Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?

Vierailija
14.01.2020 |

Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.

Kommentit (252)

Vierailija
101/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma on lähikauppa, joten siellä todellakin tulee ostettua ruokatarpeet. Vaate yms shoppailut sitten hoituu jossain ihan muualla.

Prisma ei ole kenenkään "lähikauppa", nehän on aina jossain pelloilla teollisuusalueilla.

https://www.google.fi/maps/place/Prisma+Tampere+Kaleva,+Sammonkatu+75,+…

Vierailija
102/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ruokaa sieltä just ostetaan. Ei ainakaan mitään vaatteita XD

Joka kolmas suomalainen ostaa vaatteensa Prismasta. :P

No minä en ole se joka kolmas tod. En ostaa vaatteitani Prismasta. Kerran vuodessa lapselle ehkä jotkut kumpparit tms.

Haen ostokset S- tai K-market. Hoituu nopeesti.

Prismoissa pitäisi haahuilla pitkin käytäviä. En kestä sitä haahuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.

Feikkikroksit 😂

Vierailija
104/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn vain ruokaostoksilla ja vielä pyörällä.

Vierailija
105/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ruokaa sieltä just ostetaan. Ei ainakaan mitään vaatteita XD

Joka kolmas suomalainen ostaa vaatteensa Prismasta. :P

No minä en ole se joka kolmas tod. En ostaa vaatteitani Prismasta. Kerran vuodessa lapselle ehkä jotkut kumpparit tms.

Haen ostokset S- tai K-market. Hoituu nopeesti.

Prismoissa pitäisi haahuilla pitkin käytäviä. En kestä sitä haahuilua.

Miksi pitäisi haahuilla?

Vierailija
106/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn tsiigailees sinkkumisuja siellä. Tähän mennessä ei oo tärpännyt.

Muutama pantavan näkönen mimmikin siellä töis. Tosin tuohon lähempänä olevaan s-markettiinki on tullut töihin pantavan näkönen pikkumimmi, sieläkin tulee useammin käytyä. 

Hain Prisman kassalle töihin, onneksi eivät ottaneet. Juuri tuon takia.

Ei miesseura kiinnosta? Eikö toi oo kohteliasta tai hyvää käytöstä yrittää pokata kassaneitiä, vai muuten vaan urpoa käytöstä? Missä kassaneidin vois sitten ajatella kokeilevansa pokaavansa, jos ei sitä näe missään muualla? Eikös toi olis kans kassaneidille hyvä paikka pokailla miehiä?

Vierailija
107/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.

Feikkikroksit 😂

Ihan aitoja ovat. Meinasin ostaa 200 € maksavat Merrelit Prismasta viime käynnillä.

Prismassa on laatukamaa.

Mistään muusta kaupasta en kehtaisi ostaa Crockseja koko perheelle, kuin Prismasta. Viime kesänä vein tuliaisena sukumökille. Kovasti on ollut käyttöä.

Vierailija
108/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkikroksit 😂

Alkottomien lidl-öyhöttäjien massavaellusjalkineet. :(

Vierailija
109/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy.

On mun lähikauppa.

Matkaa 300m kotoa kaupalle.

Vierailija
110/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkikroksit 😂

Ihan aitoja ovat. Meinasin ostaa 200 € maksavat Merrelit Prismasta viime käynnillä.

Prismassa on laatukamaa.

Mistään muusta kaupasta en kehtaisi ostaa Crockseja koko perheelle, kuin Prismasta. Viime kesänä vein tuliaisena sukumökille. Kovasti on ollut käyttöä.

Vierailija
111/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pyöränkin itselleni kerran Prismasta. Hyvä tarjous, viimeinen kappale. Mitäs sitä merta edemmäs pitäisi mennä kalaan.

Vierailija
112/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, suosin Tokmannia. Samaa kamaa, kuin Prismassa, vain 20-40 % edullisemmin.

Vierailija
113/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos on niin vetämätön ettei viitsi kävellä. En ajatellut itse edes 47-vuotiaana olla niin rapakunnossa etten pystyisi kävelemään kaupassa.

Vierailija
114/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma on meidän lähikauppamme, matkaa n. 500 metriä. Ja niin on monen muunkin täällä Tampereen Linnainmaalla, missä Prisma todellakin on keskellä asutusta. Toinen lähikauppa on Cittari, mitään pieniä ruokakauppoja ei lähellä edes ole.

Sama homma Helsingin malmilla. Lisänä mainittuihin myös Lidl.

Itsellä matkaa prismaan ja lidliin 300m.

Vierailija
115/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei siellä kärryhelvetissä mahdu pyöräilemään..

Vierailija
116/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä Prismassa pitää haahuiolla ympäri kauppaa, jos on ostamassa vain ruokaa? Kaikissa Prismoissa, missä minä olen käynyt, on sisäänkäynti myös siellä ruokaosaston lähellä, joten ei ole pakko mennä muille osastoille. Kassat eivät yleensä ole ruokaosaston kohdalla, mutta ei sinne tarvitse koko kaupan läpi kulkea.

Vierailija
117/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on mun lähikauppa, alle kilometri. Hiukan lähempänä on pieni K-kauppa, mutta siellä on tosi suppea valikoima. Mä käyn Prismassa kerran viikossa, tuore tavaraa ostan joskus täydennykseksi työpaikan viereisestä K-marketista.

Vierailija
118/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan pyörtyy mutta me maalla asuvat ajamme usein kaupunkiin 100km päähän ruokaostoksille Prismaan.

Vierailija
119/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku oikeasti sieltä vaatteita? Minä en osta enkä tajua miksi kukaan muukaan.

Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Prismaa on yllättävän hyviä perusvaatteita. Toppeja, farkkuja joissa ei ole elastaania. Löytyy Adidasta, Puuma ja Niken tuotteita.

Sporttipuoli on kyllä huonontunut järkyttävästi. Ottaisivatkohan mut sinne sisäänostajaksi?

Vierailija
120/252 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ei ole muuta vikaa kuin huutavat ja juoksentelevat pikkulapset. En tiedä miksi ne otetaan mukaan kauppaan.