Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.
Kommentit (252)
Mulla on k-supermarket tossa ihan vieressä. Sieltä tulee pääasiassa ostettua ruoka. Käyn satunnaisesti muissakin kaupoissa ja kauppahalleissa ja torilla. Prismasta ostin viimeksi parvekkeen maton. Katsastan myös vaatteet mutta en löydä sieltä enkä Cittarista mitään paitsi ehkä sukkia tms. Olen lyhyt ja nämä kuteet ovat ylipitkiä tunikakaapuja mummokuosilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 18 vuotta sulla?
Ei vaan 47.
En tiedä ketään muutakaan, joka tekisi pelkät ruokaostokset jättisuuressa automarketissa. Mitä hiton järkeä!
Jättisuuri automarket on ihan nopea, kun tietää mitä sieltä hakee ja mistä. Kävin siellä myös pyörällä laittaen ostokset pyörän peräkärryyn. Ja voi isosta marketista pienenkin määrän ostaa. En ymmärrä miten aina olisi niin järjetöntä?
Minä ostan Malmin Prismasta vain ruokaa. Samassa kiinteistössä Alko ja apteekki. Siinä syy.
Vaatteet ostan Stockmannilta ja RIl's concept storesta.
Kukat kukkakaupasta, kalat Hakaniemen hallista.
Vihaan prismoja ja cirymarketteja. Vaikka olen itsekin duunari ja alaluokan tossunkuluttaja niin vihaan niitä älykääpiöitä jotka noissa kaupoissa massoittain käy.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan prismoja ja cirymarketteja. Vaikka olen itsekin duunari ja alaluokan tossunkuluttaja niin vihaan niitä älykääpiöitä jotka noissa kaupoissa massoittain käy.
Ja me vihataan sua
Vierailija kirjoitti:
Nää provot ei nyt oikein lähde. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me vihataan sua
Ihan sama, te ootte ihan paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me vihataan sua
Onko sulla paha mieli? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me vihataan sua
Ite oot paska.
Kyllähän cittareissa ja k-supermarketeissa paremmat liha-/ kalatarjoukset on.. Prismoissa ei oo yleensä mitään tarjouksia.
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
Kävisi ruokavälit pitkiksi, jos ei voisi käydä kuin rättikaupan varjolla kerran viidessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
no ruokaa sieltä just ostetaan. Ei ainakaan mitään vaatteita XD
Ostan urheiluvaatteita, alusvaatteita, sukkia, yöpaitoja ja lasten vaatteita Prismasta. Kätevästi saa esim. sadevaatteet ruokaostosten lomassa ostettua. Usein ostan kodinkoneet, kodin tekstiilit, kirjat ja levyt ja kosmetiikan myös prismasta.
Vaatteet on laadukkaita, Nansoa, Reimaa ym. perusvaatteita.
Käyn aina urheiluosastolla, usein mukaan tarttuu joku uusi liikuntalaite.
Minusta Prisma on hyvä kauppa. Kallis tosin.
En käy prismassa ostoksilla. En ruokaa en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 18 vuotta sulla?
Ei vaan 47.
En tiedä ketään muutakaan, joka tekisi pelkät ruokaostokset jättisuuressa automarketissa. Mitä hiton järkeä!
MIKÄ SAA KUVITTELEMAAN,että kaikki Prismat olisivat jättisuuria automarkettia?????Hyvinkää Järvenpää Riihimäki Hämeenlinna. Hyvät valikoimat !!!!!!!
Kyllä ne täällä päin suomea on vain isoja automarketteja.
Onko niitä siis ruokakaupan kpkoisiakin jossain??? 😮
Vierailija kirjoitti:
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
Ärsyttäis kyllä, jos olis niin kuin sä eli häiriintyis muiden ostoskäyttäytymisesta. Koeta muuttaa ajattelutapaasi ennenkuin sydämesi pettää verenpaineen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Älykääåiöitä ovat he jotka menevät lidleihin. He eivät ymmärrä miten tärkeää että meillä jatkossakin säilyy ilmainen koulutus, päivähoito ja sairaanhoito yms
Kotimainen kauppa ja tuote kannattaa valita aina kun voi.
Älykääpiöitä siis ne massat jotka menevät Lidliin tai Ikeaan
S-kauppa maksaa muuten veroja Suomeen noin tuhat kertaa enemmän kuin Lidl.
Jos haluatte että Suomessa valtiolla riittää varallisuutta ja meillä säilyy ilmainen koulutus ja hyvä sosialihuolto yms, ostakaa suomalaisesta kaupasta. Joko K-kauppa tai Prisma tai Alepa. Ei Lidl.