Shirly Karvinen julkaisi bikinikuvia Thaimaan lämmöstä – seuraajien karu reaktio
Napataanpa omaksi ketjukseen.
Shirlykin on julkaissut suunnilleen samanlaiset poseerauskuvat Thaimaan lämmöstä kuin Maisa:
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Siis hei haloo! Nämä ovat kuvia! Ne on laitettu Instagramiin, johon laitetaan kuvia. Jos ahdistaa, miksi niitä kuvia pitää käydä vahtaamassa? Noissa kuvissa nyt ei edes ollut mitään ihmeellistä.
En tiedä, naurattaako vai itkettääkö nämä ihmiset ,joiden on ihan pakko päästä sanomaan jokaiseen kuvaan tai uutiseen "kylläpäs on taas turhaa, mitä minä tällä tiedolla teen, yhdistän jollekin, jota kiinnostaa" -aivopierujaan. No lakkaa seuraamasta niitä instatypyjä ja seiskaa ja iltalehden viihdeuutisia, jos ei kiinnosta.
Omaatko ennustajan kykyjä, vai mistä tiedät etukäteen minkälaista materiaalia kukakin postaaja julkaisee? Että voit jättää lukematta.
Itse seuraan hyvinkin montaa julkkista instassa, suurelta osalta heidän sisältönsä on minua miellyttävää asiapitoista ja viihteellistä. Siksi heitä seuraankin, pääosin mielenkiintoisen sisällöntuoton takia.
Mutta sitten välillä osa heistä julkaisee näitä perseenvenytystissiväkihikikuvia.
Kaikki merkittävät sisällöntuottajat tekevät julkaisuja rahan vuoksi. Toki muitakin motiiveja voi olla, mutta bisnestä se on jollain tasolla kaikille vähääkään isommille pelkureilla.
Seuraajat taas ovat postaajan valuuttaa.
Miksi en siis saisi tuoda asiallisesti ilmi, jos kyseinen postaus ei minua miellytä?
Miten postaaja pystyy ikinä kehittämään somevirtaansa, jos palautetta ei tule tai kaikki palaute on positiivista?
Ei ole hyväksi että negatiivinen palaute lakaistaan maton alle, ikäänkuin sitä ei olisi olemassakaan.
Silloinhan liiketaloudellisessa mielessä eletään harhaisissa pilvilinnoissa kun kuvitellaan että kaikki tykkää, vaikka tosiasiassa niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipahan sitten uhriutua, kun nimenomaan naisilta tulee kovaa palautetta. Että miksi yhhyhyy kun minäkin olen nainen, naisten kuuluu pitää yhtä.
No mikähän pointti tässäkin nyt taas oli. Jos siellä naiset olivat haukkumassa, minkäs Shirly sille voi?
Nythän on muotia uhriutua naisena naisten haukuista. Ei sillä että haukkuminen hyvää käytöstä olisi, mutta miksi juuri naisten pitäisi hymistellä toisille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on Suomessa paljon. Suurin osa ei laita itsestään mitään tyrkkykuvia nettiin, koska eivät koe tarvetta siihen. Nämä naiset voivat varmasti paljon paremmin henkisesti kuin tyrkkyjulkkikset.
Entä sitten? Onko se jotenkin pois niiltä muilta naisilta sitten, jos joku muu niitä kuvia laittaa (varsinkin kun se on osa omaa elinkeinoa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipahan sitten uhriutua, kun nimenomaan naisilta tulee kovaa palautetta. Että miksi yhhyhyy kun minäkin olen nainen, naisten kuuluu pitää yhtä.
No mikähän pointti tässäkin nyt taas oli. Jos siellä naiset olivat haukkumassa, minkäs Shirly sille voi?
Nythän on muotia uhriutua naisena naisten haukuista. Ei sillä että haukkuminen hyvää käytöstä olisi, mutta miksi juuri naisten pitäisi hymistellä toisille naisille?
Niinpä, eiks tää
”Höpsö, kaunis oot!”
Kommenttien kulta-aika mennyt jo vuosia sitten...
Yhtään puolustelematta epäasiallisia kommentteja: Kun lataa someen kuviaan julkisesti, aina on se mahdollisuus että niitä tulee. Varmaan on ollut hänelläkin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on Suomessa paljon. Suurin osa ei laita itsestään mitään tyrkkykuvia nettiin, koska eivät koe tarvetta siihen. Nämä naiset voivat varmasti paljon paremmin henkisesti kuin tyrkkyjulkkikset.
Entä sitten? Onko se jotenkin pois niiltä muilta naisilta sitten, jos joku muu niitä kuvia laittaa (varsinkin kun se on osa omaa elinkeinoa)?
Ei, mutta tuohon itsensä myymiseen kuvilla nyt vain kuuluu osana se haukkumisten kestäminen.
Shirly on kaunis nainen.
Ei haukkujat hauku häntä oikeesti: kertovat vaan omasta mielenmaisemastaan. Valitettavasti!
Hölmökin osaa muita haukkua.
Shirlyn on julkaistava kuviaan, koska hänen tulonsa riippuvat julkisuusarvosta. Se on osa hänen työtään.
Lahtimies kirjoitti:
Onpas täällä paljon kateellisia naisia.
Jotkut treenaa kovasti toiset taas venyttävät kättä päivittäistä sipsipussia kohti.
Läskejä muijia tuskin kiinnostaa, kun ne eivät kilpaile Shirlyn kanssa samassa sarjassa. Etsi vihollisia jostain lähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tätä ihan tosissasi? Koska se on kivaa, koska se on reilua, koska se tuo kaikille hyvän mielen? Naisten keskinäinen solidaarisuus ei ole pelkkää hymistelyä ja peukkuja ja sydämiä, vaan sillä on ihan tärkeä merkitys yhteiskunnassa. Ja on ihan eri asiat saada esim instassa tykkäyksiä naisilta kuin joltain läähpuuh-miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään puolustelematta epäasiallisia kommentteja: Kun lataa someen kuviaan julkisesti, aina on se mahdollisuus että niitä tulee. Varmaan on ollut hänelläkin tiedossa.
Ei niistä kommenteista tarvitse tykätä. Ja sen saa sanoa.
Haukkuminen ei auta ketään. Ei edes haukkujaa itseään.
No kyllähän tuo etelän lämpöön matkustaminen ja bikinikuvien jakaminen rupeaa olemaan niin last season. Narsistista toimintaa. Joka tapauksessa Shirly bikineissä on niin nähty, tuo kuvaprostituutio vaatii aina uusia nuoria tyrkkyjä ja sitten on nekin taas nähty.
En tiedä mitä karuja kommentteja hän on saanut. Upea kroppa hänellä. En ymmärrä miksi joku kehtaa kommentoida jonkun ulkonäköä kuviin joita ei ole pakko katsoa.
Kaikki kellä on paljon seuraajia ja ketkä julkaisee itsestään kuvia saa myös negatiivisia kommentteja. Joku Kim Kardashian saa varmaan tuhansittain niitä joka kuvaan.
Mikään pakkohan ei ole julkaista itsestään kuvia kaiken kansan nähtäville. Tilin voi laittaa yksityiseksi ja ottaa seuraajiksi vain tuttuja. Varmasti saa tällöin vain kivoja kommentteja. Mutta niin, sitten ei saa niitä yhteistyösoppareita. Jotenkin nykyisin tämä valittaminen nagatiivisista kommenteista tuntuu ennemmin itsensä jalustalle nostamiselta ja huomion hakemiselta. Joskus kyllä pienessä mielessäni ihmettelen miksi monet naiset täyttää oman insta feedinsä pelkillä naama ja (vähäpukeinen) vartalo kuvillaan. Ja sitten seuraava postaus on siitä miten ikäviä kommentteja sai. Yllättyikö joku? Ei sillä kukin laittakoon mitä haluaa, ei minun tarvitse heitä seurata tai käydä kuvia katsomassa. Mutta ei jaksaisi lukea lehdistä tuota ainaista napinaa negoista kommenteista. Poista kommentti, estä henkilö.
Omaksi iloksi otettuja kuvia ei tarvitse julkaista. Ja jos ihminen poseeraa vain itsensä esittelyä varten ilman mitään kuvassa näkyvää nähtävyyttä tai toista henkilöä, kuvan sanoma ja tarkoitus on täysin selvä. Sellaisen kuvan jakamisesta pitää voida kestää myös arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tuohon itsensä myymiseen kuvilla nyt vain kuuluu osana se haukkumisten kestäminen.
Niin se valitettavasti kuuluukin, mutta ei se silti tee kiusaamisesta sen hyväksyttävämpää. Kaikilla taitaa töissä olla niitä ikäviä puolia, mutta ei se silti tarkoita, ettei niistä ikävistä puolista saisi koskaan ärsyyntyä tai että jonkun pitäisi niitä ikäviä puolia tahallaan tuottaa. Ehkä maailman noloin selitys tuo "tottakai mun on pakko sua haukkua, kun sehän kuuluu sun työhön".
Vierailija kirjoitti:
Se yksikin suutari asennossa istumiskuva oli karmea.
Eikä ole. Upea kroppa ja tosi kivat biksut.
Vierailija kirjoitti:
Omaksi iloksi otettuja kuvia ei tarvitse julkaista. Ja jos ihminen poseeraa vain itsensä esittelyä varten ilman mitään kuvassa näkyvää nähtävyyttä tai toista henkilöä, kuvan sanoma ja tarkoitus on täysin selvä. Sellaisen kuvan jakamisesta pitää voida kestää myös arvostelu.
Miksi sama johdonmukaisuus ei koske toista puolta? Jos et halua nähdä toisen omaksi iloksi otettuja julkaistuja kuvia, joissa ei ole nähtävyyksiä tai toisia henkilöitä, eikö ole selvää, että sinun kannattaa ohittaa sellainen kuva sen sijaan, että seuraa tätä henkilöä somessa ja jäät selailemaan ja kommentoimaan niitä kuvia. Kyllä siinä tilanteessa pitää kestää myös se, että niiden kuvien sanoma ja tarkoitus on itselle epämieluinen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä karuja kommentteja hän on saanut. Upea kroppa hänellä. En ymmärrä miksi joku kehtaa kommentoida jonkun ulkonäköä kuviin joita ei ole pakko katsoa.
Kaikki kellä on paljon seuraajia ja ketkä julkaisee itsestään kuvia saa myös negatiivisia kommentteja. Joku Kim Kardashian saa varmaan tuhansittain niitä joka kuvaan.
Mikään pakkohan ei ole julkaista itsestään kuvia kaiken kansan nähtäville. Tilin voi laittaa yksityiseksi ja ottaa seuraajiksi vain tuttuja. Varmasti saa tällöin vain kivoja kommentteja. Mutta niin, sitten ei saa niitä yhteistyösoppareita. Jotenkin nykyisin tämä valittaminen nagatiivisista kommenteista tuntuu ennemmin itsensä jalustalle nostamiselta ja huomion hakemiselta. Joskus kyllä pienessä mielessäni ihmettelen miksi monet naiset täyttää oman insta feedinsä pelkillä naama ja (vähäpukeinen) vartalo kuvillaan. Ja sitten seuraava postaus on siitä miten ikäviä kommentteja sai. Yllättyikö joku? Ei sillä kukin laittakoon mitä haluaa, ei minun tarvitse heitä seurata tai käydä kuvia katsomassa. Mutta ei jaksaisi lukea lehdistä tuota ainaista napinaa negoista kommenteista. Poista kommentti, estä henkilö.
No kyllä minä voin ihan käsi sydämellä sanoa, että olisihan tuo yllättävää, jos laittaisin someen jonkun mielestäni nätin kuvan ja joku ventovieras sitä päättäisi tulla haukkumaan. Mutta ehkä tuo sitten joidenkin mielestä on normaalia. Ja eihän niistä ikävistä kommenteistä tarvitsisi postata ja tällä tavalla "nostaa itseään jalustalle", ellei niitä ikäviä kommentteja siellä olisi. Eli jos ärsyttää tämä itsensä jalustalle nostaminen, mitä jos vain lakkaisit haukkumasta?
Olen lähes samanikäinen nainen, minulla ei ole treeniohjelmaa, hiustenpidennyksiä, ripsipidennyksiä, tekokynsiä, eikä kylläkään instagramia johon kuvia laittaisin. Näin olen välttynyt ikäviltä kommenteilta. Positiivisia kommenteja kauneudestani on tullut tuntemattomilta esim. kadulla sekä kaupan kassajonossa, ihan normaalissa elämässä. Harvempi kehtaa naamatusten tulla haukkumaan ja vähän kylmä siellä nyt olisikin kävellä bikineissä.
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti pahoinvoivia ovat vain he jotka käyvät tarkasti läpi kaikki missien bikinikuvat jotta voivat sitten kertoa olevansa heidän yläpuolella koska eivät itse alennu moiseen.