Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuittailee ikävästi heikkouksista

Vierailija
17.01.2020 |

Miten pitäisi suhtautua tai sanoa takaisin kun mies kuittailee minun (tai jonkun muun) heikkouksista ikävään sävyyn?

Esimerkkinä että kaveripiirissämme monet ovat hyvin lahjakkaita kielissä, mutta itse olen hyvin perus. Englanti taipuu, auttava ruotsi ja saksa. Minulla on lukihäiriö, joten mm. juuri kielet ovat minulle hankalia. Tuntuu tosi kurjalta kun mies aika usein nostaa asian kauttarantain esiin esim. sanomalla jostakusta muusta tapaamastaan ihmisestä joka ei osaa jotain tiettyä kieltä, että "noloa", "hävettävää", "tyhmyyttä"... tmv. Tätä esiintyy aika usein, ja kyllä vahvasti koen siinä hetkessä että kuitti on samalla minulle.

Tai parista ylikilosta, tai jostain muusta. Jokaisella meillä on heikkouksia ja arkoja paikkoja, minusta tuntuu ilkeälle että sellaiset nostetaan tikun nokkaan. Usein juuri vähän kiertämällä, kun tv:ssä jollakulla on sama ominaisuus. Se on sen kaltaista kiertokettuilua, ettei siihen oikein osaa sanoa edes mitään. Joskus olen sanonut, että kyllähän meillä ihan jokaisella on heikkoutemme.... mutta ei se oikein hetkeä kauempaa auttanut.

Mitä sanon seuraavaksi kun vastaava tilanne tulee?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi.

Vierailija
2/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi.

Juurikin näin. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi.

Juuri tämä sama tuli mieleen. 

Vierailija
4/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; ansaitset parempaa. Tuo suhde nakertaa itsetuntosi olemattomaksi ennen pitkää.

Vierailija
5/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittelijä yrittää peitellä omaa huonommuudentunnettaan. Kurjaa.

Vierailija
6/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss. Ap.

Vierailija
7/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viettäisi aikaa ihmisen kanssa, joka haluaa ilkeillä minulle, saati että olisin parisuhteessa moisen kanssa.

Vierailija
8/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata kun muutoin on kuitenkin ihanaa ja kivaa. Nuo kuittailut vaan jotenkin aina "nollaavat" vähäksi aikaa kaiken. Menee päivä, pari ja sitten taas unohdan. Ei kaiketi pitäisi. :(

ap

Vierailija
9/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta! Vaasalaiset miehet harrastavat aivan yleisesti tätä kierteellä alistamista! Tuttua!

Vierailija
10/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Vaasalaiset miehet harrastavat aivan yleisesti tätä kierteellä alistamista! Tuttua!

Vaasassa mennään astetta pidemmälle; kiusataan sairauksista ja erilaisuudesta. Koska ”Kaikilla meillä on heikkoutemme!”

Vierailija
11/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoiden tulisi tukea ja vahvistaa toisiaan. Hänen seurassaan tulisi tuntea itsensä hyväksytyksi ja oikeanlaiseksi.

Tahallinen ilkeily taas on pyrkimystä toisen itsetunnon nujertamiseen ja alaspainamiseen, eikä kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
12/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana ja kiva välillä jotta jäisit koukkuun ja henkisesti pahoinpideltäväksi. Opiskele narsismi niin tajuat mikä idea on kuuma -kylmä kohtelulla. Sitä käyttää muutkin kuin narsistit. Sillä on tarkoitus koodata aivosi kestämään alati pahenevaa henkistä väkivaltaa ja hämärtää sinulta normaalin raja, kuten sinulle on jo käymässä koska käyt itsesi kanssa kauppaa.  Se nimenomaan muuttaa pysyvästi aivojesi rakennetta ja todellakin jää sinulle lopuksi ikää riesaksi, vaikka suhteesta pääsitkin. Olet siis hankkimassa itsellesi aivovauriota. Joten kuten edellä sanottiin. Jos et halua hankkia aivovammaa, istua terapiassa ja menettää uskoasi ihmisiin, niin sano kuspialle moikka, äläkä pidä enää yhteyttä.

Vierailija
13/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomauttanut asiasta miehelle? Sano, että hänen käytöksensä se on noloa, tyhmää ja hävettävää. Jos se jatkuu, niin heipat.

Vierailija
14/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeata kun muutoin on kuitenkin ihanaa ja kivaa. Nuo kuittailut vaan jotenkin aina "nollaavat" vähäksi aikaa kaiken. Menee päivä, pari ja sitten taas unohdan. Ei kaiketi pitäisi. :(

ap

No niinpä tietenkin. Onhan se ihanaa ja kivaa olla kynnysmattona. Onnea jatkoon.

Vierailija
15/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein tuota tapahtuu?

Vierailija
16/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoiden tulisi tukea ja vahvistaa toisiaan. Hänen seurassaan tulisi tuntea itsensä hyväksytyksi ja oikeanlaiseksi.

Tahallinen ilkeily taas on pyrkimystä toisen itsetunnon nujertamiseen ja alaspainamiseen, eikä kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Juuri näin. Kuulostaa siltä että ap:n miehellä on narsistisia piirteitä.

Vierailija
17/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihana ja kiva välillä jotta jäisit koukkuun ja henkisesti pahoinpideltäväksi. Opiskele narsismi niin tajuat mikä idea on kuuma -kylmä kohtelulla. Sitä käyttää muutkin kuin narsistit. Sillä on tarkoitus koodata aivosi kestämään alati pahenevaa henkistä väkivaltaa ja hämärtää sinulta normaalin raja, kuten sinulle on jo käymässä koska käyt itsesi kanssa kauppaa.  Se nimenomaan muuttaa pysyvästi aivojesi rakennetta ja todellakin jää sinulle lopuksi ikää riesaksi, vaikka suhteesta pääsitkin. Olet siis hankkimassa itsellesi aivovauriota. Joten kuten edellä sanottiin. Jos et halua hankkia aivovammaa, istua terapiassa ja menettää uskoasi ihmisiin, niin sano kuspialle moikka, äläkä pidä enää yhteyttä.

Hyvin sanottu. Tuo kaupankäynti on niin tuttua, siinä kadottaa ymmärryksen siitä että hyvään parisuhteeseen ei kuulu henkinen väkivalta millään tavalla.

Vierailija
18/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehen heikkous on?

Seuraavan kerran kun telkasta tms tulee jotain jossa tämä heikkous tulee ilmi jollain toisella niin kommentoi sitä ikävään sävyyn.

Jos ei tajua lopettaa niin älä jää suhteeseen poljettavaksi.

Vierailija
19/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ylikiloa..... TIRSK!

Vierailija
20/136 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaasassa mennään astetta pidemmälle; kiusataan sairauksista ja erilaisuudesta. Koska ”Kaikilla meillä on heikkoutemme!”

Koski on Laihialta, ei Vaasasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi