Narsistien "huvittavimmat" tempaukset
Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.
Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.
Kommentit (2043)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tosiaan vähän ihmettelen miten moni nielee vastaväitteet tai puolustautumisen ja tottelee. Rakkaus ei saisi sokaista päätä niin lujaa että mennään aivan rähmälleen.
Terve järki pitäis pysyä mukana...myönnetään, olen itsekin ollut aivan sekaisin rakkaudesta. Mutta kohtuutta kuvioihin. Kaikkea ei tarvi sietää parisuhteessakaan.
Jotkut on niin taitavia manipuloimaan ja jotkut on myös äärettömän kilttejä ja jää helposti muiden jalkoihin. Itse olen aina ollut ns. kovapäinen ja huomaan helposti, jos joku yrittää epärehellisin keinoin hyötyä. En voi sietää mitään kiusaamista tai muiden pompottelua ja puutun kyllä, jos huomaan sellaista. Eipä silti kukaan ole koskaan yrittänyt minua alistaa tai hyväksikäyttää. Tiedän kuitenkin ihmisiä, joita on ja se on oikeasti hirveää, kun toinen ei osaa sanoa ei ja on ihan muiden vietävissä. Hirviöitä tällaiset ihmiset, jotka yrittävät jotenkin nujertaa "heikompiaan" vain siksi, että itse saa jotain.
"Itse olen aina ollut ns. kovapäinen ja huomaan helposti, jos joku yrittää epärehellisin keinoin hyötyä. En voi sietää mitään kiusaamista tai muiden pompottelua ja puutun kyllä, jos huomaan sellaista. Eipä silti kukaan ole koskaan yrittänyt minua alistaa tai hyväksikäyttää."
Tää on just se pointti, itse oon päinvastainen, lapsena kiusattu, nöyrä, sinisilmänen ja liian kiltti miellyttäjä joten joudun helposti noiden uhriksi. Suhteeseen asti päädyin onneks vaan yhden kanssa ja ei ikinä enää
Minulla on nivelreuma.
Kun polveni kipeytyi niin että pystyin tuskin kävelemään,alkoi matkia ontumistani ja tekoyskiä sanoen samalla "huomionkipeä!".
Kun menin hakemaan kortisonipiikin polveen,tunki huoneeseen mukaan ja suuttui kun reumalääkäri totesi että kortisonia pitää taas pistää. Otti minusta salaa kuvan ja jakoi someen #huomiohutsu #feikkisairas ja siinä kuvassa siis lääkäri tutki polveani ja olin ilman housuja. Kun minä tietysti suutuin ja miehen kaveritkin kyselivät,mikä hitto häntä vaivaa niin mies poisti julkaisun ja väitti että tili oli kaapattu. Tuossa vaiheessa ilmoitin että suhteemme on ohi minkä jälkeen alkoi vaatia maksua siitä, että olin katsonut hänen Netflixiään ja syönyt hänen ruokiaan (yhdessä katsottu hänen luonaan jotain sarjoja ja kerran teki meille pussimuussia ja nugetteja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden hyvin narsistisen eksän kanssa on käynyt niin, että matkalla kaupasta kotiin mies heitti kauppakassin katuun ja kummallakin kerralla sieltä läpsähti purjosipuli asfaltille :)
Kaikista kauheuksista mitä noissa suhteissa tapahtui, tämä oli kyllä se ainoa huvittava. Jokin symbolinen merkitys tuosta on jäänyt mieleeni, koska rakastan purjosipulia ja se oli minun valitsemani, eksät niitä ei ostelleet. Ostan purjosipulia edelleen ja se pääsee kunniakkaasti ja turvallisesti jääkaappiin.
Sitä saa mitä tilaa, eikös jeh:)
Narsissi ilmestyi ketjuun
Ai hitto muistin just että mun yks alkoholisti exä pashansi (eron jälkeen, oli on / off juttua vielä kuitenki sillo) pari kertaa mun sänkyyn, ekan kerran korvas sen pilalle menneen välipatjan mutta tokalla kerralla se suuttu mulle kunnolla ja sano että "ei sun tällästä äijää pidä nähdä!!" Tuli vähän mitä hittoa fiilis, yritin juosta perään mut sit annoin olla ja myöhemmin tää toki yritti vielä ottaa yhteyttä mut seurustelin jo uuden kanssa. Ja asiasta toiseen niin tää seuraava sitten joka on myös nykyään ex niin oli kanssa tollaine ihme liioittelija, siis yhtenä esimerkkinä että se se heitteli frisbeegolfia joskus ja on oikein linkediniin laittanu jtn "disc golfer enthustiastic" :D Ja jokainen muukin titteli on "vähän" liioiteltu, en viitti kertoo ettei tunnista