Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä olen huomannut, että voin kokonaisvaltaisesti paremmin nyt kun olen päässyt normaalipainoon. Listaan tähän konkreettisia juttuja, joita ylipainosta aiheutui mulle ja jotka ovat nyt hävinneet:

1. Kuorsaaminen

2. Väsymys

3. Virtsankarkailu

4. Itsetunto-ongelmat ja siitä seurannut seksielämän virkistyminen

5. Libido

6. Ahdistus ja masentuneisuus

Sen lisäksi iloitsen päivittän uudesta peilikuvastani ja saan jatkuvasti kysymyksiä: olenko rakastunut? Olen kyllä: ITSEENI

Kommentit (871)

Vierailija
101/871 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kiloa kuulostaa vähältä, mut mieti, että sekin on 8 voipakettia. Yllättävän paljon.

Vierailija
102/871 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin, että mieliala muuttui positiiviseksi. Jaksoin taas tavata ystäviä, käydä liikkumassa ja tapahtumissa, löysin uuden rakkauden. Sain taas elämästä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/871 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
104/871 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla virtsankarkailu loppui kun laihdutin. Nyt tullut takaisin kun lihoin taas.

Vierailija
105/871 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttuani alkoi näkymään kulli ilman peiliä. Aiemmin ei näkynyt ja piti aina kokeilla kädellä onkohan se töpö vielä siellä.

Vierailija
106/871 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttuani alkoi näkymään kulli ilman peiliä. Aiemmin ei näkynyt ja piti aina kokeilla kädellä onkohan se töpö vielä siellä.

Repesin, anteeks. Tällainen ongelma ei oo tullu mulle mieleen. Vähän sama, kun joku joskus sanoi, ettei yllä pyyhkimään takapuoltaan takaa kunnolla.

Vierailija
107/871 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tämä ketju jotenkin puhuttelee paljon enemmän kuin joku vyötärönympärysmittausheristely.

Vierailija
108/871 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat jalat

Jatkuva hikoilu

Hengenahdistus

Kuumat aallot

Vatsavaivat

Kivut

Jatkuva väsymys

Vierailija
109/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin nopeasti eli kolmessa kuukaudessa 25 kg nutraamalla. Koska muutos oli nopea niin oli helppo huomata muutokset myös, ettei vaan tottunut niihin.

Pahat risti- ja alaselän kivut katosivat. Olivat rajoittaneet ihan hirveästi jokapäiväistä elämääni. En esim. pystynyt kävelemään pitkään, kurkottamaan tai nousemaan välttämättä edes pyörän selkään. Itsetunto noussut hirveästi. Näytän paljon nuoremmalta muidenkin mukaan ja olo on tosi tyttömäinen. Ihan kuin ikää olisi lähtenyt 10  tai 15 vuotta pois. Olen iloinen, energinen positiivinen, enkä enää häpeä kehoani. Kolesteroli laski arvosta 5.6 arvoon 3.9. Verenpaine laski entisestään. Nukkuminen parantui huomattavasti. Helppo löytää hyvä nukkuma-asento ja vähempi uni riittää. Olo todella hyvä, virkeä ja seksikäs. Miehet kuolaavat perään, vaikka olin näkymätön ennen. Tämä on ihan tosi ja tuntuu aika imartelevalta:) Kyllä ne ihailevat katseet vaan tuntuvat hyviltä. N41, joka laihdutti 83 kilosta 58 kiloon 3 kuussa. Tämä siis nutraamalla, jonka jälkeen olen jo 5 kk syönyt terveellisesti. Ei hiilarihimoa, ei isoja annoksia. Apuna Fatsecret - sovellus. Joskus herkuttelenkin silti ja niin pitääkin.

Vierailija
110/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin nopeasti eli kolmessa kuukaudessa 25 kg nutraamalla. Koska muutos oli nopea niin oli helppo huomata muutokset myös, ettei vaan tottunut niihin.

Pahat risti- ja alaselän kivut katosivat. Olivat rajoittaneet ihan hirveästi jokapäiväistä elämääni. En esim. pystynyt kävelemään pitkään, kurkottamaan tai nousemaan välttämättä edes pyörän selkään. Itsetunto noussut hirveästi. Näytän paljon nuoremmalta muidenkin mukaan ja olo on tosi tyttömäinen. Ihan kuin ikää olisi lähtenyt 10  tai 15 vuotta pois. Olen iloinen, energinen positiivinen, enkä enää häpeä kehoani. Kolesteroli laski arvosta 5.6 arvoon 3.9. Verenpaine laski entisestään. Nukkuminen parantui huomattavasti. Helppo löytää hyvä nukkuma-asento ja vähempi uni riittää. Olo todella hyvä, virkeä ja seksikäs. Miehet kuolaavat perään, vaikka olin näkymätön ennen. Tämä on ihan tosi ja tuntuu aika imartelevalta:) Kyllä ne ihailevat katseet vaan tuntuvat hyviltä. N41, joka laihdutti 83 kilosta 58 kiloon 3 kuussa. Tämä siis nutraamalla, jonka jälkeen olen jo 5 kk syönyt terveellisesti. Ei hiilarihimoa, ei isoja annoksia. Apuna Fatsecret - sovellus. Joskus herkuttelenkin silti ja niin pitääkin.

Kolesterolisi on kyllä liian alhainen ikääsi nähden.

Vierailija
111/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies.

Vierailija
112/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin normaalipainossa 8 kg, lopulta oli bmi 19. Juoksuvauhtini parani huomattavasti.

Vierailija
113/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan seinällä oli juliste jossa näytettiin eri ruokien rasvapitoisuuksia verrattuna rasvattomiin. Varsinkin maidon rasvamäärä oli älytön. Mä koin tuolloin jonkin herätyksen ja elämäntavat meni kertalaakista uusiksi.

Hävisi tiukassa ollut selluliitti reisistä ja takapuolesta. Verenpaine laski myös hiukan. Kokonaisvaltainen turvotuskin katosi. Painoa tippui siis 16 kg ja lähinnä rasvattoman ja runsaskuituisen dieetin ansiosta.

Vierailija
114/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä- ja polvikipu sekä diabetes. Laihdutin 10 kg.

Kiinnostais tietää, pääsitkö kokonaan diabeteksestä? Millä tavoin laihdutit?

Vierailija
115/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että oli tallella!

Vierailija
116/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvolan seinällä oli juliste jossa näytettiin eri ruokien rasvapitoisuuksia verrattuna rasvattomiin. Varsinkin maidon rasvamäärä oli älytön. Mä koin tuolloin jonkin herätyksen ja elämäntavat meni kertalaakista uusiksi.

Hävisi tiukassa ollut selluliitti reisistä ja takapuolesta. Verenpaine laski myös hiukan. Kokonaisvaltainen turvotuskin katosi. Painoa tippui siis 16 kg ja lähinnä rasvattoman ja runsaskuituisen dieetin ansiosta.

Sä valehtelet.

Vierailija
117/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkä- ja polvikipu sekä diabetes. Laihdutin 10 kg.

Kiinnostais tietää, pääsitkö kokonaan diabeteksestä? Millä tavoin laihdutit?

Diabetes ei häviä laihduttamalla. Remissioon pääsee oikealla ravinnolla.

Vierailija
118/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä valehtelet.

Miten niin?

Vierailija
119/871 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan pää ei ole vielä sisäistänyt lihomista vaan kuvittelen edelleen olevani jotenkin hoikempi kuin olenkaan. Olin joskus tosi hoikka mutta n. 4 vaikean vuoden jälkeen on tullut about 25 kg lisää.

Harrastan edelleen edes jotain liikuntaa, olen suht notkea vielä ja se ylläpitää jotenkin sitä hyväkuntoisen harhaa. Kuvissa kuitenkin näkyy kamalan turvonnut rupikonna. Enkä oikeasti ole enää niin ketterä kuin joskus olin. Sen huomasin s+ksissä vähän aikaa sitten kun koitimme uutta asentoa.

Työpaikassani on muutama todella ylipainoinen henkilö jotka eivät minusta enää näytä kuin vähän pyöreiltä. No koska alan olla samaa kaliberia itse.

Tartteis tehdä jotain.

Vierailija
120/871 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hikoile yhtään niin paljon kun ennen, siis helteensietokyky on parantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme