Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä olen huomannut, että voin kokonaisvaltaisesti paremmin nyt kun olen päässyt normaalipainoon. Listaan tähän konkreettisia juttuja, joita ylipainosta aiheutui mulle ja jotka ovat nyt hävinneet:

1. Kuorsaaminen

2. Väsymys

3. Virtsankarkailu

4. Itsetunto-ongelmat ja siitä seurannut seksielämän virkistyminen

5. Libido

6. Ahdistus ja masentuneisuus

Sen lisäksi iloitsen päivittän uudesta peilikuvastani ja saan jatkuvasti kysymyksiä: olenko rakastunut? Olen kyllä: ITSEENI

Kommentit (888)

Vierailija
881/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamiseen voi vaikuttaa yllättävän pieni painonpudotus. Mun mies lopetti kuorsaamisen kun paino putosi noin viisi kiloa normaalipainon yläkantista normaalipainoon. Ei varsinaisesti laihduttanut, vaan tekin parannusta ruokailuun ja liikuntaan verenpaineen ja kolesterolin takia.

Vierailija
882/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaamiseen voi vaikuttaa yllättävän pieni painonpudotus. Mun mies lopetti kuorsaamisen kun paino putosi noin viisi kiloa normaalipainon yläkantista normaalipainoon. Ei varsinaisesti laihduttanut, vaan tekin parannusta ruokailuun ja liikuntaan verenpaineen ja kolesterolin takia.

Joo siis sama! Miehellä oli jouluna mahatauti, jonka jälkeen paino on pysynyt ehkä kolme-neljä kiloa entistä matalampana. Ei se lähtöpainokaan ollut mikään korkea, mutta tuolla keventymisellä kuorsaaminen vähentyi ihan oleellisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkipeys loppui kertarysäyksellä kun BMI putosi alle 20.

Vierailija
884/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heräsin oman kuorsaamisen ääneen, sain vihdoin motivaation laihtua.

muutaman kilon laihduttuani kuorsaaminen loppui.

kun laihduin lisää, T2 diabetes ei tarvitse enää lääkitystä.

jalkakivut hävisivät.

innoistuin kävelystä.

ym.

Vierailija
885/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaijäKöö

Jethrö

MaariönRunq

Tietäjät tietää

Vierailija
886/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo ja hitaus lähti kun sokeri lähti ja rasva .  Paljon helpompi hengittää kuin hyvä olo.  

Vierailija
887/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti kilojen myötä myös pettäjä-miesystävä.

Vierailija
888/888 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden aikana painoa on lähtenyt 20 kg (80 --> 60). Sen myötä saatoin lopettaa verenpaine- ja astmalääkkeet. Nyt en tarvitse mitään lääkkeitä. Lisäksi sairastan flunssia paljon harvemmin, aiemmin oli monta vuodessa mutta nyt ei yhtään viimeiseen 10 kuukauteen (*koputtaa puuta*). 

Painonpudotus johtuu elintaparemontista, ja koska liikunta on lisääntynyt reippaasti, mitään niska-hartiavaivoja tai alaselkävaivoja ei enää ole. Liikkumattomana oli koko ajan joku paikka jumissa tai vähintään olkapäätä juili. Nyt saan kropan vetreäksi jumpassa tai hiihtoladulla tai punttisalilla. 

N57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän