Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillun haju niinkään, mutta naisen persereikä tuoksuu huumaavalle.

Vierailija
122/230 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään hajuista viis, mutta vaimo tuoksuu ja maistuu ihannalle kun ei ole liiaksi pesty. Semmoinen kevyt hiki tai pari kolme päivää pesemättä on paras.

Saunan jälkeen ei maistu millekään ellei ehkä saippualle. Uimahallin jälkeen haisee kuin myrkkypurkki. Hiusväri haisee pari päivää epämiellyttävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna otimme pikaiset keittiössä. Illalla jatketaan perusteellisesti. Kielsin vaimoa pesemästä spermoja ja pissatippoja pois pissaamisen jälkeen, jotta pilluun tulisi mahtavat tuoksut ja aromit. Tykkään siis voimakkaasta pillun tuoksusta. Myös pyllyn hajut kiihottavat. Tänään on tulossa mahtava seksi-ilta. Vaimo istuu hajareisin naamani päällä ja minä nuolen ja nautin tuoksuista.

Vierailija
124/230 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen muistan kenen pillu tuoksui makealle ihan hiukan ja maistui myös makealle. Se oli niin maagista ja en ole törmännyt usein vastaavaan. Harmi ettei hän halunnut muuta kuin seksiä eikä sitten muuten natsannut luonteet että suhde olis toiminu

minäkin olen tavannut ehkä kaksi sellaista " mansikkapillunaista "  :D se oli huumaavan kiihottavaa kun maistui makealle ja sellainen hieman makea tuoksu myös. Mistähän tuollainen tulee tuskin ne mansikoita ja vadelmia pitää pillussa

Vierailija
125/230 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpään tuoksu kiihottaa valtavasti, etupuolen ei juurikaan

Olet siis ehta homo. 

Vierailija
126/230 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen muistan kenen pillu tuoksui makealle ihan hiukan ja maistui myös makealle. Se oli niin maagista ja en ole törmännyt usein vastaavaan. Harmi ettei hän halunnut muuta kuin seksiä eikä sitten muuten natsannut luonteet että suhde olis toiminu

minäkin olen tavannut ehkä kaksi sellaista " mansikkapillunaista "  :D se oli huumaavan kiihottavaa kun maistui makealle ja sellainen hieman makea tuoksu myös. Mistähän tuollainen tulee tuskin ne mansikoita ja vadelmia pitää pillussa

Naiset pikapikaa diabetes-tukimuksiin!

Makeavirtsaisuus on yksi ensimmäisistä hälytysmerkeistä, ettei kaikki ole kunnossa.

Vierailija
127/230 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata vaikka on nainen?

Mun mielestä mun alapää tuoksuu lähes poikkeuksetta todella hyvälle.

Oon pervo joka nuuhkaisee jotenkin automaattisesti vessassa käydessä pikkareitaan. Emmä siis nauti niiden haistelusta, mut kai joku refleksi että tietää kaiken olevan kunnossa. 

Vierailija
128/230 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako vastata vaikka on nainen?

Mun mielestä mun alapää tuoksuu lähes poikkeuksetta todella hyvälle.

Oon pervo joka nuuhkaisee jotenkin automaattisesti vessassa käydessä pikkareitaan. Emmä siis nauti niiden haistelusta, mut kai joku refleksi että tietää kaiken olevan kunnossa. 

Riisutko siis ne pikkarit kokonaan pois vsi miten tuo nuuhkaisu tapahtuu?

Vierailija
129/230 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiihotun. Pari päivää pesemättä paras. Etenkin pylly

Vierailija
130/230 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tuoksu kun hän on kiimassa. Opin tunnistamaan sen kun aloimme hakemaan hänelle vierasta miestä. Tuoksun tunnisti melko nopeasti kun vaimo kiihoittui miehestä jota hän halusi. Luonnollista kait kun pillu alkaa valumaan. Tehnyt päästä nuolemaan pillua kun vieras mies saa valumaan ,mutta eipä ole häirinnyt vaimoa kun on vieraalle miehelle pillun varannut.

Koko huone tuoksuu naisen pimpille,ja voimistuu vaan kun mies työntää siittimen pilluun.

Muutaman kerran nuollut vaimon kun vieras on lastinsa laskenut pilluun.

Vierailija
131/230 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon tuoksu kun hän on kiimassa. Opin tunnistamaan sen kun aloimme hakemaan hänelle vierasta miestä. Tuoksun tunnisti melko nopeasti kun vaimo kiihoittui miehestä jota hän halusi. Luonnollista kait kun pillu alkaa valumaan. Tehnyt päästä nuolemaan pillua kun vieras mies saa valumaan ,mutta eipä ole häirinnyt vaimoa kun on vieraalle miehelle pillun varannut.

Koko huone tuoksuu naisen pimpille,ja voimistuu vaan kun mies työntää siittimen pilluun.

Muutaman kerran nuollut vaimon kun vieras on lastinsa laskenut pilluun.

Minä luulin vuosia, että vaimo käytti jotain tiettyä hajuvettä tai kosteusvoidetta, kun aina seksiä halutessa tuli nenään tietty tuoksu. Tämä silloin kun hänellä oli vielä menkat, liki koko ikänsä.  Ihmettelin välillä, kun saman tuoksun havaitsin naisasiakkaissa kauppaa tehdessä. Vasta jälkeenpäin selvisi, ettei vaimo käyttänyt mitään hajuvettä tai sellaista kosteusvoidetta ollut olemassakaan, vaan tuoksu oli kiimaisen pillun. Vaimon pillu on aina tuoksunut taivaalliselta ja pillun nuoleminen saanut kullini aina kiimaan. Siksi olenkin nuollut vaimon pillua jo vuosikymmeniä joka viikkoa, eilen viimeksi. Olen rakastanut aina pillun nuolemista ja onneksi se ollut vaimolle pakollista ennen naimista, eli seksin ehto. Ilman sitä ei ole seksiäkään.

Vierailija
132/230 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan nuoren pillun kiimalima kiihottaa.

Kusi-, lika-, post-keski-ikäinen- tai bakteerimössöhaju ei.

Vierailija
133/230 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhtaan nuoren pillun kiimalima kiihottaa.

Kusi-, lika-, post-keski-ikäinen- tai bakteerimössöhaju ei.

Lisäisin listaan: jos lähistöllä on pelkällä paperilla pyyhitty peräreikä, silloin myös aromit lähinnä kiihotusta estävät.

Vierailija
134/230 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia homopaskaa. Ei kuulu tavallisille ihmisille vaan friikeille

Vierailija
135/230 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
136/230 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa ja kiihottaa kovastikin naisten pillujen tuoksu. Joskus olen nuollut melkein täysin tuoksutonta pillua, ja siitä hommasta oli kyllä maku ja fiilis pois. Olen huomannut, että näin vanhemmiten pillun tuoksu tuntuu aikaisempaakin kiihottavammalle. Ihannetapaus minulle nuoltavaksi on nuori kaunis nainen, joka ei ole ehtinyt pesemään pilluaan ihan hetkeen. Sellaista kun pääsen nuolemaan, niin paneminenkin tahtoo unohtua. Mieluummin teen tytölle orgasmeja nuolemalla ja nautin hänen pillunsa tuoksusta ja mausta.

Jos on ihan uusi tuttavuus, niin en ole ihan kehdannut sanoa suoraan, että voisitko käydä pesulla vähän harvemmin. Voi olla naisellekin arka aihe. Varsin pian hänelle on kuitenkin selvinnyt, miten tärkeitä hänen alapäänsä tuoksut minulle ovat.

Pikkareitakin olen joskus ostellut. Niistä tosin tuoksu haihtuu pois melko nopeasti pois, varsinkin kun runkatessa tulee nuoltua niistä kaikkein maukkainta kohtaa.

Olen yrittänyt löytää nuorempaa naista, jota myös kiihottaisi se, että minä olen kiinnostunut hänen tuoksuistaan. Voisi sitten kiusoitella minua olemalla peseytymättä vähän pidempiäkin aikoja.

Vierailija
137/230 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiihoittaa.

Vierailija
138/230 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat kuinka ikääntymisen myötä miehesi hajuaisti heikkenee...

Vierailija
139/230 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiihottunut, alapää erittää kiimanestettä, joka kyllä tuoksuu. Seksi saunapuhtaana ja suihkunraikkaana tuo kiimahajun parhaiten esiin ja session jälkeen huoneessa on sperman ja kiimapillun hajua ilmassa. Yleensähän se tuoksu mikä naisessa on voimakkain on yhdistelmä erillaisten kosmetiikkatuotteiden tuoksuja.

Vierailija
140/230 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräpään tuoksu kiihottaa valtavasti, etupuolen ei juurikaan

Olet siis ehta homo. 

Ja sinä ehta idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan