Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shirly Karvinen julkaisi bikinikuvia Thaimaan lämmöstä – seuraajien karu reaktio

Vierailija
08.01.2020 |

Napataanpa omaksi ketjukseen.

Shirlykin on julkaissut suunnilleen samanlaiset poseerauskuvat Thaimaan lämmöstä kuin Maisa:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006365878.html

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let's be honest: Shirly on kaunis mutta sen kauneuden esitteleminen ärsyttää. 

Kauneuden esitteleminen ärsyttää?

Vierailija
62/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksivau uuh ahhh namskis slurpsis istu sedän naamalle wuhhuu shirlei <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis seksivau uuh ahhh namskis slurpsis istu sedän naamalle wuhhuu shirlei <3

Vaasastakin kommentoitiin?

Vierailija
64/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes samanikäinen nainen, minulla ei ole treeniohjelmaa, hiustenpidennyksiä, ripsipidennyksiä, tekokynsiä, eikä kylläkään instagramia johon kuvia laittaisin. Näin olen välttynyt ikäviltä kommenteilta. Positiivisia kommenteja kauneudestani on tullut tuntemattomilta esim. kadulla sekä kaupan kassajonossa, ihan normaalissa elämässä. Harvempi kehtaa naamatusten tulla haukkumaan ja vähän kylmä siellä nyt olisikin kävellä bikineissä.

Teetkö myös työksesi juontamis-, tv- ja promotyötä? 

Vaatiiko sellaisessa menestyminen bikinikuvien julkaisua?

Tottakai vaatii, asutko tynnyrissä? Luuletko, että tuollaisiin töihin tullaan kotoa hakemaan? 

JOS tuo pitäisi paikkansa (olen eri mieltä mutta okei, lähdetään siitä) niin en pitäisi sellaista työtä sitten sen arvoisena että minun tulisi julkaista omasta henkilökohtaisesta elämästäni kuvia tuntemattomien arvosteltavaksi.

Niin, entä sitten? En minäkään haluaisi olla esimerkiksi opettaja tai astronautti, koska niissä on erilaiset vaatimukset, kuin minun työssäni, mutta ymmärrän, jos joku haluaa sellainen olla. Ei ole minulta pois enkä mitenkään keksi, miksi minun pitäisi jotakuta sen takia vähätellä. 

Kai ymmärrät, että maailman menestyneimmät ihmiset eivät ole saaneet sitä menestystään tuomalla itseään esiin ja "tyrkyttämättä". Joillakin aloilla se on ainoa tapa pärjätä. Itsekin olin kauan tavistyöntekijänä ja tein vain tehtävät, mitä minulle kuului, mutta kun aloin yrittäjäksi, tajusin, ettei kukaan minulle niitä töitä tuo ellen itse markkinoi osaamistani ja yritystäni. Niin se nyt vain tässä maailmassa menee, ainakin nykyään, kun elinkeino ei tule omasta pellosta. 

Vierailija
65/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iät ja ajat ovat naiset toisten naisten ulkonäköä ruotineet esim. missikisoissa, naistenlehtien kuvista, televisiosta yms. ja kaikki palaute ei suinkaan ole ollut positiivista, mutta näin somen aikana palautteen antaminen on helpompaa ja kyllähän sitä kanavaa käytetään.

Myös uutisten lukijat saavat ulkonäköönsä/pukeutumiseen liittyvää palautetta, millä tuskin on mitään tekemistä työnsä kannalta, saati julkkis joka elää itseään esitellen.

Juu ja iät ajat on ihmisiä rais kat tukin, eikös asia ole sitten ihan ok. 

Oletko tosissasi? Vertaat rais*kausta bikinikuviin ja siihen saatuun palautteeseen?

Vierailija
66/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa.. miten sanoisin tämän diplomattisesti???  Meillä kaikilla on omat kauneusihanteemme ja -mieltymyksemme. Tuo sinun kommenttisi kyllä jakaa huutoäänestyksen tuloksen fifty-sixty.

Sorry. Ei jatkoon!

Vierailija
67/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneuden esitteleminen ärsyttää?

Niinpä. Kaapu päälle vain kaikille, kun niin ärsyttää se kauneuden esitteleminen. 

Vierailija
68/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi laittaa kuvia julkisesti näkyville, jos ei kestä kritiikkiä. Simple as that.

Ei onneksi asuta poliisivaltiossa, missä vain yhdenlaisia mielipiteitä suvaitaan.

Kiusaamisesta ei ole kysymys kuin näiden höttöpäiden mielessä.

Sanoisitko noin myös teinitytöllesi, joka laittoi snäppiin mielestään kivan kuvan ja häntä haukuttiin rumaksi. "Kiusaamisesta ei ole kysymys, omassa päässäsi vaan kaikki." Hyi hitto te olette kuvottavia. 

Somen aika on kuvottava, koska juuri tuollaista se on. Aina joku tulee haukkumaan ja kiusaamaan vaikka itse kuvassa/tytössä ei mitään vikaa.

-ohis-

Vierailija
69/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iät ja ajat ovat naiset toisten naisten ulkonäköä ruotineet esim. missikisoissa, naistenlehtien kuvista, televisiosta yms. ja kaikki palaute ei suinkaan ole ollut positiivista, mutta näin somen aikana palautteen antaminen on helpompaa ja kyllähän sitä kanavaa käytetään.

Myös uutisten lukijat saavat ulkonäköönsä/pukeutumiseen liittyvää palautetta, millä tuskin on mitään tekemistä työnsä kannalta, saati julkkis joka elää itseään esitellen.

Juu ja iät ajat on ihmisiä rais kat tukin, eikös asia ole sitten ihan ok. 

Oletko tosissasi? Vertaat rais*kausta bikinikuviin ja siihen saatuun palautteeseen?

Olen ihan tosissani. Jos perustelet, että asia x on ok, koska niin on aina tehty, sen pitää päteä myös asiassa y. Jos näin ei ole, perustelukin on ihan turha. Analogiat ovat joillekin tosin vaikeita ymmärtää, kun nyt joku alkaa nillittämään, että kuvakommentti ei ole ra is ka us. Niinhän kukaan ei väittänytkään. 

Vierailija
70/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi laittaa kuvia julkisesti näkyville, jos ei kestä kritiikkiä. Simple as that.

Ei onneksi asuta poliisivaltiossa, missä vain yhdenlaisia mielipiteitä suvaitaan.

Sanoisitko noin myös teinitytöllesi, joka laittoi snäppiin mielestään kivan kuvan ja häntä haukuttiin rumaksi. "Kiusaamisesta ei ole kysymys, omassa päässäsi vaan kaikki." Hyi hitto te olette kuvottavia. 

Somen aika on kuvottava, koska juuri tuollaista se on. Aina joku tulee haukkumaan ja kiusaamaan vaikka itse kuvassa/tytössä ei mitään vikaa.

-ohis-

Niinpä. Ja kun katsoo tämänkin palstan kommentteja, on ihan päivänselvää, miksi tämä ei tule koskaan loppumaan. Mammat täällä ihan kirkkain silmin puolustelevat "kritiikinantoaan" eivätkä näe mitään ongelmaa siinä, että vieraan ihmisen ulkonäköä haukutaan. Mutta sitten sädekehää kiillottaen taivastellaan, miten kouluissa kiusaamista ei saada kuriin. Kyllä te ihan itse niille lapsillenne opetatte tuon asenteen. 

Vierailija
71/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis-

Eikö sitten olisi kaikkien kannalta parempi, että tuollainen työ lopetettaisiin. Jos tuohon työhön ei olisi halukkaita, ei olisi työntarjoaitakaan.

Vierailija
72/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo bikinihousut on kammottavat, huomattavasti kauniimmat ovat sellaiset, joissa nivuset ei näy.

Vierailija
73/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mun mielestä on sinänsä ihmeellistä, että ihminen julkaisee materiaalia julkiseen jakoon ja odottaa että kaikki palaute olisi pusipusia ja naminamia?

Miksi vain positiivinen arvostelu on sallittu?

Onko tässä sama juttu kuin rasismissa, että se toimii vain yhteen suuntaan?

miksi niitä kenenkään kuvia pitäisi arvostella ylipäänsä? Tässä jos missä pätee se, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa voi olla myös hiljaa. Ei tulis mieleenkään mennä arvostelemaan kenenkään kuvia tai ulkonäköä, ellei niistä erikseen pyydetä mielipidettä. Instagramissa ei ole pakollista kommentointi ominaisuutta, siellä voi olla myös kommentoimatta. 

Vierailija
74/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes samanikäinen nainen, minulla ei ole treeniohjelmaa, hiustenpidennyksiä, ripsipidennyksiä, tekokynsiä, eikä kylläkään instagramia johon kuvia laittaisin. Näin olen välttynyt ikäviltä kommenteilta. Positiivisia kommenteja kauneudestani on tullut tuntemattomilta esim. kadulla sekä kaupan kassajonossa, ihan normaalissa elämässä. Harvempi kehtaa naamatusten tulla haukkumaan ja vähän kylmä siellä nyt olisikin kävellä bikineissä.

Teetkö myös työksesi juontamis-, tv- ja promotyötä? 

Vaatiiko sellaisessa menestyminen bikinikuvien julkaisua?

Tottakai vaatii, asutko tynnyrissä? Luuletko, että tuollaisiin töihin tullaan kotoa hakemaan? 

JOS tuo pitäisi paikkansa (olen eri mieltä mutta okei, lähdetään siitä) niin en pitäisi sellaista työtä sitten sen arvoisena että minun tulisi julkaista omasta henkilökohtaisesta elämästäni kuvia tuntemattomien arvosteltavaksi.

Niin, entä sitten? En minäkään haluaisi olla esimerkiksi opettaja tai astronautti, koska niissä on erilaiset vaatimukset, kuin minun työssäni, mutta ymmärrän, jos joku haluaa sellainen olla. Ei ole minulta pois enkä mitenkään keksi, miksi minun pitäisi jotakuta sen takia vähätellä. 

Kai ymmärrät, että maailman menestyneimmät ihmiset eivät ole saaneet sitä menestystään tuomalla itseään esiin ja "tyrkyttämättä". Joillakin aloilla se on ainoa tapa pärjätä. Itsekin olin kauan tavistyöntekijänä ja tein vain tehtävät, mitä minulle kuului, mutta kun aloin yrittäjäksi, tajusin, ettei kukaan minulle niitä töitä tuo ellen itse markkinoi osaamistani ja yritystäni. Niin se nyt vain tässä maailmassa menee, ainakin nykyään, kun elinkeino ei tule omasta pellosta. 

Siis tuomalla vai tuomatta? Riippuu varmaan millä menestys sitten mitataan.

Vierailija
75/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaa puolialastomia omakuvia julkiseen jakoon?!

Kalastellaanko niillä tykkäyksiä vai narsistisesti esitellään MINUA?

Yleensä kuvat vielä editoidaan eli kaunistellaan totuudenvastaisiksi.

Kysymykseesi: omalle teinitytölleni opettaisin tärkeämpiä elämänarvoja, eikä hänelle tulisi mieleenkään esitellä tissipyllyherutuskuvia yhtään missään.

Vierailija
76/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis-

Eikö sitten olisi kaikkien kannalta parempi, että tuollainen työ lopetettaisiin. Jos tuohon työhön ei olisi halukkaita, ei olisi työntarjoaitakaan.

Hohhoijaa. kaikkien terveiden ihmisten pitää tehdä työtä elääkseen. En kyllä yhtäkkiä keksi yhtäkään työtä, jossa ei olisi mitään huonoja puolia ja joista ei saisi myös aiheetonta kritiikkiä ja sitä myötä pahaa oloa. Aika vähän meillä olisi työssäkäyviä tai ylipäätään mitään elämää, jos lakkautettaisiin kaikki työt, joissa on ikäviä puolia. Mietipäs miten paljon esimerkiksi asiakaspalvelijat joutuvat työssään kestämään ja näistä on muodostunut ihan omia vitsejäkin. Olisiko tosiaan kaikkien kannalta parempi, että kaikki myyjät lopettaisivat työnsä, jos lähes jokaista ketuttaa ne aukioloajan jälkeen haahuilemaan jäävät asiakkaat? Järjenkäyttö sallittu. 

Vierailija
77/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa esitellä tisunsa muille niin ei pidä itkeä jos joku ei tykkää. Haukkuminen ei ole laitonta, olisikin!

Vierailija
78/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaa puolialastomia omakuvia julkiseen jakoon?!

Kalastellaanko niillä tykkäyksiä vai narsistisesti esitellään MINUA?

Yleensä kuvat vielä editoidaan eli kaunistellaan totuudenvastaisiksi.

Kysymykseesi: omalle teinitytölleni opettaisin tärkeämpiä elämänarvoja, eikä hänelle tulisi mieleenkään esitellä tissipyllyherutuskuvia yhtään missään.

Kyllä, nimenomaan kalastellaan tykkäyksiä. Voiko joku olla vielä somen toiminnasta näin pihalla? 

Ja kuka puhui mistään tissipyllyherutuskuvista? Se sinun tyttäresi voi postata oman naaman kuvansa ja hänelle voidaan sanoa, miten ruma hän on. Sinähän hyvänä äitinä sitten taivastelet, mitäs laitoit naamasi sinne, halusitkos kalastella tykkäyksiä vai narsistisesti esitellä itseäsi. 

Vierailija
79/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seuraavassa hallituksessa on PS ja KD ja silloin palautetaan kunnollinen uskonnonopetus kouluihin ja muutenkin laitetaan arvot kuntoon. Miehet alkavat sitten suosimaan kunnollisia ja siveitä naisia näiden ateistityrkkybimbojen sijaan.

Vierailija
80/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa esitellä tisunsa muille niin ei pidä itkeä jos joku ei tykkää. Haukkuminen ei ole laitonta, olisikin!

Ei ole laitonta, mutta ei missään nimessä hyväksyttävääkään. Meillä muilla elämässä on onneksi muitakin arvoja kuin laki. 

Ja miten ihmeessä se, että joku ei tykkää tarkoittaa sitä, että on pakko haukkua. En minäkään kommentoi kaikkea vastaantulevaa, mistä en tykkää. Haukkuminen on tietoista toimintaa ja siksi tuomittavaa. Jos joku ei tykkää, sille ei voi mitään, mutta ei kukaan sinua siitä tuomitsekaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä