Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Kävisi ruokavälit pitkiksi, jos ei voisi käydä kuin rättikaupan varjolla kerran viidessä vuodessa.
Siis missä ihmeessä te ihmiset asutte jos ruoka pitää Prismasta hakea?!!!
Prisma on meidän lähikauppamme, matkaa n. 500 metriä. Ja niin on monen muunkin täällä Tampereen Linnainmaalla, missä Prisma todellakin on keskellä asutusta. Toinen lähikauppa on Cittari, mitään pieniä ruokakauppoja ei lähellä edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn tsiigailees sinkkumisuja siellä. Tähän mennessä ei oo tärpännyt.
Muutama pantavan näkönen mimmikin siellä töis. Tosin tuohon lähempänä olevaan s-markettiinki on tullut töihin pantavan näkönen pikkumimmi, sieläkin tulee useammin käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi ruokavälit pitkiksi, jos ei voisi käydä kuin rättikaupan varjolla kerran viidessä vuodessa.
Siis missä ihmeessä te ihmiset asutte jos ruoka pitää Prismasta hakea?!!!
Helsingissä asun, ja käyn Viikin Prismassa ostoksilla autolla usein. Kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Malmin Prismasta vain ruokaa. Samassa kiinteistössä Alko ja apteekki. Siinä syy.
Vaatteet ostan Stockmannilta ja RIl's concept storesta.
Kukat kukkakaupasta, kalat Hakaniemen hallista.
Tässä tyypillinen pk-seutulaisen vastaus.
Viittaan pk-ketjuun.
Miten voi rupista Lidl-kävijää raapia muka näin kauhian paljon prismailijat? 😃
Asutaan aivan S-marketin vieressä ja silti käydään Prismassa kaupassa. Kerran käytiin lähikaupassa ja tuli melkeen 20 euroa kalliimmat ostokset, eli ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn tsiigailees sinkkumisuja siellä. Tähän mennessä ei oo tärpännyt.
Muutama pantavan näkönen mimmikin siellä töis. Tosin tuohon lähempänä olevaan s-markettiinki on tullut töihin pantavan näkönen pikkumimmi, sieläkin tulee useammin käytyä.
Hain Prisman kassalle töihin, onneksi eivät ottaneet. Juuri tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Malmin Prismasta vain ruokaa. Samassa kiinteistössä Alko ja apteekki. Siinä syy.
Vaatteet ostan Stockmannilta ja RIl's concept storesta.
Kukat kukkakaupasta, kalat Hakaniemen hallista.Tässä tyypillinen pk-seutulaisen vastaus.
Viittaan pk-ketjuun.
Vähän pk-ketjusta löylyä kun ei oma tarina riitä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Aika helwetin moni riehuu Lidlistä, eihän Ap oo kirjottanu L:stä mitään..
Käyn kattomassa naisia aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on meidän lähikauppamme, matkaa n. 500 metriä. Ja niin on monen muunkin täällä Tampereen Linnainmaalla, missä Prisma todellakin on keskellä asutusta. Toinen lähikauppa on Cittari, mitään pieniä ruokakauppoja ei lähellä edes ole.
Tähän vielä pakko lisätä, että täällä Prisman yhteydessä on myös kirjasto ja muita ns. lähipalveluita.
Vierailija kirjoitti:
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
Lidlissä vilkkuu crocsit, persvaot ja tatuoinnit ihan ilman Alkoakin. Lidl-rassu haluaisi enemmän Alkoja kauppojensa yhteyteen, mutta huonoa on ollut menestys. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika helwetin moni riehuu Lidlistä, eihän Ap oo kirjottanu L:stä mitään..
Seuraa ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ottanut ruokakauppaprovo kunnolla tulta alle, niin aletaan nyt sitten slummitella asuinpaikkoja. :p
Ja minkähän vuoksi aloitus olisi Provo??? Kyllä mä tässä ihan oikeasti hämmästelee, että automarketeissa käydään ihan pelkillä ruoka-ostoksilla.
Jumalauta käytäviä kilometritolkulla. Kuka viitsii, en minä ainakaan.
Ap
Automarketissa on ihanaa käydä pelkillä ruokaostoksilla juuri siksi että sinne pääsee ihanasti Autolla.
Ei tulisi mieleenkään raahata raskaita ruokakasseja sohjossa tai sateessa selkä vääränä kävellen bussipysäkiltä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ottanut ruokakauppaprovo kunnolla tulta alle, niin aletaan nyt sitten slummitella asuinpaikkoja. :p
Ja minkähän vuoksi aloitus olisi Provo??? Kyllä mä tässä ihan oikeasti hämmästelee, että automarketeissa käydään ihan pelkillä ruoka-ostoksilla.
Ap
Moni viitsii eikä hämmästele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meidän lähi-Prismassa voi mennä suoraan ruokaosastolle, ja kiertää sen, ja mennä sieltä kassalle. Ei ole pakko kiertää vaate- ja kodinkoneosaston kautta. Ja se Prisman ruokaosasto on jokseenkin saman kokoinen kuin meiltä saman matkan päässä, toisella suunnalla oleva S-market. Eli ei mitenkään mahdottoman suuri tervejalkaiselle aikuiselle ihmiselle. Ja minun mielestäni Prisman ruokaosastolla on paljon selkeämpi järjestys kuin siinä S-marketissa. Eli Prisman ruokaosasto on minulle nopeampi vaihtoehto kuin S-market, koska löydän sieltä helpommin sen mitä tarvitsen.
Lapsiperheellisenä pitää priorisoida, mennä sinne ostoksille, josta saa kaiken kätevästi. Lapsille pulkat, sukset ja luistimet. Valikoimaa ei ole niin laajasti, kuin alan kaupoissa, mutta aina on löytynyt jotain sopivaa.