Käykö jotkut oikeasti Prismassa pelkästään ruokaostoksilla?
Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
Feikkikroksit 😂
Ihan aitoja ovat. Meinasin ostaa 200 € maksavat Merrelit Prismasta viime käynnillä.
Prismassa on laatukamaa.
Mistään muusta kaupasta en kehtaisi ostaa Crockseja koko perheelle, kuin Prismasta. Viime kesänä vein tuliaisena sukumökille. Kovasti on ollut käyttöä.
Ostin kuusi paria, koot piti arvioida summan mutikassa. Onneksi Crocsit ovat reilun kokoisia. Miksi aina pitäisi viedä Iittalan lasimaljakko tuliaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisman yhteydessä on usein Alko, mikä varmasti ohjaa suomalaisia turvonneita puolideekuja myös ruokaostoksille ko. markettiin. Saa brenkut ja mässyt kätevästi samalla reissulla. Crocsit käy läpsyn läpsyn ja taas mennään persvako ja tatuoinnit vilkkuen kotiin lihomaan lisää.
Feikkikroksit 😂
Ihan aitoja ovat. Meinasin ostaa 200 € maksavat Merrelit Prismasta viime käynnillä.
Prismassa on laatukamaa.
Mistään muusta kaupasta en kehtaisi ostaa Crockseja koko perheelle, kuin Prismasta. Viime kesänä vein tuliaisena sukumökille. Kovasti on ollut käyttöä.Ostin kuusi paria, koot piti arvioida summan mutikassa. Onneksi Crocsit ovat reilun kokoisia. Miksi aina pitäisi viedä Iittalan lasimaljakko tuliaisiksi?
Ostaa kerralla kunnolliset, niin kestävät kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä Prismassa pitää haahuiolla ympäri kauppaa, jos on ostamassa vain ruokaa? Kaikissa Prismoissa, missä minä olen käynyt, on sisäänkäynti myös siellä ruokaosaston lähellä, joten ei ole pakko mennä muille osastoille. Kassat eivät yleensä ole ruokaosaston kohdalla, mutta ei sinne tarvitse koko kaupan läpi kulkea.
Kannelmäen Prismassa, joka on kai Suomen suurin, maitotölkkiä haet kaukaa peräseinästä ja kävelet "kilometrin".
Ei kävelyssä minulla mitään ongelmaa ole, mutta päivittäisenä ruokaostoskauppana en kyseistä Prismaa näe.
Malmilla on sopusuhtainen ruokaostos-Prisma kuten Triplassakin.
Muista Prismoista en tiedä, ja jos oikein tarkkaan mietin: en haluakaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan pyörtyy mutta me maalla asuvat ajamme usein kaupunkiin 100km päähän ruokaostoksille Prismaan.
Ja luulette tollot vielä säästävänne.
On meitä moneen jun.. prismakotteroon.
Nimenomaan menen Prismaan tai Citymarkettiin ruokaostoksille, haluan isot valikoimat ruokia!
[/quote] Kestää 10min kävellä pelkästään Prisman maitohylly alusta loppuun, saati löytää sieltä miljoonan purkin seasta se mitä hakee.[/quote]
Huonojalkaiselta rollaattorilla liikkuvalta varmasti kestääkin 10 min.
En ikinä koskaan mene isoihin kauppoihin ruokaostoksille.puistattaa ajatuskin sielä käytävillä ramppaamisesta.
Herrajumala, mitä muuta sieltä voisi ostaa? No ehkä jotkut pesuaineet.
Vaatteet, harrastusvälineet, kosmetiikan, kirjat ja kengät ostan ihan muualta.
Jos on tanakka keski-ikäinen kouvolatukka, hän varmaan penkoo prisman löytölaareja löytääkseen legginsit ja tunikan. Muuta hankkii ruokansa ja vaatteensa kyllä muualta, sorry beibit.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Malmin Prismasta vain ruokaa. Samassa kiinteistössä Alko ja apteekki. Siinä syy.
Vaatteet ostan Stockmannilta ja RIl's concept storesta.
Kukat kukkakaupasta, kalat Hakaniemen hallista.
Malmin Prisma ei ole kyllä samassa Novan kiinteistössä kuin Alko ja apteekki.
Prismassa oon pari kertaa käyny vaan omaksi huvikseni sen takia, että etsin jonkun hiljaisen käytävän ja röyhtäisen niin täysiä kuin lähtee! Toisella kerralla vartijaa myöten etsivät, että mikä se oli :D It was me!!! Joo, mä kykenen röyhyyttelemään niin että muuten kuuluu! Ostin toki kerran sukat prismasta ja sipsejä ja kaljaa. Muuten lidlistä kaikki tottakai, koska miksi käyttää ylimääräistä rahaa niin perusasiaan kuin ruoka, jonka saa halvemmalla lidlistä. Tyhmää. Ehkä muutama tuote jotka ostan muualta, kun ei lidlissä oo omaan makuun esim. hyvää tonnikalaa eikä vihreää keiju-margariiniä. Eikä tiskiä josta sais valikoida tuoretta paikallisesti pyydettyä kalaa. Mut siinäpä ne.
Miksi kaikki erikoisjoukkojen sotilaat käyvät siwassa ostoksilla juuri ennen sulkemisaikaa?
Malmin Prisma on Suomen pienin. Ei todellakaan tarvitse siellä haahuilla tai vaeltaa. Kiva, kun ei ole yli-iso, mutta ahdas se on.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ei ole muuta vikaa kuin huutavat ja juoksentelevat pikkulapset. En tiedä miksi ne otetaan mukaan kauppaan.
Ei kukaan enää uskalla jättää lapsia kekenään kotiin edes lyhyenkään kauppareissun ajaksi.
Joku tekee vielä lasun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ei ole muuta vikaa kuin huutavat ja juoksentelevat pikkulapset. En tiedä miksi ne otetaan mukaan kauppaan.
Ei kukaan enää uskalla jättää lapsia kekenään kotiin edes lyhyenkään kauppareissun ajaksi.
Joku tekee vielä lasun.
keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä Prismassa pitää haahuiolla ympäri kauppaa, jos on ostamassa vain ruokaa? Kaikissa Prismoissa, missä minä olen käynyt, on sisäänkäynti myös siellä ruokaosaston lähellä, joten ei ole pakko mennä muille osastoille. Kassat eivät yleensä ole ruokaosaston kohdalla, mutta ei sinne tarvitse koko kaupan läpi kulkea.
Kannelmäen Prismassa, joka on kai Suomen suurin, maitotölkkiä haet kaukaa peräseinästä ja kävelet "kilometrin".
Ei kävelyssä minulla mitään ongelmaa ole, mutta päivittäisenä ruokaostoskauppana en kyseistä Prismaa näe.
Malmilla on sopusuhtainen ruokaostos-Prisma kuten Triplassakin.
Muista Prismoista en tiedä, ja jos oikein tarkkaan mietin: en haluakaan tietää.
Uteliaisuuttani kysyn, että millainen vaatevalikoima tässä Suomen suurimmassa Prismassa on?
Ainakaan Jyväskylässä Seppälän Prismassa ei ole kovin kaksinen tarjonta.
Tietysti. Se on tuossa työmatkan varrella ja ruoka on halpaa kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Malmin Prisma on Suomen pienin. Ei todellakaan tarvitse siellä haahuilla tai vaeltaa. Kiva, kun ei ole yli-iso, mutta ahdas se on.
Mikä kaupunki?
joo ihan varmaan. Kestää 10min kävellä pelkästään Prisman maitohylly alusta loppuun, saati löytää sieltä miljoonan purkin seasta se mitä hakee.