Mitä unelmia tai tavoitteita vuodelle 2026
Mistä haaveilet? Miten aiot toteuttaa haaveet?
Haluaisin jonkun konkreettisen tavoitteen, mitä kohti edetä. Ainakin haluan saada rahaa säästöön.
Kommentit (11)
Valitse joku summa, jonka (vähintään!) siirrät säästötilille kuukaudessa. Se on mulle ainut toimiva säästötaktiikka.
Mun tavoitteena on lukea tänä vuonna vähintään kaksi kirjaa kuukaudessa ja mennä aikuisten uimakouluun.
Ei kuule ole enää mitään unelmia. N25
pitkää kesää niin määräaikainen työsuhde olisi myös pidempi.
Saada terveyteni takaisin. Siinä määrin kuin vielä mahdollista.
Haaveilen omasta mökistä, mutta sitä varten tarvitsemme lainaa ja sen ottaminen mietityttää tässä taloustilanteessa. Säästöön laitan heti palkkapäivänä tietyn summan, hankintoja tehdään harkiten ja aleja hyödynnetään. Lainanlupausta ollaan hakemassa ja sen jälkeen voi mökkejä lähteä kunnolla katselemaan. Voihan olla ettei mökkiä löydykään tai huomataan ettei olekaan oma juttu. Säästöillä voi sitten toteuttaa muita unelmia kuten matkustella tai tehdä myöhemmin lyhyempää työviikkoa tai jäädä aiemmin ehkä eläkkeelle.
Rahaa olisi tietty aina pakko saada.
Ajattelin perustaa monivuotisen yrttitarhan. Valkosipulin kynnestä voi kasvattaa monivuotisen valkosipulikasvuston. Monivuotista tinjamia mulla jo onkin. Ajattelin myös hakea Ahvenistolta kirveliä ja istuttaa sen pihalleni. Sitä kasvaa luonnonvaraisena purnua ympäröivän lenkkipolun varrella.
Ja lisäksi haluaisin taas pystyä keskittymään kirjojen lukemiseen paremmin. Haaveilen myös matkasta. Ap