Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.
Kommentit (252)
Tästä ketjusta näkee, että todellakin jotkut käyvät sieltä vain ruokaa hakemassa, ei kiinnosta muut tuotteet.
Nyt äkkisiltään en edes tiedä missä on lähin Prisma... mutta Cittari on tuossa kilsan päässä, sieltä mä tilaan kaiken. :)
Isoissa kaupoissa on niin paljon parempi valikoima. Saa sitä ruokaa pikkukaupastaki mut eri asia et onko se mieluista
Käyn joka viikko, joskus kahdesti. Prisma on mun lähikauppa!
Mä käyn siellä myös iskemässä miehiä.
Minä käyn siellä bongaamassa prismaperheitä, ruuat ostan koosta.
Pisteytän miehen ja naisen ja lasken näiden suhdeluvun. Lisäksi pisteytän kokonaisuuden ml. kärryssä olevien ostosten laatu ja terveellisyys sekä lasten vaatetus ja käytös.
Prismassa voi kerätä kärryyn tavaraa ja niitä pukatessa pitkin poikin voi huomaamatta syödä jotain kylmähyllystä otettua pientä einespalaa. Tyhjät kääreet työnnän yleensä jonnekin säilykepurkkien taakse. Pikkukaupassa ei onnistu.
Tätä samaa olen ihmetellyt. Täällä on ainakin niin jättimäinen Prisma, ettei todellakaan tulisi mieleen sieltä lähteä vain ruokaa hakemaan.
Ruokakaupat on vain ruoan ostamista varten, ei jättimäiset automarketit.
Ai kalliimmasta kaupasta pitäisi ruoka hakea?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulisi ruokaostokset kalliiksi, jos ne aina tekisi pienessä kaupassa tai edes K-supermarketissa. Lidlissä tietysti halpaa myös, mutta Prisman valikoima on parempi.
Lidlin valikoima muistaakseni n. 2000 tuotetta,Prismassa 30 000.
Prisma on lähikauppa, en keksi mitään syytä ajaa 2 km päähän siksi, että en voi ostaa ruokaa kaupasta, jossa myydään myös vaatteita.
Onko Lidlin mainososasto etätöissä?