Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä olen huomannut, että voin kokonaisvaltaisesti paremmin nyt kun olen päässyt normaalipainoon. Listaan tähän konkreettisia juttuja, joita ylipainosta aiheutui mulle ja jotka ovat nyt hävinneet:

1. Kuorsaaminen

2. Väsymys

3. Virtsankarkailu

4. Itsetunto-ongelmat ja siitä seurannut seksielämän virkistyminen

5. Libido

6. Ahdistus ja masentuneisuus

Sen lisäksi iloitsen päivittän uudesta peilikuvastani ja saan jatkuvasti kysymyksiä: olenko rakastunut? Olen kyllä: ITSEENI

Kommentit (871)

Vierailija
801/871 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahamakkaran alle tuli välillä hiertymää joka oli kipeä(ihan siis verinen hiertymä joten todella inhottava vaiva ja sen paraneminen oli vaikeaa). Kun sain mahaa pienemmäksi niin hiertymää ei enää tullut. Olen vieläkin reilusti ylipainoinen, mutta iloinen tuosta muutoksesta jo nyt! (jatkan siis laidutusta vieläkin). 

Vierailija
802/871 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkauksen jälkeen laihduin 70 kg, ja aloin urheilla 5 krt viikossa. Maharoikkoni leikattiin ja samoin rintani leikattiin. Itse kävin valkaisemassa hampaani ja otatin kohotuksen jälkeen DD-kupin silinkoni implantit. 

eli ulkonäköni muuttui täysin ns Instagram neitosten mukaiseksi. 

Miehet alkoi piirittää niin Instagramissa kuin luonnossa. Hoikka, sporttinen ja isotsissinen, kiinteä kroppa olikin haluttua tavaraa. Oli kyllä iso muutos. Nyt onnellisesti parisuhteessa. 

Miksi DD rinnat jos urheilet joka päivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas mahtavaa ketjua. Luin tän kokonaan läpi yrittäessäni jälleen kerran kerätä motivaatiota painonpudotukseen. Hienoja onnistumisia tähän kerrottu. Voi kunpa joskus onnistuisi itsekin. Terveysmurheiden vuoksi ikisinkkuus meinaa musertaa alleen. 

Vierailija
804/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  onnistut, päätä  mikä  päivä. Lisäät  kasvista  ja vähän  liikuntaa. 

Vierailija
805/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea haju johtunee sienestä. Dagtariinia röllien alle niin haju lähtee, ja taipeet kuivuvat.  Apteekista saa, jauheena, ja rasvana.

Vierailija
806/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksitauti. Ei tarvinnut laihduttaa kuin 5-6 kiloa, normaalipainon puolelle.

Vierailija
807/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä hävis astma, verenpaine laski, kolesteroliarvot koheni... Sanoi myös, että hienoa kyetä pesemään jalkansa paremmin, kun taipuukin johonkin 🙂.  Kuorsaus loppui myös, mutta se on tullut jostain syystä takaisin. 25 kg pudotti ruokavaliolla ja liikunnalla. On pysynyt samoissa lukemissa 1.5 vuotta, kun teki pysyvän elämäntapamuutoksen eikä vain laihduttanut dietin tapaan.  

Vierailija
808/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä hävis astma, verenpaine laski, kolesteroliarvot koheni... Sanoi myös, että hienoa kyetä pesemään jalkansa paremmin, kun taipuukin johonkin 🙂.  Kuorsaus loppui myös, mutta se on tullut jostain syystä takaisin. 25 kg pudotti ruokavaliolla ja liikunnalla. On pysynyt samoissa lukemissa 1.5 vuotta, kun teki pysyvän elämäntapamuutoksen eikä vain laihduttanut dietin tapaan.  

Hieno  juttu! Toivottavasti  muutkin  innostuu  tästä   :) 

Vierailija
809/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 12 kg. Kävelyvauhti parani. Matkaa minkä kävelemiseen ennen kului 21 minuuttia kuluu nyt vain 15 minuuttia. Luulen että nyt kun kävelen reippaammin niin kävelylenkit myös nostavat kuntoa paremmin.

Vierailija
810/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 95 kiloa heittämällä narsistisen kusipääinsinööriäijän  pellolle. Hyvänolontunne on ääretön ja mieli on pirteä kuin peipposella. Elämäni viisain päätös!

Vierailija
811/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalinta  itselle  illat, jotain  tekisi  mieli  puputtaa^   toipilas  ollut   ja  liikuntaa  paljon  vähempi, ehkä  siipikin maassa  jollakin  tavalla on tämän  sairauden vuoksi.

Vierailija
812/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoivat taas tulla normaalisti (vaikkakin pcos vaikeuttaa painonpudotusta niin onnistuin) ja paastoverensokeri laski normaaliksi!

Vierailija
813/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei puuskuta, kun nousee rappusia, kun ei ole liikakiloja. Kuorsaamiseen vaikuttaa myös.

Vierailija
814/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mikään vaiva kadonnut laihduttamalla. Laihduttaminen ei yksinkertaisesti ole johtanut laihtumiseen, ei sitten millään. 

Vierailija
815/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoon ei tarvitse tulla kuin muutama lisäkilo niin virtsanpidätys vaikeutuu. Ongelmaa ei ole kun olen ihannepainossa. Todella hyvä syy olla keräämättä painoa.

Miksei tästä puhuta?

Siks kun ei todellakaan päde kun murto-osaan jotka todella rankasti ylipainoisia. Olin aikanaan 10 kg ylipainoinen eikä mitään moisia kuskarkailuja ollut, enkä tänä päivänäkään tunne yhtään ylipainoista jolla sen takia kus karkailis. Pudotin sen 10 kg 20 v sitten ja sen päälle vielä toiset 10 kg ja nykypaino on lipsahtanut normi syömisillä alipainon ylärajalle, mutta ei viel vaarallinen. Ennen kävelin 15 km joka päivä nyt vain 10 km, niin eiköhän kohta saada paino normin puolelle ja päästään takaisin tuohon 15 km. 161cm/ 47 kg, uuden laskurin mukaan indeksi 18,10. Joten 19 ois tavoite, eli n. 4 kg pitäis saada lisää. Ruokailutapoja en muuta mutta pihistän hiukan liikunnasta niin eiköhän se siitä kun kulutus vähenee niin paino nousee.

Vierailija
816/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle riittää hyväksyä oma kehonsa ilman torvien toitotuksia.

Vierailija
817/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mikään vaiva kadonnut laihduttamalla. Laihduttaminen ei yksinkertaisesti ole johtanut laihtumiseen, ei sitten millään. 

Laihduttaminen poppakonstein ei ole oikea tapa. Vaatii suurta muutosta ja opetella ruoan määrien ja laadun kanssa sekä lisäksi liikuntaa. Oikeihin tapoihin löytyy pilvin pimein neuvoja, mutta nää pikakuurit on järjestään ihan huuhaata. Kaverini poika pudotti hurjat 20 kg nopeaan tahtiin hiilarittomalla kuurilla. Oli hyvän näköinen sutjakka kaveri. Tämä tapahtui n puoli vuotta sitten. Viikko takaperin näin hänet ja olin pudota persiilleni kun 28 kg oli tullut takasin. Noin toimii pikajutut. Elämäntaparemppa, se toimii.

Vierailija
818/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion muutos , hävisi närästys ja sappivaivat.

Kiloja putosi.

Vierailija
819/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin ja suolan vähentäminen on ollut plussaa. Laihdutus on hidasta hommaa ja välillä menee takapakkia. Hyvä olisi, jos 3-4 kg saisi alas painoa mutta 1-2 kg kelpaa. Uniapnea vähenee, jaksaa liikkua vähän enempi. Masennus saattaa vähentyä. Vaatteet mahtuu päälle. Jne.

Vierailija
820/871 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen poppakonstein ei ole oikea tapa. Vaatii suurta muutosta ja opetella ruoan määrien ja laadun kanssa sekä lisäksi liikuntaa. Oikeihin tapoihin löytyy pilvin pimein neuvoja, mutta nää pikakuurit on järjestään ihan huuhaata. Kaverini poika pudotti hurjat 20 kg nopeaan tahtiin hiilarittomalla kuurilla. Oli hyvän näköinen sutjakka kaveri. Tämä tapahtui n puoli vuotta sitten. Viikko takaperin näin hänet ja olin pudota persiilleni kun 28 kg oli tullut takasin. Noin toimii pikajutut. Elämäntaparemppa, se toimii.

Ei toimi silti. Vaikka saisinkin painon hivutettua parisen kiloa alaspäin, homma tyssää aina samaan lukemaan. Ilmeisesti tuossa kohtaa kroppa toteaa, että nyt olen liian nälkiintynyt. Päästyäni tuohon lukemaan alkaa aina suurempi syöminen, sitä ei pysty olemaan tekemättä, vaikka kuinka päättäisi hillitä itsensä.

Toki nopeiden hiilareiden välttäminen ja liikunta ovat ylipäätään hyväksi terveydelle, joten ne kannattavat, vaikken niillä laihtuisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme