Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?

Vierailija
14.01.2020 |

Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri toi tuliaiseksi jonkun ulkomaalaisen jäätelökakun jonka oli ostanut Lidlistä. Varmaankin nin edullinen :)

. Heitin roskiin.

Hui! Olen aika nirso jäätelön suhteen, en löydä oikein mitään TOSI hyvää. Kaikki on liian makeita ja jäätelöön sotketaan jo vähän kaikkea, mikä ei sinne (minusta) kuulu. Joulun alla pääsin käymään uudessa Lidlissä ja löysin etsimäni eli mainostetun jäätelökakun. Se oli kooltaan aika pieni, mutta maultaan huippu! Tummalla suklaalla aika paksusti kuorrutettu ja jäätelökin oli herkullista. En ole ollenkaan Lidlin fani, en vaikka siellä pitäisi köyhänä käydäkin. Täällä keskustasa olevan pieni kauppa on ahdas ja hankala liikkua muutenkin kankealle ihmiselle. Mutta tuota jäätelökakkua kyllä haen vielä.

Onko Lidlin mainososasto etätöissä?

Vierailija
242/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee, että todellakin jotkut käyvät sieltä vain ruokaa hakemassa, ei kiinnosta muut tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkisiltään en edes tiedä missä on lähin Prisma... mutta Cittari on tuossa kilsan päässä, sieltä mä tilaan kaiken. :)

Vierailija
244/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa kaupoissa on niin paljon parempi valikoima. Saa sitä ruokaa pikkukaupastaki mut eri asia et onko se mieluista

Vierailija
245/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka viikko, joskus kahdesti. Prisma on mun lähikauppa!

Vierailija
246/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä myös iskemässä miehiä.

Vierailija
247/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siellä bongaamassa prismaperheitä, ruuat ostan koosta.

Pisteytän miehen ja naisen ja lasken näiden suhdeluvun. Lisäksi pisteytän kokonaisuuden ml. kärryssä olevien ostosten laatu ja terveellisyys sekä lasten vaatetus ja käytös.

Vierailija
248/252 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa voi kerätä kärryyn tavaraa ja niitä pukatessa pitkin poikin voi huomaamatta syödä jotain kylmähyllystä otettua pientä einespalaa. Tyhjät kääreet työnnän yleensä jonnekin säilykepurkkien taakse. Pikkukaupassa ei onnistu.

Vierailija
249/252 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa olen ihmetellyt. Täällä on ainakin niin jättimäinen Prisma, ettei todellakaan tulisi mieleen sieltä lähteä vain ruokaa hakemaan.

Ruokakaupat on vain ruoan ostamista varten, ei jättimäiset automarketit.

Vierailija
250/252 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kalliimmasta kaupasta pitäisi ruoka hakea?

Vierailija
251/252 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulisi ruokaostokset kalliiksi, jos ne aina tekisi pienessä kaupassa tai edes K-supermarketissa. Lidlissä tietysti halpaa myös, mutta Prisman valikoima on parempi.

Lidlin valikoima muistaakseni n. 2000 tuotetta,Prismassa 30 000.

Vierailija
252/252 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on lähikauppa, en keksi mitään syytä ajaa 2 km päähän siksi, että en voi ostaa ruokaa kaupasta, jossa myydään myös vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi