Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
101/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistinen ystävä (nyt jo entinen sellainen) suuttui minulle, kun en tullut hänen bileisiinsä kun äitini nukkui pois samana päivänä.

Vierailija
102/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihania nämä olivat aluksi, kun näihin moni tuntuu langenneen? Kuvailkaa vähän sitäkin, vaikka ei ihan ketjun aihe ole.

Kohtelias, huomioiva, romanttinen. Piti ovea auki, auttoi takin päälle, toi kukkia, järjesti pieniä (silloin kivoja) yllätyksiä. Jälkikäteen ajatellen liian ihana ja täydellinen, mutta eipä sitä silloin tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihania nämä olivat aluksi, kun näihin moni tuntuu langenneen? Kuvailkaa vähän sitäkin, vaikka ei ihan ketjun aihe ole.

Salamaromanssi, love bombing, tuossa yllä kuvataan miten kuukauden päästä kihloissa ja puolen vuoden päästä häät.

Vierailija
104/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt illalla tyhjentää pyykkikonetta tarpeeksi nopeasti (puoli tuntia lasten iltatoimien takia), niin herra laittoi koneen uudestaan päälle melkein kolmen tunnin ohjelmalla, siis arki-iltana kahdeksan aikaan. Ja se oli minun syyni, ettei herra saanut unta linkouksen takia.

Laittoiko lisää pesuainetta sisään? MIkäli ei niin miksi et keskeyttänyt pesuohjelmaa?

Vierailija
105/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyttäjä aka kodinkoneiden ulosheittäjä oli aluksi todella hurmaava, rakastunut, palvova ja halusi nopeasti yhteen saman katon alle. Hyvän näköinen, menestynyt ja ammatissaan arvostettu. Olin aivan otettu, koska en ollut saanut noin ylitsevuotavaa kohtelua. Olin myös nuori, juuri valmistunut ja vähän hukassa elämässäni. 3 kk jälkeen muutin luokseen. Sitten alkoi tapahtua. Eroon pääsy oli parin kuukauden prosessi. Sen verran hyvin oli kertonut, mitä voisi minulle tai perheelleni tehdä, että en uskaltanut jättää. Aloin käyttäytyä väärin ja välillä pitää pääni. Pelotti oikeasti välillä, käykö se kunnolla kiinni. Pari kuukautta perseiltyäni yksi aamu hän ilmoitti, että kerää tavarasi, uusi tyttöystävä muuttaa tänne viikonloppuna. Ja niinhän se muutti.

Vierailija
106/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Jos ei narsismia, niin sitten joka tapauksessa jokin muu määrittelemätön idioottimaisuus.  Vaihtoehtoisesti kumppanin idioottimaisuus kun ei ajoissa huomaa sitä. Ei itseen kohdistuvia mielikuvituksellisia syytteitä tarvitse edes yrittää ymmärtää.  Oikealle narsistille on hauskaa tehdä kaikenlaista likaista, ja lavastaa joku sopiva syylliseksi. 

Vierailija
107/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salamaromanssi, love bombing, tuossa yllä kuvataan miten kuukauden päästä kihloissa ja puolen vuoden päästä häät.

Tietenkin nopeasti, ettei ehdi paljastua ennen kuin on koukussa. Riippuu miten harjaantunut näyttelijä on. 

Vierailija
108/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän toinen vanhempi kuoli yllättäen kun olimme vielä avoliitossa. Annoin miehen surra rauhassa, lähdin mummolareissuun pienten lasten kanssa yms koska mies kaipasi omaa rauhaa. Hautajaisreissussa hoidin lapset myös täysin.

Eromme jälkeen sitten minun toinen vanhempani kuoli äkillisesti. Mitä tekee lasten isä, ikuisuusopiskeluitaan ja vieläpä kesäloma-aikana, eli oli tavallistakin vähemmän lasten kanssa, vaikka opinnoilla ei mikään kiire siinä vaiheessa ollut. Minä sitten pyöritin yh-arkea, järkkäsin hautajaisia, selvitin raha-asioita jne. Hautajaisissakin huolsin lapset niinkuin aina.

Odotan lasten aikuistumista ettei tarvitsisi tuon empatiakyvyttömän itsekeskeikon kanssa olla enää tekemisissä.

Vierailija
109/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut käydä kävelemässä, koska oli riski, että isken muita miehiä kävelyreissuillani. Asuttiin vielä suht korvessa ja naapurit vanhuksia. Ex-mies itse ei kuitenkaan suostunut tulemaan kävelylle mukaan, joten sitten en saanut mennä minäkään.

Narsistit on oikeasti pimeitä.

Ja syy miksi et eronnut hänestä oli?

- Nää uhrit jotka eivät häivy mielipuolen kumppanuudesta ovat yhtä pimeitä itse. Sori vaan.

Vierailija
110/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyttäjä aka kodinkoneiden ulosheittäjä oli aluksi todella hurmaava, rakastunut, palvova ja halusi nopeasti yhteen saman katon alle. Hyvän näköinen, menestynyt ja ammatissaan arvostettu. Olin aivan otettu, koska en ollut saanut noin ylitsevuotavaa kohtelua. Olin myös nuori, juuri valmistunut ja vähän hukassa elämässäni. 3 kk jälkeen muutin luokseen. Sitten alkoi tapahtua. Eroon pääsy oli parin kuukauden prosessi. Sen verran hyvin oli kertonut, mitä voisi minulle tai perheelleni tehdä, että en uskaltanut jättää. Aloin käyttäytyä väärin ja välillä pitää pääni. Pelotti oikeasti välillä, käykö se kunnolla kiinni. Pari kuukautta perseiltyäni yksi aamu hän ilmoitti, että kerää tavarasi, uusi tyttöystävä muuttaa tänne viikonloppuna. Ja niinhän se muutti.

Voi LUOJA.

Vierailija
111/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha narskuäijä töissä luuli, että olen ihastunut häneen. Ja oli ilmeisesti saanut vaimonsakin tähän harhaisuuteen mukaan että olen hänen miestään viemässä :D Olen hyvin onnellisesti naimisissa ja miesmakuni on aika tasan juuri päinvastainen kuin mitä tämä narskumies on. Me mieheni kanssa nauroimme tätä vedet silmissä, että jollain on kovat luulot itsestään ja itsetunto kohdillaan :D No, en ole enää siellä töissä, mutta naurattaa vieläkin. Ellei toisaalta kävisi sääliksi moinen mielenvikaisuus.

Vierailija
112/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt illalla tyhjentää pyykkikonetta tarpeeksi nopeasti (puoli tuntia lasten iltatoimien takia), niin herra laittoi koneen uudestaan päälle melkein kolmen tunnin ohjelmalla, siis arki-iltana kahdeksan aikaan. Ja se oli minun syyni, ettei herra saanut unta linkouksen takia.

Laittoiko lisää pesuainetta sisään? MIkäli ei niin miksi et keskeyttänyt pesuohjelmaa?

Ja mitähän siitä sitten seuraisi?

Vierailija
113/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te olette ikinä olleet noin sairaiden ihmisten kanssa?

En vaan käsitä.

Mikäli tän ketjun jutut nyt on totta.

Nuohan kuulostaa selkeästi vakavasti mielisairailta. En mä edes uskaltaisi elää noin pimeiden tyyppien kanssa.

Narsistisiä piirteitä omaava osaa olla todella vetovoimainen. Samalla hän urkkii kuin huomaamatta heikot kohdat toisesta ja alkaa iskeä niihin. Henkinen väkivalta on taidokasta ja tehoaa minunlaiseeni kilttiin ja huonon itsetunnon omaavaan ihmiseen.

Otin opikseni, mutta vuosia elin sitä painajaista. Eikä kukaan uskonut. Ei kukaan.

Vierailija
114/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Nuohan kuulostaa selkeästi vakavasti mielisairailta. En mä edes uskaltaisi elää noin pimeiden tyyppien kanssa.

Narsistisiä piirteitä omaava osaa olla todella vetovoimainen. Samalla hän urkkii kuin huomaamatta heikot kohdat toisesta ja alkaa iskeä niihin. Henkinen väkivalta on taidokasta ja tehoaa minunlaiseeni kilttiin ja huonon itsetunnon omaavaan ihmiseen.

Otin opikseni, mutta vuosia elin sitä painajaista. Eikä kukaan uskonut. Ei kukaan.

Ja iskee täysin säälittä; sairauteen, erilaisuuteen, sellaisiin asioihin joihin kukaan normaali ei koskaan kehtaisi. Siksi se onkin niin uskomatonta.

Vierailija
115/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä joka oli narsiti ja myös tietokonepeliaddikti riidan jälkeen saattoi yhtäkkiä päättää lähteä pois kotoa. Tärkein asia minkä otti aina lähtiessään mukaan? Tietokone tietenkin. Ja ei, en puhu kannettavasta tietokoneesta. Pöytäkone pelikuuloikkeineen pakattiin pahvilaatikkoon ja kantoon. Omasta mielestään hänellä ei ollut mitään peliongelmaa eikä pelit hallinneet elämää. :D

Vierailija
116/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin olevani surullinen, johon "kypsä" eksäni reagoi puristamalla kätensä päänsä ympärille ja vinkumalla.

Tämä aikuinen mies otti voittamisen niin tosissaan, että huijasi Monopolissa ja kun hänet bustattiin, niin yritti häkeltyneenä selittää ettei osaa päässälaskua ja yritti seuraavilla kierroksilla tarjota kaikille liikaa rahaa "vahingossa" :D

Mies osti tulotasoonsa nähden käsittämättömän kalliin auton. Kuvitelkaa tyyliin posteljooni ajamaan pihaan Jaguarilla - tilanne oli täysin absurdi!! Mies joutui lopulta palauttamaan auton.

Hänellä oli käsittämättömän huono itsetunto. Kun hän oli repäissyt kirjeen auki leveästi eikä kuin kirjeveitsellä leikaten, hän selitti MINULLE että koirani oli repinyt hänen kirjeensä ja että jälki oli siksi rumaa :D

Vaikka miehen piirteiden paljastuessa karmi ja ahdisti (epäluotettavuus, valehteleminen ja jatkuva pyrkimys heikentää todellisuudentajuani, ihan oppikirjaesimerkki oikeasti), niin muistelemme perheen kesken tuota kummajaista naurunkyyneleet silmissä. Olihan hän aluksi kiltti ja hurmaava, mutta myöhemmin epäonninen oman edun tavoittelija, erittäin yliherkkä ja aivan äärimmäisen huono valehtelija - jotka muodostivat erittäin viihdyttävän kombon.

Vierailija
117/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Minun narsistini onnistui hurmaamaan puolelleen myös perheeni ja ystäväni. Jäin eron jälkeen tosi yksin, kun hän oli saanut lähipiirin uskomaan, että minä olin se epävakaa sekopää.

Vierailija
118/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Narsisti osaa olla hurmaava ja salata narsistiset piirteet hyvinkin pitkään. Lisäksi narsisti osaa saada uhrin tuntemaan itsensä syylliseksi. Moni tajuaa puolison narsismin vasta siinä vaiheessa, kun ollaan jo lirissä lasten ja asuntolainan kanssa.

"uhreilla" riittää tekosyitä.

Asuntolainasta pääsee myymällä asunnon.

Erolapsia on pilvin pimein.

Meidän eroseminaarissa oli "uhri" joka olisi käyttänyt kaiken ajan omasta tilanteestaan

paasaamiseen ellei ohjaaja oli keskeyttänyt.

"uhri" ei ottanut onkeensa mitään neuvoja mitä hänelle tarjottiin. Varmaan hän olisi yhä miehensä kanssa ellei tämä olisi häntä jättänyt. Lopulta huudettiin kaikki kuorossa että hae terapiaa. "En mulla ole siihen oikeutta sanoo mun mies".

Eli toivoton tapaus.

Nyt erosta on jo 5 vuotta. Näen facesta että hän paasaa edelleen Ex.miehestään samalla raivolla.

Uhrit tuppaavat olemaan yhtä itsepäisiä kuin narkit. Sopivat siis täydellisesti yhteen.

Muuten en oikein usko tuota että n. hakeutuisi vaikutusvaltaisten ihmisten lähelle. Ei heitä voi alistaa eikä näyttäytyä maailman napana.

Eikö n. hae päinvastoin heikkoja lapatossuja jotka pystyy nujertamaan?

Vierailija
119/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

Oot varmaan aika nuori, ja se on sun onni. Vielä 10-15 vuotta sitten narsismitietoutta ei ollut niinkuin nyt. Eikä ollut nettiäkään. Ennen oli vielä ihanne että käyttäydytään hyvin. Ja pitää vaan ymmärtää. Hoettiin ettei kukaan ole paha vaan ne on ressukoita joita pitää ymmärtää.

Arvaa moniko meistä vähän vanhemmista olisi voinut välttää virheet jos vaan olisi jostain voinut lukea kuten täältä nyt. Että sen toisen pahuus ei ole kuviteltua, vaan todellista. Turhaan moni kärsi.

Vierailija
120/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä.

No eihän ne narsistien uhritkaan uskalla. Sen takia ero vaatii valmistelua ja aikaa. Koska tuollaisen tyypin kanssa on oikeasti vaara, että tulee tapetuksi, jos jättää väärällä hetkellä ja ilman pakosuunnitelmaa. On kuitenkin huomattavaa, että täällä nimenomaan puhutaan existä, ei nyxistä. Narsistien yksi tunnuspiirre onkin useat suhteet, sillä heistä erotaan usein. Uhri uskaltaa lähteä tai saa noustessaan narsistia vastaan narsistin "jättämään" uhrin.

Itse kun halusin jättää narskun, eri tavoin tein kanssani elämisen mahdollisimman hankalaksi narskulle. Ja narskuhan lähti, eikä hankalan eroprosessin jälkeen ole koskaan enää tarvinnut kuulla siitä hullusta. Tein tuon noin siksi, että olen myös kuullut kauhutarinoita niistä, jotka ovat lähteneet ja saaneet vuosiksi vainoajan riesakseen. Oli turvallisempaa saada narsku itse luulemaan, että ero on hänen ideansa. Pari teeskeenneltyä itkupulelua vielä perään soittelin eron jälkeen, niin ai ai kun hivelin hänen itsetuntoaan, mutta tein samalla itsestäni hänen silmissään säälittävän. Tunteet ovat narskusta säälittäviä ja säälittävän ihmisen kanssa narsku ei halua olla. Onneksi pääsin eroon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän