Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas, nuori, raikas tuoksu kiihottaa.

Liian pitkään muhinut, tulehtunut, kusinen tai muuten häpäntunut ei. Joillain on myös ongelmia hanurin pesemisen kanssa, selvä paskan käry EI myöskään kiihota - pahimmilla tuoksahtaa takaapäin pannessakin nokkaan.

Vierailija
62/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kainalot kun haisee hielle, pillu kuselle ja perse perseelle, niin kyllä silloin on asiat oikein.

KARVAINEN MIES

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas, nuori, raikas tuoksu kiihottaa.

Liian pitkään muhinut, tulehtunut, kusinen tai muuten häpäntunut ei. Joillain on myös ongelmia hanurin pesemisen kanssa, selvä paskan käry EI myöskään kiihota - pahimmilla tuoksahtaa takaapäin pannessakin nokkaan.

Tuo perseenhaju on jostain syystä myös tuttu jos joku baaarihoito duunauksessa. Johtuu siitä että eivät kännissä muista pyyhkäistä kunnolla kumpaakin reikää moneen kertaan kun paikat rentoutuneet illan aikana.

Vierailija
64/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on ihana, puoleensa vetävä tuoksu ja maku - ihan vaan perustason hyvä hygienian hoito riittää, että näin on. 

Vierailija
65/230 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta. Ei kiihota pillun tuoksu, ei nuoleminen, ei katselu eikä sormetus. Pillu on paras panemiseen eikä sitä sitten muuhun tarvitakaan.

Vierailija
66/230 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pimpin tuoksu kiihottaa ja paljon. Se on jopa ihan oleellinen osa seksiä mulle. On tullut vastaan muutama nainen, joilla ihan täysin neutraali, täysin mauton ja hajuton, ja ei kyllä kiihottanut. Vähän kuin jotain puuttuu, jopa hieman ällön tuntuista. Eli kyllä, se normaali pimpin tuoksu joka tarttuu sormiin ja maistuu kielellä, on tärkeä asia!

Vierailija
67/230 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan mieheni puolesta. Ei kiihota pillun tuoksu, ei nuoleminen, ei katselu eikä sormetus. Pillu on paras panemiseen eikä sitä sitten muuhun tarvitakaan.

Säälin myös miestäsi,  koska hän jää paljosta paitsi, eikä osaa edes kuvitella millainen olisit ollessasi oikeasti kiimassa.  Rakastan suunnattomasti nuolla vaimon pillua ja siitä, että saan hänet täysin sekaisin kiimasta. Silloin hän on täysin minun vallassani ja voin säädellä miten ja milloin hän tulee. Vaimollani on kaksi puolta, toinen kontrolloiva, laskelmoiva ja ujo,  toinen kiimassa kuoriutuva viettiensä täysin ohjaama  kiimainen naaras. Rakastan molempia persoonia.  Uskoisin, että muillakin naisilla voisi olla kaksi persoonaa, useat miehet eivät vain saa kiimaista naarasta esiin.  

Vierailija
68/230 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paperillapyyhityn mutta pesemättömän peräreiän haju kiihottaa. Haistelen sitä tovin ennen pimppipanoa,jotta saan pelini juhla-asentoon. Sitten kelpaa panna.

Vierailija
69/230 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monia kiinnostaa. Eivät muuten ostelisi pikkareita.

Vierailija
70/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän saisi naisen alapääntuoksuisia hajuvesiä. Sekä perseen että pillun. Olisi ihana runkatessa haistella.

Vierailija
71/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kova bisnes aikoinaan, kun myytiin teinipoikakavereiden kanssa perseisiimme hierottuja markettipikkareita postitse.

Vierailija
72/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Ketä semmoinen nyt kiihottaa?

Jos haluat tietää mille haisee, niin mene ruuhkaiseen naistenvessaan haistelemaan roskiksia jotka on täynnä menkkasiteitä.

Tai tarvitseekohan edes mennä edes sinne asti. Monet naiset ei huolehdi hygieniaata ja haisee kaupassakin monta hyllyväliä eteenpäin.

Kyllä se vaan kiihottaa ja hyvä haju onkin.

Joskus jopa pääsen salaa livahtamaan naisten vessaan.

Tutkin roskikset ja välillä saan napattua niitä menkkasiteitä minigrip pussiin ja kotiin.

Siis ihan mahtava nautinto.

Yksi monien joukossa mulla.

Mähän ostan myös netistä pikkareita ja tällähetkellä niitä mulla 3678kpl

Vierailija
73/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutamankin naisen joka myöntää et oma pillu on hyvän tuoksunen ja tykkään nuuskutella oman pillun tuoksuja. 

Vierailija
74/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kova bisnes aikoinaan, kun myytiin teinipoikakavereiden kanssa perseisiimme hierottuja markettipikkareita postitse.

Mainio liikeidea. Tyytyväisiä asikkaita varmaan riitti. Saitteko hyvätkin tulot.

Vierailija
75/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan pikkareita vain, jos ne poistetaan suoraan päältä. Silloin tietää, että ne ovat aitoa kamaa. Sellaisiakin myyjiä on.

Vierailija
76/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kiinnostaa. On olennainen osa kiihottumista.

Vierailija
77/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpään tuoksu kiihottaa valtavasti, etupuolen ei juurikaan

Vierailija
78/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan pikkareita vain, jos ne poistetaan suoraan päältä. Silloin tietää, että ne ovat aitoa kamaa. Sellaisiakin myyjiä on.

Onhan niitä. Mulla on 2 vakityyppiä ketkä ostaa postitse ja maksaa hyvin ku haluaa just mun omia. Postitse vain välimatkan takia. Mutta oon riittävästi heille itseni todentanu. Eivät muuten ostaisikaan.

Vierailija
79/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennuksena vien heille ostamani pikkuhousut aamulla,johon olen merkannut merkin. Ja illalla haen päivän ylläolleet pikkarit ja hän näyttää ne päällään. Sitten riisuu ne piilossa ja myy ne minulle.

Vierailija
80/230 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän saisi naisen alapääntuoksuisia hajuvesiä. Sekä perseen että pillun. Olisi ihana runkatessa haistella.

https://vulva-original.com/shop/

Tuolta nyt ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi