Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repesin synnytyksessä pahasti (hyvästi normaali seksielämä), myös kroppa kärsi mm hirveistä raskausarvista ja nyt mies jätti uuden naisen takia kun

Vierailija
23.01.2020 |

lapsi ei vielä vuottakaan. Perusteluina mm nykyinen olemukseni, joka ei enää kiihota häntä. Seksiä en ole pihdannut, se ei vaan kuulemma enää kiinnosta kanssani. Uudella naisella on kolme lasta ja hyvä kroppa, tää meidän on mun esikoinen. Mies muutti uuden naisen luo ja aikoo vaatia tapaamisia lapseen joka toinen viikonloppu, mahdollisimman pian viikko-viikko. Asianajaja kuulemma ottaa yhteyttä. Tätä edelsi pitkä pettämisjakso, ja mun rankka itseinho joka jatkuu vaan.. lapsikaan ei mistään helpoimmasta päästä vaikka maailman rakkain tietysti. Yksin olen hoitanut tähän saakka. Mulla on tosi ahdistavia ajatuksia nyt, eikä oikein ketään kelle kertoa tilanteen oikea laita, kun häpeän vaan niin paljon. Auttakaa?

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä Porvoon juttuja, hiukan eri twistillä vaan, mutta aina on mukana tuo repeäminen ja seksi. Ei jaksa.

Vierailija
82/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtaa kumppania ilkeyttään, nainen koska rakastuu eikä vain voi tunteilleen mitään. Nainen toimii oikein vaihtaessaan parempaan. Mies sen sijaan hylkää kylmästi.

Ilmeisesti tässä ketjussa on muutama muukin, joka sinun lisäksesi näin ajattelee kun tätä mantraa täytyy useamman viestin voimin hokea. Turha näitä ajatuksia kuitenkaan muille on työntää. Minusta on hanurista erota pikkulapsiaikana pelkän pimpan tai pippelin perässä, oli sitten mies tai nainen tai vaikka muunsukupuolinen. Eri juttu joku väkivalta, alkoholismi tai vastaava. Eikä niille tunteille mitään voikaan, mutta ei niiden perässä tarvitse aivottomana laukata kuin joku eläin. Ihmisellä on valta ja vapaus tehdä myös vastuullisia päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?

Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap

Tollanen lapsimies EI määritä, mikä sä oot ja millanen olet. Lähes Jokaiselle tulee jälkiä raskaudesta, ne haalenee, usko mua, oot nuorikin! Mies on pinnallinen ja perustaa elämänsä himolle, sen kohde vaihtaa tollasilla miehillä kohdetta aina muutaman vuoden välein. Tää uus muusakin jätetään uusioperhekuvion valjettua miehelle, usko mua. Et ota miehen sanoja totena itsestäsi. Oot muutakin kuin muutama arpi ja mä lupaan että jos muutoin teet juttuja mistä nautit tulee vielä se oikea mieskin kohdalle. Hyvä kun nyt pääsit tästä artistilapsimiehestä eroon!!! Syö hyvin ja hyvälaatuista ruokaa, urheile, nauti lapsesta. Elämä kantaa, mä lupaan!!!

Vierailija
84/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisen miehen voisi välttää? Millä tavalla sinua sitten varoitettiin? Kerro meidän kaikkien parhaaksi.

Vierailija
85/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen miehen voisi välttää? Millä tavalla sinua sitten varoitettiin? Kerro meidän kaikkien parhaaksi.

En ole ap, mutta artisti ja yli 10 v ikäero soittaa paria hälytyskelloa.

Vierailija
86/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä eroaisin nyt niin en mihinkään muuhun suostuisikaan kuin viikko - viikko. Jokatoinen viikko saa nukkua rauhassa, kuntoilla, katsoa leffoja, treffailla... ihanaa elämää! Jokatoinen viikko jaksaa taas hyvin olla äiti lapsille! En todellakaan suostuisi siihen että isä näkee kun jaksaa ja huvittaa, pöh!!!

Itse en ainakaan antaisi 1 v lastani miehelle joka toinen viikko. Olisihan se traumaattista lapsellekkin koska vain minå olen häntä hoitanut.

Vierailija
87/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että pahasti revenneen naisen mies valittaisi raskausarvista.

Hänen kuuluu tietysti valittaa löysästä tavarasta.

Tämä epäloogisuus pilaa muuten uskottavan kertomuksen.

Ai niin, toinen virhe.

Miksi mulkvist lakoaisi eukkoon joka on @) vanhempi, b) jolla on KOLME lasta??

Iii virhe: ap ei suvaitse vastata kysymyksiin.

ts. Hän ei ole miettinyt juttuaan riittävän perusteellisesti. - Artisti, pöh!!

Hmm.esim Juno vaihtoi kahden lapsen äitiin ja teki tän kans lisää lapsia. Entås hra Nieminen sitten?:D

Vierailija
88/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta artisti ja yli 10 v ikäero soittaa paria hälytyskelloa.

Minulle ei vielä välttämättä (nuo asiat itsessään)..Mitä kelloja?

tuo jolle vastasit

Vierailija
89/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap varmaan on huomannut, että mies on ulkonäkökeskeinen ennenkuin on lisääntynyt. Mun mieheni haluaa seksiä kanssani vaikka tissit roikkuu, on ylipainoa ja maharöllykkää, raskausarpia, repesin synnytyksessä ja sain 5 tikkiä. Ja edellisen miehen kanssa sama homma paitsi että silloin synnytyksessä leikattiin väliliha. Silti on nykyiselle miehelle seksi kelvannut. Ei kaikki miehet ole tuollaisia kuin ap. n mies.

Vierailija
90/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä eroaisin nyt niin en mihinkään muuhun suostuisikaan kuin viikko - viikko. Jokatoinen viikko saa nukkua rauhassa, kuntoilla, katsoa leffoja, treffailla... ihanaa elämää! Jokatoinen viikko jaksaa taas hyvin olla äiti lapsille! En todellakaan suostuisi siihen että isä näkee kun jaksaa ja huvittaa, pöh!!!

Itse en ainakaan antaisi 1 v lastani miehelle joka toinen viikko. Olisihan se traumaattista lapsellekkin koska vain minå olen häntä hoitanut.

Ihmeellisiä miehiä teillä kun eivät millään tavalla ole osallistuneet oman lapsensa hoitoon!

Vierailija
91/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ex haukkui aina kuvottavaksi läskiksi. Totta varmasti olikin, paljon rumia raskausarpia ja olen pullukka vieläkin vaikka nuorempi lapsikin jo koulussa. Ex ei enää halunnut seksiä kun ei voinut minusta kiihottua rumuuden takia, joskus kyllä humalassa halusi. Eron jälkeen ei ole lapset kiinnostaneet ja elareiden maksukin jäänyt. Selvisi kuitenkin että ex oli pitänyt koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteytta ex-hoitoonsa, joka sattui olemaan pomoni ystävä. Seurasi hirveä häpeä sitten töissäkin vielä... Nyt olen täysin yksin lasten kanssa, ex ei halua tavata heitä ja on jatkanut elämäänsä juhlien ja vapaana. Minä taas en usko että koskaan enää löydän ketään tai voisin luottaa keneenkään mieheen. Kymmenen vuotta huijattu, se on vähän liikaa.

Mutta ap, sinä pärjäät kyllä! Olet yhden lapsen äiti ja varmasti nätti! Ja saat lapsivapaata jolloin ehdit tapailla miehiä. Minulla kun ei ole koskaan lapsivapaata niin en pääse treffeillekään.

Vierailija
92/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?

Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap

Mies on narsistinen idiootti, oli artisti tai ei. Tunne-elämältään terve mies tuntisi tuossa tilanteessa empatiaa ja haluaisi olla tukenasi. Arvostaisi ja rakastaisi sinua paitsi itsesi takia myös siksi että olet hänen lapsensa äiti. Ja näkisi ne raskausarvetkin merkkinä siitä että olet synnyttänyt yhteisen lapsenne. Alkoi oikein raivostuttaa puolestasi vaikka en tunne koko miestä!

Ei se rakkaus aina vain ihan niin onnistu, kun ei ole sitä kipinää. Miksi tämä olisi eri asia kun sukupuoliroolit ovat näin päin?

Se riippuu siitä ajatusmallista joka on korvien välissä. Monissa kulttuureissa (maantieteellissä, uskonnollisissa) jättäminen "ei ole vaihtoehto", ja niin sitä vaan rakkautta löytyy, vaikka välillä olisi vaikeaakin. Vaikeiden jaksojen yli voi mennä ja sitten suhde on taas entistä vahvempi. Mutta tällaiseen ap sun mies ei ollut alkuunkaan sitoutunut. Monet artistit on just niin tunteella käyviä, että arvoista ei voi puhuakaan. Tai se tärkein arvo on heille se oma taiteentekeminen ja se että tuntuu hyvältä. Se on itsekkyyttä. Oikeasti, tuo ei ollut hyvä mies, ja on parempi, että saat jatkaa elämää ilman häntä. Löydät vielä jonkun paremman. Mutta pidä tämä kriteeri mielessä - älä enää ota tunteella käyvää, vaan sellainen, jolla on parisuhteen suhteen perinteiset arvot.

Voimia ap, kyllä kaikki järjestyy!

Vierailija
93/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap varmaan on huomannut, että mies on ulkonäkökeskeinen ennenkuin on lisääntynyt. Mun mieheni haluaa seksiä kanssani vaikka tissit roikkuu, on ylipainoa ja maharöllykkää, raskausarpia, repesin synnytyksessä ja sain 5 tikkiä. Ja edellisen miehen kanssa sama homma paitsi että silloin synnytyksessä leikattiin väliliha. Silti on nykyiselle miehelle seksi kelvannut. Ei kaikki miehet ole tuollaisia kuin ap. n mies.

Joo, tämä. Se lähinnä iän ja ulkonäön perusteella ihastunut mies kelpasi niin kauan kuin se ulkonäkö oli kunnossa, nyt kun ulkonäkö on mennyt ihmetelläänkin miksei ne hienot henkiset ominaisuudet riitä pitämään miestä kotona.

Vierailija
94/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette eronneet kun selvisi miehen pitkä pettämisjakso? 

En ole halunnut erota, lapsikin näin pieni. Ajattelin että se (pettäminen) menee ohi. Mutta olikin sitten lopulta rakkautta kuulemma. Tuolla moni vihjaili miten oon syönyt liikaa. En ole lihonnut/ missään nimessä ylipainoinen. Terkkarikin sanoi että raskausarvet usein johtuu vain hormoneista, tisseihin niitä tuli ennenkuin tissit ees kunnolla kasvoi. Toki maha loppuvaiheessa oli iso ja iho repesi. Päinvastoin neuvolassa on oltu huolissaan että syön liian vähän ja varsinkin nyt kun oon niin masentunut. ap

Nyt taas vähän valoja päälle. Ei normaali ihminen jätä toista sen takia, että tämä lihoo. Se on tämän palstan sekoilua vaan, missä sellaiset ihmiset, jotka eivät oikeasta rakkaudesta ja yhteydestä toiseen ihmiseen tiedä mitään.

Ei kenenkään tarvitse selitellä, että missään nimessä en ole lihava, koska mitä? Lihavan tietty saisi jättää, se on ihan normaalia? No ei ole.

Ja kuten tässä nähdään, ei se hoikkuus kenenkään suhdetta pelasta, jos muuten on asiat päin persettä.

Vierailija
95/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi sydäntäsärkevimmistä ketjuista mitä AV:llä on pitkään aikaan ollut. Ap sun tilanne on tosi kurja, siis siinä mielessä että mies on hylännyt noin älyttömän syyn takia! Elämässä pitäisi olla kestävyyttä PALJON suurempienkin ongelmien kohdalla. Jotenkin täydellinen vätys kyllä tuollainen mies. Että siinä mielessä et menetä paljoa. Mutta onhan se surkeaa, että jäit yksin ja on vielä raskasta lapsen kanssa.

Suosittelen katsomaan Youtubesta kanavia, joissa yh-äidit kertoo elämästään. Englanninkielisiä on varmaan paljon. Niistä voit saada vertaistukea ja kaikenlaisia ideoita ja hyvää mieltä.

Single mom -sanoilla varmaan löytyy. Varmaan suomenkielisiäkin, mutta ehkä niitä valoisampia voisi löytyä englanninkielisiä :)

Vierailija
96/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ex haukkui aina kuvottavaksi läskiksi. Totta varmasti olikin, paljon rumia raskausarpia ja olen pullukka vieläkin vaikka nuorempi lapsikin jo koulussa. Ex ei enää halunnut seksiä kun ei voinut minusta kiihottua rumuuden takia, joskus kyllä humalassa halusi. Eron jälkeen ei ole lapset kiinnostaneet ja elareiden maksukin jäänyt. Selvisi kuitenkin että ex oli pitänyt koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteytta ex-hoitoonsa, joka sattui olemaan pomoni ystävä. Seurasi hirveä häpeä sitten töissäkin vielä... Nyt olen täysin yksin lasten kanssa, ex ei halua tavata heitä ja on jatkanut elämäänsä juhlien ja vapaana. Minä taas en usko että koskaan enää löydän ketään tai voisin luottaa keneenkään mieheen. Kymmenen vuotta huijattu, se on vähän liikaa.

Mutta ap, sinä pärjäät kyllä! Olet yhden lapsen äiti ja varmasti nätti! Ja saat lapsivapaata jolloin ehdit tapailla miehiä. Minulla kun ei ole koskaan lapsivapaata niin en pääse treffeillekään.

Ihan rehellisesti: ei sun varmaan kannata treffeille mennäkään, kun miesmakusi ja kykysi pitää puoliasi parisuhteessa on tuolla tasolla.

Miten miten MITEN naiset sietää tuollaista paskaa miehiltä, ja vielä tekee näille tuohon onnelaan lapsiakin? Ja sitten tosiaan märinää perään, vaikka koko suhteen on ollut selvää, että mies ei arvosta pätkääkään.

Tässä muuten palstauli-miehille selkeä esimerkki siitä, millaisia suhteita tulee, kun miehet " ottaa kenet vaan sattuu saamaan, kun valinnan mahdollisuutta ei ole". Ja miksi normaalit naiset välttää näitä " kuka vaan kelpaa"- miehiä viimeiseen asti.

Vierailija
97/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan on tollasia kusipäitä. Pää pystyyn ja elämä pieninä palasina kuosiin, aloitat vaikka siitä että ulkoilet lapsen kanssa joka päivä, raitis ilma piristää. Pitkällä tähtäimellä on vain hyvä, että pääsit noin pinnallisesta miehestä eroon.

Minä en suostu uhriutumaan kuvaamaksesi kusipääksi. Ihan oma vika jos hankit vain kusipäisiä miehiä ympärillesi. Kuka otti housut jalastaan ..

nimi mies

Vierailija
98/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kommentoin mitään, mutta kertomuksesi kosketti.

Kehosi vasta palautuu synnytyksestä. Arvet vaimenevat ajan myötä ja lantionpohjan lihaksia harjoittelemalla kuulien avulla saat paljon muutosta alaosastoon. Tosi useilla naisilla on raskausarpia jos alat rannalla katsomaan ja moni julkimokin on niitä avoimesti tuonut esiin kuvissaan. Tiikeri tunnetaan raidoistaan!

Miehesi ei ole vielä kovin kypsynyt aikuiseen ihmissuhteeseen. Häneltä tuskin olisi kovin syvällistä suhdetta koskaan irronnutkaan, joten loppupeleissä sinun on parempi ilman häntä. Asiantuntijat eivät suosittele vuoroasumista alle 3-vuotiaille jos sittenkään.

Mutta se mikä minua tässä eniten pysäytti, oli se ettet välitä ja rakasta itseäsi. Vaikka olisit ihan taatusti sen ansainnut!! Sinussa ei ole mitään vikaa eikä tarvetta häpeälle. Ei kypsät miehet jätä tuosta syystä, tämä on nyt miehesi kyvyttömyyttä, ei sinun.

Nyt olisi tosi tärkeää että otat neuvolassa synkät ajatuksesi esille jotta sinut ohjataan keskusteluhoitoon. On tärkeää että aloitat nyt opettelemaan rakastamaan itseäsi. Se voi olla pitkä ja kivinen tie mutta elintärkeää!

Kaikkea hyvää sinulle ja älä pelkää , sinä et tule putoamaan kun vain nyt haet apua.

Vierailija
99/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hae apua. Ajatukset voivat mennä todella synkiksi jos jäät niiden kanssa yksin.

Vierailija
100/258 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti: ei sun varmaan kannata treffeille mennäkään, kun miesmakusi ja kykysi pitää puoliasi parisuhteessa on tuolla tasolla.

Miten miten MITEN naiset sietää tuollaista paskaa miehiltä, ja vielä tekee näille tuohon onnelaan lapsiakin? Ja sitten tosiaan märinää perään, vaikka koko suhteen on ollut selvää, että mies ei arvosta pätkääkään.

Tässä muuten palstauli-miehille selkeä esimerkki siitä, millaisia suhteita tulee, kun miehet " ottaa kenet vaan sattuu saamaan, kun valinnan mahdollisuutta ei ole". Ja miksi normaalit naiset välttää näitä " kuka vaan kelpaa"- miehiä viimeiseen asti.

Ihan rehellisesti: sulla ei ole empatiakykyä lainkaan, etkä ymmärrä mitään henkisestä väkivallasta ja miksi huonosta suhteesta on vaikeamoi erota kuin keskiverrosta.

Törkeää haukkua noin nainen, joka kertoi menettäneensä itsetuntonsa siksi, että mies haukkui. Potkit potkittua. Häpeä.

PS. Väkivalta, vaikkapa henkinen, ei ole koskaan uhrin syy. Se on pelkästään tekijän vika. Törkeää siis myös tuo uhrin syyllistäminen.