Repesin synnytyksessä pahasti (hyvästi normaali seksielämä), myös kroppa kärsi mm hirveistä raskausarvista ja nyt mies jätti uuden naisen takia kun
lapsi ei vielä vuottakaan. Perusteluina mm nykyinen olemukseni, joka ei enää kiihota häntä. Seksiä en ole pihdannut, se ei vaan kuulemma enää kiinnosta kanssani. Uudella naisella on kolme lasta ja hyvä kroppa, tää meidän on mun esikoinen. Mies muutti uuden naisen luo ja aikoo vaatia tapaamisia lapseen joka toinen viikonloppu, mahdollisimman pian viikko-viikko. Asianajaja kuulemma ottaa yhteyttä. Tätä edelsi pitkä pettämisjakso, ja mun rankka itseinho joka jatkuu vaan.. lapsikaan ei mistään helpoimmasta päästä vaikka maailman rakkain tietysti. Yksin olen hoitanut tähän saakka. Mulla on tosi ahdistavia ajatuksia nyt, eikä oikein ketään kelle kertoa tilanteen oikea laita, kun häpeän vaan niin paljon. Auttakaa?
Kommentit (258)
Eipä julkinen puoli ala noita roikkuvia vatsanahkoja korjaamaan. Yksityiselle täytyy mennä ja sehän maksaa. Tässä itse just säästän kys. operaatioon. Sen jälkeen rintojen korjaus. huoh.
Viikko viikko syystemi ei kannata noin pienellä, olen nähnyt käytännössä kuinka lapsista tulee masentuneen oloisia kun joutuu vaihtamaan paikkaa ees taas.
Ota avuksesi neuvola, ja avaudu asiasta tutuillesi. Kysy neuvoa tarvitsetko itsekin lakimiestä vai olisiko laki valmiiksi puolella.
Kuulostaa silti että kannattaa ehkä sinunkin varautua omalla lakimiehellä jos mies on valmis oikeus toimiin lapsen tapaamisen vuoksi.
Kaikki sympatiat sinulle! Mies on todella törkeä että ensinnäkin hylkäsi sinut ja lapsem ja nyt vielä koittaa aiheuttaa lapselle sekavan lapsuuden viikko-viikko systeemillä, joka toimii korkeintaan kouluikäisillä jos niilläkään.
Tsemppiä, älä anna periksi. Sano rohkeasti mitä haluat ja puolusta itseäsi. Älä anna miehen jyrätä sinua nyt, niin tulet vielä kiittämään itseäsi että jaksoit toimia itsesi ja lapsesi parhaaksi.
Älä ap vielä heitä pyyhettä kehään!
Mä repesin niin alapäästä kuin raskausarvista (joka paikasta, en vain mahasta). Entinen mies petti ystävän kanssa.
Nyt kymmenen vuotta jälkeenpäin, raskausarvet ovat haalistuneet ja alapääkin on parantunut. Kukaan ei puhu tästä mutta kyllä se emätin on aika luola sen jälkeen kun sieltä äheltää lapsen ulos. Siinä kestää vuosia että palautuu.
Mies on saanut kenkää ajat sitten, samaten ystäväkin ja aika on jo muistot kullannut. Uusi elämä tuo uusia murheita :) Ja ajattele näin, itsehän miehesi soppansa on keittänyt, mistä vetoa niin vuoden päästä on miehelläkin toinen ääni kellossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli raskaudesta sellainen kengurupussi vatsaan, joka on arpien peitossa. Löysää, roikkuvaa nahkaa. Mies on sanonut, että jos erotaan, en ikinä tule löytämään miestä tällä vatsalla. Totta varmaan tämä. En ole onnellinen suhteessa, mutta uskon etten voi löytää ketään. Muuten olen kyllä normaalipainoinen ja urheilullinen, mutta vatsa on kammottava.
Yleensä kuin mies ottaa asiakseen lytätä kumppaninsa itsetuntoa näin, niin mies kyllä vallan mainiosti tietää naisen saavan itselleen monin kerroin paremman miehen. Näin se vaan on. Kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu mies ei toimi noin.
Eli saat kyllä paremmankin miehen. Ja se kannattaa kertoa sille sun miehen kuvaukselle ihan suoraan. Yleensä arvostelu loppuu siihen. Ei kannata olla vässykkä ja sietää kaikenlaista käytöstä mieheltä. Jos ei lopu, niin mies vaihtoon.
Nimimerkki kokemusta on. Itsellä nyt aivan loistava mies. Eksä nuolee edelleen näppejään yksin, ja aika ajoin ruinaa takaisin. Tyydytyksen tunne itselläni, täysi kymppi 👌
Tämä!
Ja muistakaa hyvät naiset, sydämen kyllyydestä suu puhuu. Jos mies näkee sinussa noin paljon pahaa, hän sydämessäänkin ajattelee sinusta juuri niin paljon pahaa. Ei pidä niin paljon itseään vihata että alistuu ja uskoo tuollaisia puheita.
Meillä ei ole kuin yksi elämä, mitä sitä haaskaa sellaisen ihmisen kanssa joka katsoo sua alaspäin ja painaa sanoilla alaspäin. Muista Duck test!
Oho. Mä taidan tietää kenestä artistista tässä ketjussa on kyse.
Ap, juokse.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta.
Uskomaton vätys! 😂 Ei tuollainen pysy kenenkään kanssa liitossa, sitten 50-vuotiaana hän tuhertaa itkua yrittäessään epätoivoisena jahdata kaksikymppisiä tyttöjä, jotka nauravat irstaan itkua tuhertavan vanhuksen pellolle. Ota äkkiä jalat allesi ja etsi uusi, ja kiitä onneasi ettet ehtinyt kauaa tämän kanssa hukata aikaa.
Toivon tämän "miehen" jäävän auton alle halvaannuttavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta.
Uskomaton vätys! 😂 Ei tuollainen pysy kenenkään kanssa liitossa, sitten 50-vuotiaana hän tuhertaa itkua yrittäessään epätoivoisena jahdata kaksikymppisiä tyttöjä, jotka nauravat irstaan itkua tuhertavan vanhuksen pellolle. Ota äkkiä jalat allesi ja etsi uusi, ja kiitä onneasi ettet ehtinyt kauaa tämän kanssa hukata aikaa.
Katkeran kurpan itselleen valehtelua, 50v charmantti mies on sitä mitä 20v priimanaiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi, miten nämä repeämät ovat asiaan vaikuttaneet? Itsellä ollut kolmannen asteen repeämät. Toipuminen toki kesti pitkään, mutta sen jälkeen ei ole hommaa haitanneet.
Joo niin minullakin oli useita kymmeniä tikkiä alapäässä synnytyksen jäljiltä ja paranin ihan ok, mutta silti en kyseenalaista muiden vammoja, toipumisia tai kokemuksia jos toinen sanoo niistä olevan yhä harmia.
Luetun ymmärtämisessä ongelmia? En missään vaiheessa vähätellyt, vaan ihan oikeasti KIINNOSTAA minkälaiset vammat ja miten vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harkita tarkkaan kenen kanssa tekee niitä lapsia. Omia päätöksiä kaikki.
niinpä. Sinä olisit tietysti nähnyt/tiennyt heti kättelyssä, että jos tuon miehen kanssa alan olemaan ja sille lapsen teen, niin repeän synnytyksessä pahasti ja muutenkin mies kiinnostuu toisesta naisesta jo ennen kuin lapsi on vuoden ikäinen ja lähtee läppäsemään.
On se tuo elämä vaan niin paljon helpompaa sinun laisillasi ennustaja eukoilla. Näkee jo vuosien päähän kenen kanssa liitto onnistuu ja kenen kanssa ei ja kenelle niitä lapsia kannattaa tehdä.
Oisko sulla mitään näkyä siitä, kenen kanssa minun kannattaisi mennä yhteen? Ettei kävisi niin kuin ap:lle?
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran kurpan itselleen valehtelua, 50v charmantti mies on sitä mitä 20v priimanaiset haluavat.
Mieheni on minua 6v vanhempi ja muistan miten 20v hävetti sanoa, että mies on jo 26v. Tuntui että se on vanha patu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harkita tarkkaan kenen kanssa tekee niitä lapsia. Omia päätöksiä kaikki.
niinpä. Sinä olisit tietysti nähnyt/tiennyt heti kättelyssä, että jos tuon miehen kanssa alan olemaan ja sille lapsen teen, niin repeän synnytyksessä pahasti ja muutenkin mies kiinnostuu toisesta naisesta jo ennen kuin lapsi on vuoden ikäinen ja lähtee läppäsemään.
On se tuo elämä vaan niin paljon helpompaa sinun laisillasi ennustaja eukoilla. Näkee jo vuosien päähän kenen kanssa liitto onnistuu ja kenen kanssa ei ja kenelle niitä lapsia kannattaa tehdä.
Oisko sulla mitään näkyä siitä, kenen kanssa minun kannattaisi mennä yhteen? Ettei kävisi niin kuin ap:lle?
No ap:n antamilla spekseillä tähän lopputulokseen ei kyllä kristallipalloa olisi tarvinnut. Yli 10 v vanhempi artisti, joka elää vaiston varassa ja josta kaikki exät varoittelee. Sinä sitten ehkä lohdutat tyttäriäsi jälkikäteen, miten siitäkään miehestä ei ikinä olisi voinut arvata. Minä mieluummin opetan väistämään etukäteen ne kaikkein selvimmät miinat. Toki elämässä ei ole takeita vaikka olisi kuinka varovainen, mutta ihan hölmö ei sentään tarvitse olla.
Ap:tä en toki tarkoita läksyttää, tehty mikä tehty. Mutta minua pelottaa ajatella, että täällä on ehkä tyttärien äitejä ihan tosissaan välttämässä, ettei tässä tapauksessa ollut mitään selviä hälytysmerkkejä esillä. Tai no, tehkää mitä tykkäätte. Jääpähän enemmän fiksuja miehiä minun tytöilleni.
-eri
Ongelmasi ja syy epäviehättävyyteen on huono itsetuntosi, ei kropan virheet tms.
Nyt unohdat tuollaiset ajatukset, kroppasi on tehnyt suurimman työn minkä voi tehdä. Alle vuodessa et ole ehtinyt edes palautua kunnolla. Arvet vaalenee, paikat palautuu.
Miehesi kuulostaa niin ääliöltä, joten hyvä että pääsit eroon! Nyt sattuu, mutta sinulla on myöhemmin mahdollisuus parempaan parisuhteeseen ja tuollaisen ihmisen kanssa ei kyllä itsetuntokaan voi parantua.
Sinussa ei ole varmasti mitään vikaa, olet kaunis sisältä ja ulkoa. Koita parantaa haavat sydämestäsi - pidä huolta itsestäsi kuntoilemalla, syömällä hyvää ruokaa ja hemmottelemalla itseäsi. Ehkä ei olisi huono idea muuttaa lähemmäs omia sukulaisiasi? Ei varmasti ole helppoa pienen lapsen kanssa yksin. Jaksamista päiviisi ❤️ elämä kantaa kyllä, sinä selviät tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alueellasi ensikotia/turvakotia? Nyt heti sinne yhteyttä!
On, mutta mitä mä sanon?? Eksän uuden naisen mukaan multa ollaan tulossa lapsi hakemaan pois koska oon itsetuhoinen ja se on totta, en kuitenkaan oikeasti tekis mitään itselleni saati lapselle, tää kaikki vaan menee yli mun käsittelykyvyn.. Lapsikin pelkää kun itken hysteerisesti just nyt ap
Paskat haetaan. Mikä tuotakin naista vaivaa? Taitaa olla löytänyt kaltaisensa... Mä olin itsemurha-ajatuksista Aurorassa ja silti ei viety. Sain apua, kuten myös muu perhe tietenkin - paranin.
Olin ollut pienten kanssa kotona, joten katsottiin että heillä on siellä hyvin, enkä koskaan laiminlyönyt heitä mitenkään, itkin toki paljon eron jälkeen, mutta kukapa ei...
Mistä lähdit hakemaan apua? Olitko Aurorassa osastolla? Itse viimein uskalsin hakea apua itsetuhoisiin ajatuksiin (psyk.sairaanhoitaja) ja lapsen syntymästä (07/17) saakka alkaneeseen pahaan oloon, syyllisyyden tunteeseen ja tunteiden puutteeseen lasta kohtaan. Olen hyvin kiintynyt lapseen ja haluan hänelle vain parasta, mutta en ole koskaan tuntenut sitä. Ei ollut maailman ihanin hetki, kun lapsi syntyi ja sain syliin. En tuntenut mitään. Mies tuli ka meni, välillä halusi olla perhe, välillä lähti ja halusi elää vapaata elämää. Syksyllä lähti lopullisesti ja otti itselleen uuden naisen muutamassa kuukaudessa ja esittelee tätä perheelleen. Lasta ei tapaa ja syyttää siitä minua, kun minä kehtasin sanoa hänelle, että tekee lapsellensa pahaa, kun rikkoo lupauksia, tekee ohareita, ei välitä sopimuksista. Ystävät ja oma kiva menee lapsen edelle. Ei ole maksanut elareitakaan aikoihin, ei saavu lastenvalvojalle. Entinen paha oloni on 100x viimeisen puolen vuoden aikana, ja oman elämän päättäminen pyörii mielessä koko ajan. Lapsi on ainoa syy, että jaksan. Nyt vaan pelkään, että lapsi viedään minulta.. viedäänkö hänet? Yritän kuitenkin saada apua ja lapselta ei ole koskaan puuttunut mitään. Iltasadut, pusut, halit, kutittelut, leikit. Olen aina halunnut että lapsi kokee minulta rakkautta, vaikka en sitä tunne.
Mikä tilanne ap:lla nyt? Oletko saanut/hakenut apua? Toimi pian, ensiksi soita vaikka johonkin auttavaan numeroon.