Kahvitauon paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149043/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

Kylläpä vaan estävät.

Kaikki mikä tapahtuu eläinkokeissa ei tapahdu ihmisillä. Seuraapas vähän tarkemmin tuoretta tutkimustietoa. 

Vierailija
149044/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

Kylläpä vaan estävät.

Modernan apintatestissä kylläkään ei yhdeltäkään isomman rokoteannoksen saaneelta apinalta löytynyt virusta ylähengitysteistä eli esti erittäin tehokkaasti tartuttamasta. Se taisi olla AstraZenecan apinatesti jossa tulos oli huonompi.

Ei istunut nyt koronakultin narratiiviin tuokaan tosiasia, alapeukkuja ropisee kun eivät muuta osaa.

Vierailija
149045/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

358 tartuntaa ja 12 siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Ajasta ikuisuuteen siirtyneet ovat ehtineet seurata maailman menoa ja koronapandemian etenemistä pilven reunalta jo lähes kuukauden päivät.

Vierailija
149046/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

Kylläpä vaan estävät.

Tuo on sitä tutkimuskieltä, kun on vasta pieni määrä tutkittu, eikä voida varmuudella sanoa. Vasta sitten voidaan varmuudella sanoa, kun sama on tapahtunut sadoissa ja tuhansissa tapauksissa.

Joten hyvältä näyttää, Aztra-Zeneca!

Vierailija
149047/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11693391

Suomalaisista 86 % on tyytyväisiä elämäänsä. Me ollaan YK:n tutkimuksen mukaan jo kolmantena vuotena peräkkäin maailman onnellisin kansa. Olen itse tästä "saavutuksesta" tosi tyytyväinen. Mikä voisi olla tärkeämpi tavoite elämässä kuin olla onnellinen? Itsekin koen, että olen tyytyväinen elämään, myös pandemian keskellä.

Jutussa puhutaan siitä, että pessimismi myös suojelee suomalaisia. Kun ei ole liian suuret odotukset elämän suhteen, voi helpommin iloita pienistäkin asioista. Yksi lempijakeistani Raamatussa on: Kurjalle ovat pahoja kaikki päivät, mutta hyvä mieli on kuin alituiset pidot (Sananl. 14:15). 

Olen samaistunut myös Facebookissa kiertäneeseen meemiin. Siinä puhutaan introvertin elämästä. Mies toteaa, että "se tunne, kun huomaat, että elämäsi ei muutu, vaikka olisi pandemia". Suomalainen luonnehan on keskimäärin aika introvertti. Me viihdytään myös yksin eikä tarvita poskipusuja ja halauksia, välttämättä. Eilen juuri oli juttua Varsinais-Suomen ”uusista suomalaisista” ja koronasta, ja siinä haastateltu nainen kertoi, kuinka he EIVÄT voi olla halaamatta kun kohtaavat jne. Mutta me suomalaiset voidaan. 

Joten häntä pystyyn suomalaiset! Jari Tervo tviittasi maaliskuussa: "Ihmisten on henkeään ja terveyttään varjellakseen karsittava inhimilliset kontaktit minimiin. Suomalaiset ovat harjoitelleet tätä hetkeä varten koko historiansa." 

Huom! Nämä ajatukset päästän ilmoille, vaikka en missään tapauksessa vähättele koronaa, vaan olen sitä mieltä, että se pitäisi ehdottomasti tukahduttaa täällä Suomessakin.

Täällä oli eilen keskustelu jossa väitettiin että normaali ihminen kaipaa halauksia ja on epänormaalia ja ihmisvihaista jos ei kaipaa halauksia. Tuli olo että olen epänormaali, en itse ainakaan kaipaa halauksia muilta kuin mieheltäni. Tuntuu että vieras ihminen ylittää rajani jos halaa, en saa siitä fyysistä nautintoa vaan se tuntuu epämiellyttävälle. Olenko ainoa "epänormaali"?

En myöskään lapsena pitänyt jos tuntemattomat halasivat. Mielestäni lapsia ei pitäisi väkisin halata.

Välittämistä voi osoittaa muutenkin ja mieltäni lämmittää aina lähimmäisen antama apu enemmän kuin halaus. 

Kesällä sulkujen jälkeen näin kadulla mamman joka näki tuttuja ja kiekui onnesta että nyt saa halata ja saako hän halata ja vastausta odottamatta halasi tuttujaan jotka selvästi olivat kiusaantuneita.

Itse luulen että en halua enää ikinä koronan jälkeenkään edes kätellä tuntemattomia. 

Vierailija
149048/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotukset alkavat kaikissa EU:n jäsenmaissa 27. joulukuuta. Asiasta kertoi Saksan terveysministeri Jens Spahn uutistoimisto Reutersin mukaan.

"Jos hyväksyntä saadaan suunnitelmien mukaisesti, aloitamme [rokotukset] Saksassa 27. joulukuuta. Muutkin EU:n jäsenmaat haluavat aloittaa tuolloin", Spahn sanoi.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007639995.html?utm_medium=promobox&ut…

Huvittavaa, että Saksa kertoo, milloin rokotukset alkavat Suomessa. Suomalaisia viranomaisia pidetään ilmeisesti melkoisessa pimennossa. Tai meidän vastuuministeri Aino-Kaisa Pekonen ei ole sisällä EU-piireissä. Ei ehkä kielitaito riitä? Miksei hän muuten ole ylipäätään julkisuudessa? Keväällä oli vielä jotain sanomassa rokotteista.

Vierailija
149049/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on petetty taas...

Kylläpä vaan estävät.

Ei istunut nyt koronakultin narratiiviin tuokaan tosiasia, alapeukkuja ropisee kun eivät muuta osaa.

Apinatesteillä on merkitystä vain silloin jos niiden tulokset näyttävät huonoilta taudin talttumisen kannalta. Pitää nyt kuitenkin muistaa että ketjussa päivystää koko joukko ihmisiä joille tämä korona on pitkästä aikaa tuonut hurjasti sisältöä ja merkitystä elämään. Jollekin toiselle positiiviset rokoteuutiset näyttävät valolta tunnelin päässä, mutta näille taas kohti kiitävältä pikajunalta joka pian pyyhkäisee heidät takaisin tyhjyyteen ja merkityksettömyyteen.  Arkeen palaaminen ei ole mukava ajatus jos ei ole arkea mihin palata, tai ainakaan sellaista arkea missä viihtyisi.

Vierailija
149050/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on sen sijaan tulossa pääasiassa sitä AstraZenecaa joka jo ilmoitti viime viikolla että heidän rokotteensa viivästyy ensi vuoden viimeiselle neljännekselle.

Missä tällaista mukamas on ilmoitettu?

Sekoitat aika varmasti nyt GSK:n ilmoitukseen, joka on täysin eri rokote kuin AstraZenecan rokote. GSK myöhästyy.

AstraZenecasta sanottiin vuorokausi sitten vielä tällaista:

"Prof Sarah Gilbert, lead researcher on the vaccine, has said the chances it will be given to people before the end of the year are "pretty high"."

Astra zeneca on huonoin. Sitä ei pitäisi ottaa Suomeen.

Saa nähdä onko tehokkuudeltaan huonoin, mutta rajuimmat sivuoireet ainakin kun on ainoa jonka kolmosfaasin kokeisiin piti valita aktiivinen plasebo (meningokokkirokote) jotta kontrolli- ja tutkimusryhmää ei olisi liian helppo erottaa toisistaan. Eli luvassa siis kovaa kuumeilua ja jumalattomia päänsärkyjä merkittävälle osalle rokotetuista, ainakin.

Turvallisuustutkimuksen perusteella ei ole odotettavissa kovaa kuumeilua ja jumalattomia päänsärkyjä. Ja tämä riippumatta placebosta, luvut oli ilmoitettu rokotteelle absoluuttisesti, eikä suhteessa kontrolliin.

Vierailija
149051/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.m.wikipedia.org/wiki/NPC_(meme) NPC persoonalla tarkoitetaan tätä.

Tiedättekö,muuten ketkä perusti YK ja EU? Ihmislle valehdeltu monesta asiasta. Mikä niiden tavoite oli? Se on se mitä tänä vuonna olemme kokeneet eli taas ahneet globalisti rikkaat yrittivät Covid19 kautta saada maailman ja polvilleen kumartamaan sat..nan palvojia ja ottamaan pedon merkin. Älkää vaipuko epätoivoon asiat eivät ole niin huonosti kuin joskus näyttää. 🙏🙌😀

Vierailija
149052/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.m.wikipedia.org/wiki/NPC_(meme) NPC persoonalla tarkoitetaan tätä.

Tiedättekö,muuten ketkä perusti YK ja EU? Ihmislle valehdeltu monesta asiasta. Mikä niiden tavoite oli? Se on se mitä tänä vuonna olemme kokeneet eli taas ahneet globalisti rikkaat yrittivät Covid19 kautta saada maailman ja polvilleen kumartamaan sat..nan palvojia ja ottamaan pedon merkin. Älkää vaipuko epätoivoon asiat eivät ole niin huonosti kuin joskus näyttää. 🙏🙌😀

Vierailija
149053/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on sen sijaan tulossa pääasiassa sitä AstraZenecaa joka jo ilmoitti viime viikolla että heidän rokotteensa viivästyy ensi vuoden viimeiselle neljännekselle.

Sekoitat aika varmasti nyt GSK:n ilmoitukseen, joka on täysin eri rokote kuin AstraZenecan rokote. GSK myöhästyy.

"Prof Sarah Gilbert, lead researcher on the vaccine, has said the chances it will be given to people before the end of the year are "pretty high"."

Saa nähdä onko tehokkuudeltaan huonoin, mutta rajuimmat sivuoireet ainakin kun on ainoa jonka kolmosfaasin kokeisiin piti valita aktiivinen plasebo (meningokokkirokote) jotta kontrolli- ja tutkimusryhmää ei olisi liian helppo erottaa toisistaan. Eli luvassa siis kovaa kuumeilua ja jumalattomia päänsärkyjä merkittävälle osalle rokotetuista, ainakin.

Turvallisuustutkimuksen perusteella ei ole odotettavissa kovaa kuumeilua ja jumalattomia päänsärkyjä. Ja tämä riippumatta placebosta, luvut oli ilmoitettu rokotteelle absoluuttisesti, eikä suhteessa kontrolliin.

Okei, mielenkiintoista. Itselleni ei noita tutkimustuloksia ole kohdalle osunut mutta jossakin aiemmassa tiedotteessaan firma itse perusteli aktiivisen placebon valintaa nimenomaan samankaltaisilla haittavaikutuksilla. Käsittääkseni tuo valittu meningokokkirokote käyttää myös samaa adenovirusvektoria kuin tämä uusi koronavirusrokote joten ehkä sekin voi olla syynä.

Vierailija
149054/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.bitchute.com/video/68rQv20BcS57/

7 CHILDREN DIE INSTANTLY AFTER RECEIVING CORONAVIRUS VACCINE

Millainen imbesilli pitää oikein olla, että kuvittelee tuollaisen sivuston olevan luotettava lähde tiedonhankkimiselle?

Herää pahvi.

Vierailija
149055/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko tartunta on peräisin ruokakaupasta?

Vierailija
149056/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11693391

Suomalaisista 86 % on tyytyväisiä elämäänsä.

Täällä oli eilen keskustelu jossa väitettiin että normaali ihminen kaipaa halauksia ja on epänormaalia ja ihmisvihaista jos ei kaipaa halauksia. Tuli olo että olen epänormaali, en itse ainakaan kaipaa halauksia muilta kuin mieheltäni. Tuntuu että vieras ihminen ylittää rajani jos halaa, en saa siitä fyysistä nautintoa vaan se tuntuu epämiellyttävälle. Olenko ainoa "epänormaali"?

En myöskään lapsena pitänyt jos tuntemattomat halasivat. Mielestäni lapsia ei pitäisi väkisin halata.

Välittämistä voi osoittaa muutenkin ja mieltäni lämmittää aina lähimmäisen antama apu enemmän kuin halaus. 

Kesällä sulkujen jälkeen näin kadulla mamman joka näki tuttuja ja kiekui onnesta että nyt saa halata ja saako hän halata ja vastausta odottamatta halasi tuttujaan jotka selvästi olivat kiusaantuneita.

Itse luulen että en halua enää ikinä koronan jälkeenkään edes kätellä tuntemattomia. 

Sama, vaikka lapsuuden kodissa halailtiin. Nyt halaukset kuuluu vain läheisille.

Myös ikäkysymys, nuorempana läheisyys oli tärkeämpää. Vanhemmiten viihtyy entistä enemmän omissa oloissa.

Vierailija
149057/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

358 tartuntaa ja 12 siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Ajasta ikuisuuteen siirtyneet ovat ehtineet seurata maailman menoa ja koronapandemian etenemistä pilven reunalta jo lähes kuukauden päivät.

Öö, woot!

Vierailija
149058/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltojenkin väitetään noudattaneen laumasuojalinjaa. Tuloksetkin puhuvat sen puolesta. Ja kylmää, kun löytyy yhtäläisyyksiä Suomeen esim. koulut pidetään auki - kohdassa.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007688204.html?utm_medium=social&utm…

Jäi kyllä loppukesältä lähtemättömästi mieleen se pätkä, missä presidentin tiedottaja kertoi, että Trump aikoo avata koulut tieteellisestä näytöstä piittaamatta. Jonkin ajan kuluttua asiaa tehostettiin vielä kertomalla, että rahahanat menee niiltä kouluilta kiinni, jotka aloittavat lukukauden etänä. Näkyypä tuo Ivanka Trumpkin käskyttäneen CDC:tä, miten koulujen kanssa toimitaan https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007687487.html

Tuossa laumasuojajutussa mainitun Trumpin terveysministeriön tiedotusvastaavaksi nimittämän ja CDC:n toimia urakalla sabotoineen Caputon urakehitys hakee kyllä vertaistaan Putinin alaisuudesta Yhdysvaltojen terveydenhoitopolitiikan ytimeen. https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Caputo

Vierailija
149059/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutakin ongelmaa on heillä, kun kerran tämä rokote tulee viivästymään ensi vuoden loppupuolelle.

Vierailija
149060/176779 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko tartunta on peräisin ruokakaupasta?

Sitä ei tiedä kukaan, koska meillä ei ole oikein keinoja päästä niihin tartuntoihin kiinni.

Se kuitenkin tiedetään että norjalaistutkimuksessa päivittäistavarakauppojen kassahenkilökunnat olivat muistaakseni ammattiryhmien suhteellisten tartuntojen määrän osalta nyt syksyn aallossa aivan kärkipäässä, tartuntoja oli suhteellisesti enemmän kuin vaikkapa terveydenhuoltohenkilökunnalla.

Ketju on lukittu.