Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kiihottaako naisen tuoksu, alapään haju?

Vierailija
16.01.2020 |

Minun mieheni sanoo, että naisen tulee tuoksua aidolta, että kiihottaa!

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka-Arska44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se haju on yksilöllinen. Ihmettelen yleistä sillinhajukuvitelmaa, omani ei ainakaan haise. Enemmän ehkä makea/hunajainen. Kukaan ei ole valittanut hajusta. Kuukautisten aikana tietysti muuttuu, mutta hormonikierukan kanssa ei ole niitäkään riesana.

Makean hunajainen.. jepjep

Ja minun mälli maistuu papaijan nektariinilta.

Haluatko maistaa papaijaa?

No on miehissäkin eroja. Touhutipat on makeita, sperma harvoin edes hyvänhajuista.

Naisiltahan se papaijan nektari tulee ;)

Vierailija
22/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen päivän tai kaksi mehustunut maistuu ja tuoksuu yleensä parhaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tuoksuu hyvälle? Naisena ymmärrän kyllä emättimen kosteuden aromin, kunhan se tulee puhtaasta alakerrasta. Huonosti pyyhitty pimpsa, pepusta puhumattakaan taas yököttää jo ajatuksena. Ei kai kukaan mies pskan hajusta tykkää? Toinen ihan hirveä lemu on alapään treenihiki sekä naisilla että miehillä urheilun jälkeen.

?

Vierailija
24/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomanneet että siinä nivustaipeessa, siis häppärin ja reiden välissä olisi itse asiassa se paras haju?

Vierailija
25/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet että siinä nivustaipeessa, siis häppärin ja reiden välissä olisi itse asiassa se paras haju?

Kääk! Siis se kohtahan lemuaa ihan kauhealta!

T. Nainen

Vierailija
26/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä tuoksuu hyvälle? Naisena ymmärrän kyllä emättimen kosteuden aromin, kunhan se tulee puhtaasta alakerrasta. Huonosti pyyhitty pimpsa, pepusta puhumattakaan taas yököttää jo ajatuksena. Ei kai kukaan mies pskan hajusta tykkää? Toinen ihan hirveä lemu on alapään treenihiki sekä naisilla että miehillä urheilun jälkeen.

?

Pyyhin kyllä aina niin ettei jää pskasta edes hajua. Silti ihmettelen kuinka moni mies haluaa jopa nuolla sieltäkin.

Itse jätän kyllä suosiolla miesten annelit rauhaan oli kuinka kuurattua tahansa.

Vierailija
27/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren, puhtaan naisen tuoksu kiihottaa.

Vanhan naisen vuorokauden muhinut hien- ja virtsansekainen römpsäkatku ei todellakaan.

Vierailija
28/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiimaisen pilluni tuoksu kiihottaa minua itseänikin eikä vain miestä.

Vierailija
29/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erittäin paljon. Kävin tuossa vähän aikaa sitten sellaisessa pienemmässä ruokakaupassa jossa oli nuori nainen ja mies töissä, molemmat minun ikäluokkaa. He keskustelivat kun tein ostoksia ja kuulin naisen puheäänestä että hän kovin tykkää tästä työkaveristaan. Kun tulin kassalle maksamaan ostoksia haistoin kassan ympärillä noin 3-4m auran hyvin märän emättimen tuoksua, siis todella vahva ja märkä haju.

Todella hyvä ja kiihottava haju. Tämä kassatyttö oli hyvin kiihottuneessa tilassa ja tuo haju vei minut kiihottuneeseen tilaan myös. Olen siitä lähtien katsonut eritavalla tätä naista.

Olen käynyt myös tuossa samaisessa kaupassa. Haju oli kyllä homeen haju. Kauppa saneerattiin pari kuukautta sitten. Home vaurio oli laaja varsinkin kassojen luona.

Vierailija
30/230 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kiihottaa! Se tuoksu mikä tulee kiihouttuneen naisen pillusta! Sekaisin saa sellainen.

31/230 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tuoksu on maailman paras tuoksu ,maku vielä parempi.luomuna totta kai!kiihottaa tosi paljon haistaa ja nauttia.

Vierailija
32/230 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kiihottaa, niin pimpin kuin pepunkin hajut ja mielellään jokusen päivän pesemättömyyden jäljiltä varsinkin.

Vierailija
33/230 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
34/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN! Vaimoa pitää nuuskia joka käänteessä kuin suinkin voi. Perheellisinä ei tietenkään koko ajan pysty mutta vikkelät sormet sujahtaa nopeasti klitalle ja voi taivas miten ihanalle sormi tuoksuukaan...

Vierailija
35/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se haju on yksilöllinen. Ihmettelen yleistä sillinhajukuvitelmaa, omani ei ainakaan haise. Enemmän ehkä makea/hunajainen. Kukaan ei ole valittanut hajusta. Kuukautisten aikana tietysti muuttuu, mutta hormonikierukan kanssa ei ole niitäkään riesana.

Samaa mieltä miehenä. Pillu tuoksuu minusta makean suolaiselta ja maistuu. Se on houkutteleva ja kiihottava kostuneena ja puhtaana.

Vierailija
36/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa urheilijanaiseni hikinen ja likainen vartalo. Ollaan sovittu että aletaan heti hommiin kun hän tulee suoraan treeneistä kotiin käymättä suihkussa. Nuolen kaiken hien hänen kehostaan ja nuuhkin kainalot, varpaat, pillun, reidet ja persvaon. Kaikki ihanat luonnolliset voimakkaat tuokstu ja olen jo melkein laukeamispistessä. Kun olen puhdistanut suullani kaikki strategiset paikat niin sitten alan aivan hulluna naimaan häntä kunnes pillu räjähtäää ja minunkin on purkauduttava syvälle hänen sisäänsä. Kannattaa kokeilla. ;)

Vierailija
37/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa!!

ja pierut!

Vierailija
38/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se pesemättömän perseenhaju, joka on sinne hien mukana levinnyt peräaukolta? No hyhhyh...

Vierailija
39/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno pissan tuoksu parasta.

Vierailija
40/230 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se pesemättömän perseenhaju, joka on sinne hien mukana levinnyt peräaukolta? No hyhhyh...

Miksi sen perseen pitäisi olla pesemätön? Kai se nyt on tapana aamukakan jälkeen saippuavedellä pestä joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi