Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
41/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä tuoksusta. Kaikkea on tullut vastaan, sellaisiakin jotka estävät jopa sen panemisen. 🤢🤮

Vierailija
42/230 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivan sairaasti, se on uskomattoman kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/230 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä ei pestä saippualla. Jos haisee niin syy saippuassa.

Vierailija
44/230 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pimpin tuoksu on ihan oleellinen osa seksiä, ainakin mulle. Jos on aivan neutraali ja tuoksuton, niin ei se oikein tunnu missään. Pimpan tuoksu on ehdottomasti mulle se juttu.

Vierailija
45/230 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Jos vielä pääsee paljaalla työntymään naiseen ja naisen tuoksu jää elimeen, niin saattaa jälkikäteen alkaa panettaan lisää pelkästään sen tuoksun takia. Jos ei pysty paneen, pitää usein runkata. Oon niin härski, että oon myös nuuhkinu ja runkannu naisten alushousuja vasten. Kiihottaa ihan hulluna.

Vierailija
46/230 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jalkovälin aromit kiihottavat, seksi ikäänkuin on aidompaa ja luonnollisempaa kun on hajuaistikin mukana. Miksi ihmeessä tavoiteltavaa olisi täysi hajuttomuus? Samalla logiikalla täysinäkymättömyys olisi hyve? Pillua ei saisi näkyä. Monillehan on niin, että karvoja ei saa näkyä ainakaan naisella vaikka hänelle sellaiset luonnostaa kasvavat. Pitäisi olla jotain muutakuin on. Karvaton, vaalea, sirot tai olemattomat häpyhuulet, vaalennuttu perseen alue ja kokonaisuus täysin hajuton. Seuraavaksi kai tunto pois molemmilta, sehän ei ole kiva jos on tuntoaisti toiminnassa seksissä!!

Vierailija
47/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mä nuuskuttelen vaimon vaihteistoa ja hyvältä tuoksuu.

Vierailija
48/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pissainen pillu - AAAHHH!

Vierailija
49/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon tuoksuva tussu herättää halut.

Vierailija
50/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lisä, kun tuoksu tarttuu partaan. Leijuu siitä nenään vielä hyvän tovin puuhailun jälkeen.

Vierailija
51/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihana tuoksu!

Kerran nainen piti alku hommaa ilmeisesti hiukan pitkäveteisenä. Hän oli sujauttanut sormensa pimsaan ja pyyhkäisi sen sitten minulle nenän alle. Johan tuli liikettä hommiin eikä tarvinnut enää kysellä mitään.

Vierailija
52/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytti saunanraikkaasta pitäisi saada kitkettyä pois kokonaan. Ennen saunaa tuoksuu aina paremmalle. Ei kai kukaan runkatessakaan nuuski saippuaa..

Vierailija
53/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytti saunanraikkaasta pitäisi saada kitkettyä pois kokonaan. Ennen saunaa tuoksuu aina paremmalle. Ei kai kukaan runkatessakaan nuuski saippuaa..

Ei ehkä mutta kyllä se vähän ällöttää kun alkaa runkkaamaan ja tajuaa että omasta tavarasta nousee nenään sen haju. Kaikki ei tykkää ihmisen hajusta.

Vierailija
54/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rakastanut vaimon pillun tuoksua, hunajaa. Kalu alkaa viimeistään siinä kohtaa kivistää kovana, kun alkaa nuolemaan pillua. Onneksi olen saanut nuolla koko ikäni. 

Vierailija
55/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon kusinen ja pesemätön pillu tuoksuu hyvältä. Vaadin häneltä, ettei pesisi ja pyyhkisi sitä pissan jälkeen. Sellaista on kiva nuoll ja naida.

Vierailija
56/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiimaisen pilluni tuoksu kiihottaa minua itseänikin eikä vain miestä.

Sama ja joskus masturboidessani nuuhkin pikkareitani niin orgasmi on taattu.

Vierailija
57/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä tykkäsi tehdä samaa ja kiihottui vain entisestään, kun kesken panon työnteli kiimalimaista kullia suuhun. Oi niitä aikoja.

Vierailija
58/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nuuhkin pikkareitani ja myös nuolen. Kirpeetä mutta hyvin hyvin kiihottavaa. 

Vierailija
59/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jalkovälin aromit kiihottavat, seksi ikäänkuin on aidompaa ja luonnollisempaa kun on hajuaistikin mukana. Miksi ihmeessä tavoiteltavaa olisi täysi hajuttomuus? Samalla logiikalla täysinäkymättömyys olisi hyve? Pillua ei saisi näkyä. Monillehan on niin, että karvoja ei saa näkyä ainakaan naisella vaikka hänelle sellaiset luonnostaa kasvavat. Pitäisi olla jotain muutakuin on. Karvaton, vaalea, sirot tai olemattomat häpyhuulet, vaalennuttu perseen alue ja kokonaisuus täysin hajuton. Seuraavaksi kai tunto pois molemmilta, sehän ei ole kiva jos on tuntoaisti toiminnassa seksissä!!

Tästä ei ole pitkä matka tekopimperoon. Saako niihin purkista tuoksua?

Vierailija
60/230 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Lidlin joulusaippuaa, jossa on jotenkin naisellinen tuoksu.

Sen nimikin on Iced Gingerbread (kuorrutettu pipari, )...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi