Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repesin synnytyksessä pahasti (hyvästi normaali seksielämä), myös kroppa kärsi mm hirveistä raskausarvista ja nyt mies jätti uuden naisen takia kun

Vierailija
23.01.2020 |

lapsi ei vielä vuottakaan. Perusteluina mm nykyinen olemukseni, joka ei enää kiihota häntä. Seksiä en ole pihdannut, se ei vaan kuulemma enää kiinnosta kanssani. Uudella naisella on kolme lasta ja hyvä kroppa, tää meidän on mun esikoinen. Mies muutti uuden naisen luo ja aikoo vaatia tapaamisia lapseen joka toinen viikonloppu, mahdollisimman pian viikko-viikko. Asianajaja kuulemma ottaa yhteyttä. Tätä edelsi pitkä pettämisjakso, ja mun rankka itseinho joka jatkuu vaan.. lapsikaan ei mistään helpoimmasta päästä vaikka maailman rakkain tietysti. Yksin olen hoitanut tähän saakka. Mulla on tosi ahdistavia ajatuksia nyt, eikä oikein ketään kelle kertoa tilanteen oikea laita, kun häpeän vaan niin paljon. Auttakaa?

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voimme auttaa? Mitkä ovat odotuksesi tältä avaukselta? 

Vierailija
2/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat rakastamaan itseäsi. Syötä itsellesi parasta terveellistä ruokaa. Liiku. Hymyile. Meikkaa nätisti. Kuntoile. Nauti. Kiitollinen! Periksi ei saa antaa. Tulet vielä yllättymään positiivisesti jos noudatat neuvojani.

Mies on sairas ja haluaa lamata sut.

Se ei onnistu jos arvostat riittävästi itseäsi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Its a jännä mies world..

Vierailija
4/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiaa näköjään ainakaan ei saa.. Sitä ehkä hain. Toinen asia tuo laillinen puoli, voiko isä tosiaan saada näin pienestä lapsesta piankin viikko-viikko-systeemin? Oon hoitanut yksin tähän saakka. ap

Vierailija
5/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette eronneet kun selvisi miehen pitkä pettämisjakso? 

Vierailija
6/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tunnustanut lapsen isyyden paperille?

Vierailija
7/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle, lakipykälistä en osaa sanoa.

Vierailija
8/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa kuin ex-miehesi. Olet arvokas ja tärkeä. Kun aikaa kuluu ala etsiä rehellistä ja luotettavaa miestä jolla on arvot kohdillaan. Exälläsi ei ollut. Selvästi pinnallinen ja epäluotettava.

Vierailija
9/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko "syödä kahden edestä"?

Missä ap sanoi olevansa läski? Ongelma oli paha repeytyminen synnytyksessä ja sitä seurannut muutos seksissä.

Vierailija
10/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole velvollisuutta pysyä suhteessa, varsinkaan sellaisen kumppanin kanssa jota ei halua. Näin se nyt vaan on, eikä voivottelulla muuksi muutu. Lapsi on asia erikseen ja hänen oikeuksiin kuuluu myös isä. Asiat ovat nyt näin ja sen kanssa on elettävä.

Vierailija
11/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette eronneet kun selvisi miehen pitkä pettämisjakso? 

En ole halunnut erota, lapsikin näin pieni. Ajattelin että se (pettäminen) menee ohi. Mutta olikin sitten lopulta rakkautta kuulemma. Tuolla moni vihjaili miten oon syönyt liikaa. En ole lihonnut/ missään nimessä ylipainoinen. Terkkarikin sanoi että raskausarvet usein johtuu vain hormoneista, tisseihin niitä tuli ennenkuin tissit ees kunnolla kasvoi. Toki maha loppuvaiheessa oli iso ja iho repesi. Päinvastoin neuvolassa on oltu huolissaan että syön liian vähän ja varsinkin nyt kun oon niin masentunut. ap

Vierailija
12/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tunnustanut lapsen isyyden paperille?

On. ap

Vierailija
13/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?

Vierailija
14/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita tarkkaan kenen kanssa tekee niitä lapsia. Omia päätöksiä kaikki.

Vierailija
15/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! 💕

Lohdutuksen sanoja että kroppa yleensä palautuu ajan kanssa ja rinnoista ainakin arvet yleensä haalenee olemattomiksi.

Tiedän miltä sinusta tuntuu.

Jos repeämä on oikeasti tosi paha, niin lääkäriin.

Vierailija
16/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja shit happens.

Vierailija
17/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?

Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap

Vierailija
18/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, jos mies ei ihan täysmulk ole niin ehkä saatte lapsen huoltoon liittyvät asiat hoidettua hyvässä hengessä? Miksi "uhkaili" asianajajalla? Kai te voitte kaksistaan ne sopia.

Toisaalta, jos sinä olet lapsen aina hoitanut niin miehelle voi tulla yllärinä miten paljon pienen lapsen hoito vaatii, eikä välttämättä edes halua viikko-viikko. Ja jos joskus haluaakin - kun lapsi on isompi niin onhan hänellä ja lapsella siihen oikeus. Ja ehkä se tekee hyvää sinullekkin? Tapaa ystäviä (onko niitä?), urheile, hemmottele itseäsi. Kyllä se siitä! Vaikka nyt tuntuukin kauhealta, niin varmasti ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
19/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule saamaan vko-vko. Ei missään nimessä. Yksivuotiaalle on hyvä olla korkeintaan yksi yö kerrallaan erossa pääasiallisesta hoivaajasta.

Mieti tarkkaan mihin suostut, koska myöhemmin sopimuksia on todella vaikea muuttaa.

Ottakaa vaikka vuoden määräaikainen sopimus, jossa esim kaksi kertaa yksi yö viikossa.

Sitten näet miten homma toimii ja sitoutuuko ylipäätään tapaamisiin.

Vierailija
20/258 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiaa näköjään ainakaan ei saa.. Sitä ehkä hain. Toinen asia tuo laillinen puoli, voiko isä tosiaan saada näin pienestä lapsesta piankin viikko-viikko-systeemin? Oon hoitanut yksin tähän saakka. ap

No kysypä joltain asiantuntijalta.