Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oletteko näitä useimmiten naisten, vm.90-2000 syntyneitten, kysymyksiä ja aiheita lukiessa huomanneet, sen saman mitä itsekin ja ihmetellyt sitä, miksi nämä kaikki, ko.ikäisetnaiset ovat niin epä-balanssissa/-tasapainossa niin itsensä kuin koko lähi maailmansa ja omanvulvansakin kanssa?

Vierailija
82/230 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pillun tuoksusta, jos se ei ole ollut pitkään pesemättä. Erityisesti kostuneen, kiihottuneen pillun tuoksu herättää himoa.

Joskus panemisen jälkeen kalu saattaa tuoksua niin hyvälle, kun paljaalla pannut, että alkaa panettaan uudestaan ja pitää runkata, jos toinen ei ole saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Ei tarvitse olla vastapesty, mutta koko päivän housuissa hautunut aromipesä on jo liikaa.

Vierailija
84/230 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma huomio aikanaan kun Neuvostoliitto oli olemassa.

Siellä naisten tavaralla oli ihan oma hajunsa, jonka tunnisti.

Tämä tuoksu oli vallitseva joka neuvostotasavallassa, läpi ison maan.

Ajattelin sen johtuvan ruokavaliosta?

Ehta ryssäpillun haju siis

Vierailija
85/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan innoissaan persereikiensä pussaamisesta ja nuoleskelusta. Siinä saa mukavasti haistella.

Vierailija
86/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan innoissaan persereikiensä pussaamisesta ja nuoleskelusta. Siinä saa mukavasti haistella.

Gayporukalta kulttuuriomittu tapa. Kiitos gayt!

Vierailija
87/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika moni joo, mutta mun vastapestyllekään perälle ei saa mennä millään, edes sormella sivelee tai kielellä.

Vierailija
88/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän saisi naisen alapääntuoksuisia hajuvesiä. Sekä perseen että pillun. Olisi ihana runkatessa haistella.

Perseen tuoksu eli paskan haju tuntuu, kun itse pieraiset.

Vierailija
89/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika moni joo, mutta mun vastapestyllekään perälle ei saa mennä millään, edes sormella sivelee tai kielellä.

No haistella varmaan saa,jos ei koske perääsi edes nenällään. Ja jos silloin pieraset,niin se korvaa yllinkyllin koskettelunpuutteen.

Vierailija
90/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman naisystävän pimppa tuoksuu hyvältä, oli sitten suihkunraikas tai vähän hikoillut! 

Ehdottomasti kiihottaa!

Olen myös haistellut sekä maistellut vähemmän kivoja pimppejä, ne ei kiihota, päinvastoin.

Vierailija
91/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään pillun tuoksusta, jos se ei ole ollut pitkään pesemättä. Erityisesti kostuneen, kiihottuneen pillun tuoksu herättää himoa.

Joskus panemisen jälkeen kalu saattaa tuoksua niin hyvälle, kun paljaalla pannut, että alkaa panettaan uudestaan ja pitää runkata, jos toinen ei ole saatavilla.

Näin on. Nytkin eilisen jälkeen kalu pesemättä ja kun menen pesemään tulee taas taivaallinen pillun tuoksu nenään ja muistaa saaneensa.

Vierailija
92/230 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs höyhenellä?

Vierailija
93/230 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs höyhenellä?

Mun perä jätetään kokonaan rauhaan.

Vierailija
94/230 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH! En ole eläissäni sellaista persikan hajua haistanut kun kerran kapakka pokauksen kanssa päädyin sänkyyn. Voi hyvää yötä että oikeesti meinas oksennus tulla. Kyllä voi sitten hienossa naisessa olla tymäkkä persehien haju!

Vierailija
95/230 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUH! En ole eläissäni sellaista persikan hajua haistanut kun kerran kapakka pokauksen kanssa päädyin sänkyyn. Voi hyvää yötä että oikeesti meinas oksennus tulla. Kyllä voi sitten hienossa naisessa olla tymäkkä persehien haju!

Persehiki liittyy suolen nesteeseen. Vaikka olisi kuinka "hieno" nainen, niin samat elinsysteemit hän omaa kuin muutkin ihmiset. Vaikea sitä on hienoudella estää. Onko itselläsi hajuton? Niinpä!

Vierailija
96/230 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma huomio aikanaan kun Neuvostoliitto oli olemassa.

Siellä naisten tavaralla oli ihan oma hajunsa, jonka tunnisti.

Tämä tuoksu oli vallitseva joka neuvostotasavallassa, läpi ison maan.

Ajattelin sen johtuvan ruokavaliosta?

Totta 🙂, huomasin saman ja väitän, että sama tuoksu oli myös DDR:ssä. Olisikohan ollut kaikkialla sosialismissa.

Nykyisellään en ole tuohon törmännyt kuin harvoin suomessa.

No voi hemmetti kertokaa nyt vähän tästä tuoksusta? Venäläisillä on naisilla olen huomannut oman tuoksun kyllä, sellainen maukas ja feminiininen, mutta mikä tämä neuvostotuoksu on?

Tosiaan mielenkiintoista. Nykyinen eukko on syntynyt entisessä neuvostoliitossa. Hänen pimpin tuoksu on lähinnä, no se on täysin hajuton. En usko että ruokavalio vaikuttaa mitenkään kun meillä syödään ihan samanlaista ruokaa kuin mitä olen syönyt aikaisempien ja suomalaisten ex:ien kanssa. Nykyinen on tosi steriili ja siivousintoilija joka asian suhteen, myös sen pimpin pesun kanssa. Posliini ja käy suihkussa pari kertaa päivässä jos on yhtään urheillut, hikoillut tms.. Eikä ole kuulema ikinä sairastanut hiivaa eikä mitään sukupuolitautia. Lisäksi tosi pienet kuukautisvuodot ja ne kestää ehkä kaksi päivää. Sisemmät häppärit, max 2-3 mm ja täysin piilossa. Maku, enempi ehkä hieman makeaan vivahteinen kuin suolainen?? Ikä 42 v. eli kyseessä ei ole nuori tyttö.

Olisko tuolla sitten vaikutusta? En tiiä.

Kostuu kumminkin hyvin ja nopeasti kun on kiihottunut.

Alkuunsa se hieman ihmetytti tuo täysin hajuttomuus ja yhdistettynä olemattoman kokoisiin häppäreihin.

Anyway. Ensimmäisen kerran minä olen tavannut käytännössä täysin hajuttomaan pimppiin ja kokemusta on kertynyt elämän aikana kumminkin ehkä 50-80 eri naisesta?

No, naiset on kaikki hieman erilaisia anatomialtaan, ja kaikki ne pimppien eri tuoksut on melko usein ja täysin normaaleja, ja osa tätä elämän monimuotoisuutta ja tavallaan myös rikkautta. Niinkuin erilaisia ollaan me miehetkin.

Vierailija
97/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka-Arska44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se haju on yksilöllinen. Ihmettelen yleistä sillinhajukuvitelmaa, omani ei ainakaan haise. Enemmän ehkä makea/hunajainen. Kukaan ei ole valittanut hajusta. Kuukautisten aikana tietysti muuttuu, mutta hormonikierukan kanssa ei ole niitäkään riesana.

Makean hunajainen.. jepjep

Ja minun mälli maistuu papaijan nektariinilta.

Haluatko maistaa papaijaa?

Yksi entinen vakipano oli juuri makeahko.

Vierailija
98/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persehiki liittyy suolen nesteeseen. Vaikka olisi kuinka "hieno" nainen, niin samat elinsysteemit hän omaa kuin muutkin ihmiset. Vaikea sitä on hienoudella estää. Onko itselläsi hajuton? Niinpä!

Useimmilla ihmisillä perse ei falskaa koko ajan "suolinesteitä"

Vierailija
99/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiihottaa. Ei tarvitse olla vastapesty, mutta koko päivän housuissa hautunut aromipesä on jo liikaa.

Sinullakin on varmaan vaimo/tyttöysävä joka kusee häppäreitä sormilla levittämättä ja kiskoo pikkuhousut pyyhkimättä kusiseen karvapilluunsa.

Minulla oli parikymppinen sairaanhoitaja joka oli muuten sairaan tarkka siitä että hiukset ja meikit olivat viimeisen päälle kunnossa vaikka olisi käynyt lähikaupassa mutta pesemätöntä pillua haudottiin kusenkeltaisissa kalsareissa.

Vierailija
100/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Pitäisi ensin kokeilla, että toimiiko.

m49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi