Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiihottaa. Ei tarvitse olla vastapesty, mutta koko päivän housuissa hautunut aromipesä on jo liikaa.

Sinullakin on varmaan vaimo/tyttöysävä joka kusee häppäreitä sormilla levittämättä ja kiskoo pikkuhousut pyyhkimättä kusiseen karvapilluunsa.

Minulla oli parikymppinen sairaanhoitaja joka oli muuten sairaan tarkka siitä että hiukset ja meikit olivat viimeisen päälle kunnossa vaikka olisi käynyt lähikaupassa mutta pesemätöntä pillua haudottiin kusenkeltaisissa kalsareissa.

Itse inhoan ylihygieenisiä naisia. Pikkuhousuissa saa olla keltaisia läikkiä. Tekee seksikkäämmäksi.

Vierailija
102/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUH! En ole eläissäni oo sellaista persikan hajua haistanut kun kerran kapakka pokauksen kanssa päädyin sänkyyn. Voi hyvää yötä että oikeesti meinas oksennus tulla. Kyllä voi sitten hienossa naisessa olla tymäkkä persehien haju!

Persehiki liittyy suolen nesteeseen. Vaikka olisi kuinka "hieno" nainen, niin samat elinsysteemit hän omaa kuin muutkin ihmiset. Vaikea sitä on hienoudella estää. Onko itselläsi hajuton? Niinpä!

Useimmilla ihmisillä perse ei falskaa koko ajan "suolinesteitä"

Kyllä sitä pskn mukana aina tulee ja menee peräaukon poimuihin. Ei kaikki lähde paperipyyhkeellä ja pesullakaan. Ellei nyt ihan porstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUH! En ole eläissäni oo sellaista persikan hajua haistanut kun kerran kapakka pokauksen kanssa päädyin sänkyyn. Voi hyvää yötä että oikeesti meinas oksennus tulla. Kyllä voi sitten hienossa naisessa olla tymäkkä persehien haju!

Persehiki liittyy suolen nesteeseen. Vaikka olisi kuinka "hieno" nainen, niin samat elinsysteemit hän omaa kuin muutkin ihmiset. Vaikea sitä on hienoudella estää. Onko itselläsi hajuton? Niinpä!

Useimmilla ihmisillä perse ei falskaa koko ajan "suolinesteitä"

Kyllä sitä pskn mukana aina tulee ja menee peräaukon poimuihin. Ei kaikki lähde paperipyyhkeellä ja pesullakaan. Ellei nyt ihan porstaa.

Peräaukon anatomiaa olisi hyvä opettaa terveysopin tunneilla.

Vierailija
104/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanhaju, ei kiitos. Terveen pimpin tuoksu, kyllä kiitos.

Vierailija
105/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan ylihygieenisiä naisia. Pikkuhousuissa saa olla keltaisia läikkiä. Tekee seksikkäämmäksi.

Mikä ihme edes on "ylihygieeninen nainen". Onko sinulla joku ulostefetissi?

Kiihottavimman tuoksuinen ja makuinen pimppi oli tyttöystävällä jonka äiti oli opettanut levittämään häppärit auki sormilla niin ettei pissaa roisku ympäri reisiä ja huuhtelemaan aina paikat käsisuihkulla jos sellainen oli saatavilla. Sanomattakin oli selvää että pakaroiden ja haarojen väli oli sokeroitu sileäksi.

Jos tämä oli käynyt aamulla suihkussa niin edes illalla sen pippi ei "haissut" vaan se tuoksui ja maistui terveelle pillulle mikä oli todella kiihottavaa.

Ainoa kerta koskaan kun olen pyytänyt tyttöystävältä että älä mene suihkuun, haluan nuolla sitä likaisena.

Juuri pestynä se ei maistunut yhtään miltään. Jopa kiimalimat olivat ihan hajuttomia ja mauttomia.

Vierailija
106/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuunsa se hieman ihmetytti tuo täysin hajuttomuus ja yhdistettynä olemattoman kokoisiin häppäreihin.

Anyway. Ensimmäisen kerran minä olen tavannut käytännössä täysin hajuttomaan pimppiin ja kokemusta on kertynyt elämän aikana kumminkin ehkä 50-80 eri naisesta?

Mun suomalaisen exän pillu oli tosi tuoksuton ja mauton ensi alkuun. Sitten kävi vieraissa ja alkoi pillukin tuoksua ja maistua. Vieraissa käynti onneksi selvisi minulle myöhemmin ja onkin nyt exä. Mutta sekä haju että maku parani vieraissa. Ei kuitenkaan muistakaan syistä enää suhde toiminut. Nykyisen vaimoni pillu on aina tuoksunut ja maistunut hyvälle ja aromikkaalle, mutta vanhempana on alkanut piereskelemään, joka välillä haittaa tunnelmaa.

Minulla näin nyt jo ikämiehenä alkaa seistä kunnolla vasta kun pääsen nuolemaan ja haistelemaan pillua. Se on paras erektiolääke.

Vierailija
107/230 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oletteko näitä useimmiten naisten, vm.90-2000 syntyneitten, kysymyksiä ja aiheita lukiessa huomanneet, sen saman mitä itsekin ja ihmetellyt sitä, miksi nämä kaikki, ko.ikäisetnaiset ovat niin epä-balanssissa/-tasapainossa niin itsensä kuin koko lähi maailmansa ja omanvulvansakin kanssa?

Vanhemmat naiset on minunkin kokemukseni mukaan rennompia ja ottaa nämä luonnollisempina - pienet fetissitkin, kuten pyllyn nuolemiset ym - eikä skitsoile turhista. 

Vierailija
108/230 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeks nuolin vaimon pimppaa joka ei aivan ollut suihkun raikas.  Kyllä heteromies pimppiä nuolee. Pakoputkeen en kieltäni laittaisi.

Vierailija
109/230 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa kyllä tänään kun käänsin suurella vaivalla rasvahappoani sängyssä kontilleen niin jopa oli taas eltaantunut haju toosasta että kullikin nuokahti  hyi fan

Vierailija
110/230 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen muistan kenen pillu tuoksui makealle ihan hiukan ja maistui myös makealle. Se oli niin maagista ja en ole törmännyt usein vastaavaan. Harmi ettei hän halunnut muuta kuin seksiä eikä sitten muuten natsannut luonteet että suhde olis toiminu

Vierailija
111/230 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuunsa se hieman ihmetytti tuo täysin hajuttomuus ja yhdistettynä olemattoman kokoisiin häppäreihin.

Anyway. Ensimmäisen kerran minä olen tavannut käytännössä täysin hajuttomaan pimppiin ja kokemusta on kertynyt elämän aikana kumminkin ehkä 50-80 eri naisesta?

Mun suomalaisen exän pillu oli tosi tuoksuton ja mauton ensi alkuun. Sitten kävi vieraissa ja alkoi pillukin tuoksua ja maistua. Vieraissa käynti onneksi selvisi minulle myöhemmin ja onkin nyt exä. Mutta sekä haju että maku parani vieraissa. Ei kuitenkaan muistakaan syistä enää suhde toiminut. Nykyisen vaimoni pillu on aina tuoksunut ja maistunut hyvälle ja aromikkaalle, mutta vanhempana on alkanut piereskelemään, joka välillä haittaa tunnelmaa.

Minulla näin nyt jo ikämiehenä alkaa seistä kunnolla vasta kun pääsen nuolemaan ja haistelemaan pillua. Se on paras erektiolääke.

Eli vieraan toisen miehen sperma sielllä antoi aromia ja tuoksua :D. Spermasta kyllä haju jää vaikka pesisi pideellä hyvin puhtaaksi

Vierailija
112/230 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuuko juhlakunnossa oleva penis koskaan teille naisille joltain erikoiselta ja kiihottavalta??

Vierailija
113/230 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellanen tuore pissan tuoksu on upeeta.

Vierailija
114/230 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottava jos tuoksu on mieto. 

Vierailija
115/230 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu kiihottaa, haju ei todellakaan.

Vierailija
116/230 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikeaa miestä kiihottaa. Ei tietenkään likainen, vaan puhdas, naisen omaa lemmenmehua erittävä pillu. Mielellään nuolen ja imen mehuja. M48

Vierailija
117/230 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen maku saa aina hereille, kun nukuttaa.

Vierailija
118/230 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu kiihottaa, haju ei todellakaan.

Ja pillu haisee, perse tuoksuu

Vierailija
119/230 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiihottaa. Puhdas pimppi, joka on kostunut, tuoksuu kiihottavalle todellakin ja on ihana nuolla.

Vierailija
120/230 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidolta miltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi