Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
101/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh kelpaa toiselle yh:lle.

Vierailija
102/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity nyt hyvä ihminen niihin lapsiisi äläkä miehen etsimiseen. Kyllä sinä jonkun vielä löydät, kaikki tuntemani yyhoot ovat löytäneet rinnalleen ihan fiksun miehen. Ja suunnilleen samanikäisenkin. Mieheni veli (30 v.) haaveilee naisesta jolla on lapsia. Haluaa kuulemma valmiin paketin.

Itse en koskisi yh-isään edes kaverin toosalla, joten ymmärrän myös tuota aiemmin tapailemaasi miestä. Hän näki mitä arkesi todellisuudessa on ja tajusi ettei se nappaa. 

Joitain se kyllä nappaa, tai sitten joku aikanaan rakastuu sinuun niin että lapset eivät haittaa. 

Yksikään terve mies ei halua ns "valmista pakettia", vaan hän on mahdollisesti kyvytön saamaan lapsia.

Miksi kukaan haluaisi ottaa kontolleen lapsia, jos on vain naista vailla?

Kyllä miehelle on tärkeää omat lapset, toisten ei niinkään.

Itseään kunnioittava mies, joka saa naisia, ei ala yh:n kanssa suhteeseen.

Niin, sinä puhut nyt omasta puolestasi. Jo minun lähipiirini tosiaan osoittaa että muunkinlaisia miehiä on olemassa. Todistetusti ainakin yksi.

Joten pulinat pussiin. :)

/2

/2

Varmasti tosiaan monelle miehelle yh:kin "kelpaisi", mutta suurimmalle osalle ei. Ja varsinkin mitä nuoremmasta miehestä on kyse, niin sitä todennäköisempää on, että lapset ovat ns. "deal-breaker". Aika usein myös naisilla näin.

Ap:n kannattaisi olla treffi-ilmoituksessaan avoimempi perhetilanteen suhteen. Varmasti ehdokkainen määrä vähenisi, mutta ei tulisi tuollaisia feidaamisia lasten tapaamisen jälkeen.

Mulla ei ole treffi ilmoituksia, tutustun ihan real life. Ja alussa kerron kyllä että minulla on lapsia jos jostain kiinnostun.

Ap

Well there’s your problem. Tinder laulamaan niin homma on ensi viikolla ratkennut.

Tämä!

Varsin suppeaksi jää potentiaalisten kumppaniehdokkaiden määrä, jos etsit niitä vain live-elämästä. Netti moni(tuhat)kertaistaa tarjonnan. Turha valittaa, jos itse haluaa tehdä asiat vaikeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia, mutta en siltikään halua yhäitiä. En myöskään sellaista joka on tyytymässä osaansa heti ensimmäisen vastoinkäymisen kohdatessa kuten ap.

Vierailija
104/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin äidiksi 18-vuotiaana, ja lapseni isä jätti minut todella rumalla tavalla. Etsin aikani sopivaa miestä, kunnes kyllästyin jatkuvaan säätämiseen kun yksi toisensa jälkeen paljastui sammakoksi. Päätin elää yksin ja olla vilkaisemattakaan ketään miestä enää ikinä. Ja kas, samana iltana tapasin minua hieman vanhemman miehen jota lapseni ei haitannut lainkaan. Hän astui heti isäpuolen rooliin luontevasti ja miltei 15 vuoden jälkeen on siinä edelleen.

Sanoisin, että ei kannata ottaa liikaa paineita miehen löytämisestä. Kyllä sieltä joku kunnon kaksilahkeinen vielä vastaan kävelee. Nauti elämästä äläkä stressaa liikaa sinkkuudesta. Kaikki miehet eivät ole vastuuttomia pienestä säikähtäviä. Lapset kuuluvat elämään melkein kaikilla meistä.

Vierailija
105/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. En halua tuoda ketään meille, ei meillä jaksa kukaan muu aikuinen. En minäkään aina jaksa. Tuntuu, että olen taantunut itsekin lapsen tasolle.

Minulla ei ole aikaa edes käydä jumpassa iltaisin, joten olen ylipainoinen.

Olet ylipainoinen koska syöt liikaa.

En syö liikaa, en vain pääse liikkumaan. Nukun huonosti, koska en pääse iltaisin edes kävelemään.

Olen vankina kotona. Lasken vuosia, että lapsi kasvaa ja aloittaa oman elämänsä.

Ja miksi et muka pääse edes kävelemään?

Minkä ikäinen mukula?

Viisi. Ei voi jättää yksin kotiin ja en jaksa raahata lasta kokoajan mukana.

Kerro minulle, miten pääsen kävelemään.

Jos lähden kävelylle silloin, kun lapsi nukkuu yöunia, se on hylkäämistä. Sitä paitsi jotain voi sattua minulle ulkona, avaimet voi unohtua tai lapsi voi herätä, kun olen poissa.

Jos lapsi heräisi ja menisi hädissään naapuriin, se on lastensuojelun asia sitten.

Voit tehdä hyvinkin monipuolista kotitreeniä sillä aikaa, kun lapsi nukkuu.

Jos on päivät ja illat himassa ja sitten yömyöhään kaivaa hikisen jumppamaton ja alkaa tekemään kotitreeniä.  Vau, tuota en ollutkaan tullut ajatelleeksi. 

Tiedätkö, että tuollainen käytös on erittäin poikkeavaa ihmislajityypille? Että ihminen olisi täysin itseohjautuva ja täydellisen kykenevä eristykseen. Olemme apinoiden sukua ja jos joskus olet käynyt eläintarhassa, siellä apinat ovat tiiviisti laumassa.

Niinhän se taitaa olla, että ihminen on sosiaalinen eläin. Nyt kun luen näitä kirjoituksia, tajua, kuinka vahva ihminen oikeasti olen. Heittämällä väitän, että kestäisin puoli vuotta eristystä menettämättä mielenterveyttäni. Tosin sielläkin jättäisin sen kotitreenin pois.

Vierailija
106/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista."

Kuten kirjoitin jo aloituksessa. Ymmärrän siis että juuri kukaan ei halua tällaista. Nykyään muutenkaan moni ei halua lapsia ollenkaan. En voinut ennustaa meidän eroa ennen lapsia, ne oli harkittu teko ei mitään vahinkoja. Asiat vaan muuttuu ja nykyään ei myös tarvitse jäädä paskaan suhteeseen. Mies muuttui toisen lapsen raskaus aikana niin paljon. Ei häntä kotona näkynyt juurikaan. Ajattelin että parempi olla yksin kun miehen kanssa jolta ei saa kun pahan mielen.

Ja miksi väitän että 40vuotias haluaisi näin nuoren? Koska tiedän montakin jotka on luvannut talot ja autot tyyliin että lähtisin edes treffeille. Kehuskelee vaan rahalla ja luulee että minut saa ostamalla. Ei kiinnosta.

Mutta pointti oli tässä että onko edes olemassa nuoria yh äitejä jolla olisi uusi mies/nainen? Onko minulla toivoa? 😅

Ite oon yh ollu jo oikeastaan alusta asti olen seurustellut myöskin tänä aikana 2 kertaa myös toisen yh:n kanssa joka oli ns. Alkava alkkis se suhde loppu lyhyeen. Toinen oli muuten on/off tyyppiä. Sekin loppu. Joten sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa, että lapset kasvavat isoiksi. Mutta silloinkin sinun lapset saatetaan kokea uhaksi. Se on luonnon sanelema juttu ettei välttämättä löydy uutta miestä, kun sinulla on toisen miehen lapset. Näin sanon jo 15 vuoden kokemuksella, että sinun on parempi yksin. Voit keskittyä rauhassa lapsiisi, kun ketään ei ole määräilemässä tekemisiä. Heistä tulee tasapainoisempi, kun voit kasvattaa heitä tunteella omaa intuitiota käyttäen. Omalla lapsi vapaalla voit bilettää jne. Kehittää opiskelemalla itseäsi.

Vierailija
107/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista."

Kuten kirjoitin jo aloituksessa. Ymmärrän siis että juuri kukaan ei halua tällaista. Nykyään muutenkaan moni ei halua lapsia ollenkaan. En voinut ennustaa meidän eroa ennen lapsia, ne oli harkittu teko ei mitään vahinkoja. Asiat vaan muuttuu ja nykyään ei myös tarvitse jäädä paskaan suhteeseen. Mies muuttui toisen lapsen raskaus aikana niin paljon. Ei häntä kotona näkynyt juurikaan. Ajattelin että parempi olla yksin kun miehen kanssa jolta ei saa kun pahan mielen.

Ja miksi väitän että 40vuotias haluaisi näin nuoren? Koska tiedän montakin jotka on luvannut talot ja autot tyyliin että lähtisin edes treffeille. Kehuskelee vaan rahalla ja luulee että minut saa ostamalla. Ei kiinnosta.

Mutta pointti oli tässä että onko edes olemassa nuoria yh äitejä jolla olisi uusi mies/nainen? Onko minulla toivoa? 😅

Ite oon yh ollu jo oikeastaan alusta asti olen seurustellut myöskin tänä aikana 2 kertaa myös toisen yh:n kanssa joka oli ns. Alkava alkkis se suhde loppu lyhyeen. Toinen oli muuten on/off tyyppiä. Sekin loppu. Joten sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa, että lapset kasvavat isoiksi. Mutta silloinkin sinun lapset saatetaan kokea uhaksi. Se on luonnon sanelema juttu ettei välttämättä löydy uutta miestä, kun sinulla on toisen miehen lapset. Näin sanon jo 15 vuoden kokemuksella, että sinun on parempi yksin. Voit keskittyä rauhassa lapsiisi, kun ketään ei ole määräilemässä tekemisiä. Heistä tulee tasapainoisempi, kun voit kasvattaa heitä tunteella omaa intuitiota käyttäen. Omalla lapsi vapaalla voit bilettää jne. Kehittää opiskelemalla itseäsi.

Nyt on taas sellainen aivopieru että oksat pois. Et voi sanoa että jokin on jollekkin hyvä, vain sillä perusteella että tällä on lapsia. Oletko ihan tosissasi, että tiedät toisen halut, tuntemukset, kokemukset, kaiken niin huvin että voit sanoa noin. Kukaan hänelle ei sovi. Jos sinulla on omasta elämästäsi kokemuksia, älä ulota niitä muiden elämään tosina. T: yh äiti.

Vierailija
108/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet."

Miksi luulet, että 4kymppiset haluaisivat alle 25-vuotiasta yh-äitiä?

Niitä on itse asiassa paljonkin... sellaisia, jotka eivät ole puolisoa saaneet, mutta haluavat perhe-elämän, vaikka sitten sen valmiin paketin. Kello tikittää ja nuoren yh:n lapset ovat vielä pieniä, äippä vielä tikissä ja sitoutettavissa taloudellisella turvalla.

Miksi pitää etsiä taloudellista turvaa hakevia just täältä Suomesta? Sitten tullaan valittamaan kun ei nainen laittaudukaan ja anna rahalle vastinetta. Oikeat varakkaat ovat jo suunnanneet toisaalle. Tänne jäi feikit/muuten vain ongelmalliset ”rahakkaat”

Vierailija
109/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kiinnosta edes herätä aamuisin."

Tässä varmaan se syy, miksi miehet eivät kiinnostu. Saatat tarvita ammattiapua.

Vierailija
110/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kiinnosta edes herätä aamuisin."

Tässä varmaan se syy, miksi miehet eivät kiinnostu. Saatat tarvita ammattiapua.

Epäilen. Todella harva tuon ikäinen mies haluaa vaivoikseen koko pakettia. 35+ vuotiaat sietävät todennäköisemmin, että elettyä elämää on jo takana.

Vierailija
111/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vituttaa kaikki suorittajaäidit. Sanon sen tässä nyt. Yleensä tyydyn hymistelemään.

Lapseni rakastavat sitä, kun makaan sohvalla monta tuntia illassa. Olen siinä saatavilla. Tulevat hyppimään päälle ja kertomaan kuulumisia leikkiensä ohella.

Luuletko, ettei ihminen kerkeä maata rauhassa sohvalla, jos se vähän liikkuukin?

En viitsii kävellä kotona ympyrää kuitenkaan.

Niin, sinä et halua liikkua ja se on aivan ok, mutta älä syytä siitä elämäntilannettasi sillä se on ainoastaan sinun omissa käsissäsi.

Edelleen kehoitan hakemaan mielenterveysapua.

Kyllä syytän elämäntilannettani.

Ihan vapaasti, mutta syy on kuitenkin ihan vaan omassa laiskuudessasi.

Vierailija
112/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi miehet eivät yleensä vielä halua lapsia. Eivät omia saatika muiden. Monilla on vielä opinnotkin kesken tai sitten ollaan juuri valmistuneita. Haetaan  omaa paikkaa elämässä ja yhteiskunnassa. Halutaan vielä nauttia ainakin muutama vuosi elämästä ennenkuin ollaan valmiita "keski-ikäistymään" eli perheellistymään. Exäsikin huomasi haluavansa nauttia elämästään ja sen vuoksi teidän suhteellenne kävi niinkuin kävi. 

Vierailija
113/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä näin lapsettomana naisena sanoa, että minäkään en haluaisi mitään vakavampaa yh-isän kanssa. Ne lapset tulisivat ikäänkuin siinä "samassa paketissa" ja esimerkiksi yhteenmuuttaessa saisin kattoni alle myös lapsia, mikä ei ole toivottavaa. En halua lapsia, en omia enkä muiden, ainakaan vielä jos koskaan.

Vierailija
114/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuisin yh-äitiin lapset eivät haittaisi, muutoin tällainen nainen on vain seksiseuraa

Ei ne siinä rakkauden alkuhuumassa haittaakkaan välttämättä, mutta kyllä se totuus iskee päin kasvoja jossain vaiheessa.

Mikä totuus? Ettei olekaan aina kivaa? Että lapsista pitää huolehtia ja niihin menee rahaa? Aikuinen fiksu  mies tai nainen ei näitä asioita pelkää vaan ymmärtää sen että lapsen kanssa voi myös muodostaa tärkeän ihmissuhteen vaikka lapsi ei oma olisikaan, ja tärkeässä ihmissuhteessa on aina hyviä ja huonoja puolia. Tätä eivät nuoret miehet ehkä niin helposti ymmärrä kuin vanhemmat joilla on jo elämänkokemusta ja -ymmärrystä. 

Vierailija
115/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle vaan kelpaisi 25v kisu vaikka lasten kera, jos olisi muuten tikissä.

Vierailija
116/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun taytyy targetoida yh-isia. Lapsetonta miesta sun on vaikeampi yh:na saada, he haluavat omat lapset eivatka toisten lapsia ristiksi. 

Vierailija
117/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v miehillä riittää vientiä vielä naisten keskuudessa. Harva niistä haluaa 25v yh naista kun saavat 25v ilman yhta.

Vierailija
118/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh ja leski, siinä kaksi mitä kannattaa karttaa ja kiertää kaukaa. Toiselle tärkeintä on ne muksut ja niiden isä ja toiselle se entinen mies

Vierailija
119/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tapaile miestä silloin kun lapset ovat isällään? Miksi pitää heti tyrkyttää miestä uusperhekuvioon? Nauti aikuisten ajasta ja kypsyttele uutta parisuhdetta äläkä yritä aloittaa heti perhe-elämää uuden miehen kanssa. Tietääkö miehet alusta lähtien että sinulla on lapsia vai "paljastuuko" asia kun he tulevat kylään?

Vierailija
120/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yh ja haluan nimenomaan vaan kevyttä kivaa paneskelua ja deittailua. Suhteet kaatuu aina siihen, että mies alkaa kuitenkin haluamaan jotain enemmän. Vaihdetaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän