Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shirly Karvinen julkaisi bikinikuvia Thaimaan lämmöstä – seuraajien karu reaktio

Vierailija
08.01.2020 |

Napataanpa omaksi ketjukseen.

Shirlykin on julkaissut suunnilleen samanlaiset poseerauskuvat Thaimaan lämmöstä kuin Maisa:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006365878.html

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yksikin suutari asennossa istumiskuva oli karmea.

Eikä ole. Upea kroppa ja tosi kivat biksut.

Housut vaan pois, niin jotkut äijät kuolaavat taatusti.

Vierailija
42/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt täällä muka ihan tosissaan ihmetellään, miksi missit postaavat poseerauskuvia. :D Onko teillä mitään käsitystä, mitä nämä tekevät työkseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku missi? Miten voi tuolla naamallaedes päästä missikisoihin. Kunnon pottunokka, luiska otsa. Huh, huh.

Vierailija
44/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes samanikäinen nainen, minulla ei ole treeniohjelmaa, hiustenpidennyksiä, ripsipidennyksiä, tekokynsiä, eikä kylläkään instagramia johon kuvia laittaisin. Näin olen välttynyt ikäviltä kommenteilta. Positiivisia kommenteja kauneudestani on tullut tuntemattomilta esim. kadulla sekä kaupan kassajonossa, ihan normaalissa elämässä. Harvempi kehtaa naamatusten tulla haukkumaan ja vähän kylmä siellä nyt olisikin kävellä bikineissä.

Teetkö myös työksesi juontamis-, tv- ja promotyötä? 

Vierailija
45/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät ja ajat ovat naiset toisten naisten ulkonäköä ruotineet esim. missikisoissa, naistenlehtien kuvista, televisiosta yms. ja kaikki palaute ei suinkaan ole ollut positiivista, mutta näin somen aikana palautteen antaminen on helpompaa ja kyllähän sitä kanavaa käytetään.

Myös uutisten lukijat saavat ulkonäköönsä/pukeutumiseen liittyvää palautetta, millä tuskin on mitään tekemistä työnsä kannalta, saati julkkis joka elää itseään esitellen.

Vierailija
46/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi laittaa kuvia julkisesti näkyville, jos ei kestä kritiikkiä. Simple as that.

Ei onneksi asuta poliisivaltiossa, missä vain yhdenlaisia mielipiteitä suvaitaan.

Kiusaamisesta ei ole kysymys kuin näiden höttöpäiden mielessä.

Vierailija
47/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi laittaa kuvia julkisesti näkyville, jos ei kestä kritiikkiä. Simple as that.

Ei onneksi asuta poliisivaltiossa, missä vain yhdenlaisia mielipiteitä suvaitaan.

Kiusaamisesta ei ole kysymys kuin näiden höttöpäiden mielessä.

Sanoisitko noin myös teinitytöllesi, joka laittoi snäppiin mielestään kivan kuvan ja häntä haukuttiin rumaksi. "Kiusaamisesta ei ole kysymys, omassa päässäsi vaan kaikki." Hyi hitto te olette kuvottavia. 

Vierailija
48/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes samanikäinen nainen, minulla ei ole treeniohjelmaa, hiustenpidennyksiä, ripsipidennyksiä, tekokynsiä, eikä kylläkään instagramia johon kuvia laittaisin. Näin olen välttynyt ikäviltä kommenteilta. Positiivisia kommenteja kauneudestani on tullut tuntemattomilta esim. kadulla sekä kaupan kassajonossa, ihan normaalissa elämässä. Harvempi kehtaa naamatusten tulla haukkumaan ja vähän kylmä siellä nyt olisikin kävellä bikineissä.

Vaatiiko sellaisessa menestyminen bikinikuvien julkaisua?

Vierailija
49/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsevarmuus ja seksikkyys kumpuaa sisältä".

Kyllä. Rintalihaksen alle laitetuista rintaimplanteista.

Uskomatonta kehopositiivisuuspaskaa näiltä entisiltä misseiltä. Jos se itsevarmuus on sisäsyntyistä ja riippumaton ulkonäöstä, miksi otetaan silarit??

Vierailija
50/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelläkin tissit kasvaneet missivuodesta. Huomasiko muut saman? 🤔

Vierailija
51/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iät ja ajat ovat naiset toisten naisten ulkonäköä ruotineet esim. missikisoissa, naistenlehtien kuvista, televisiosta yms. ja kaikki palaute ei suinkaan ole ollut positiivista, mutta näin somen aikana palautteen antaminen on helpompaa ja kyllähän sitä kanavaa käytetään.

Myös uutisten lukijat saavat ulkonäköönsä/pukeutumiseen liittyvää palautetta, millä tuskin on mitään tekemistä työnsä kannalta, saati julkkis joka elää itseään esitellen.

Juu ja iät ajat on ihmisiä rais kat tukin, eikös asia ole sitten ihan ok. 

Vierailija
52/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaatii, asutko tynnyrissä? Luuletko, että tuollaisiin töihin tullaan kotoa hakemaan? 

Vierailija
53/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's be honest: Shirly on kaunis mutta sen kauneuden esitteleminen ärsyttää. 

Vierailija
55/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä vähäpukeisia kuvia avoimella instatillä- paljon seuraajia- yhteistyöpostauksia- rahaa. Noinhan se menee, jos ei ole jotain muuta annettavaa. Kuten esim. jotain treenijuttuja.

Olisiko Saralla ja Shirlyllä ja monilla muilla niin paljon seuraajia ilman seksikkäitä bikinikuvia? Tuskin. Ainankaan ketään miestä ei varmaan kiinnostaisi seurata vain jotain meikki ja ulkovaate postauksia. Kerran tuli veljeni kanssa puhetta eräästä ulkovaatemerkistä jota Sarakin on mainostanut useasti instassa. Ajattelin hänen tietävän merkin kun olin huomannut hänenkin seuraavan Saraa. No ei tiennyt. Sanoi ettei ikinä lue tai katso mitään yhteistyöpostausjuttuja vaan ohittaa ne nopeasti. Seuraa ihan muiden kuvien takia. Niinpä niin. Minusta tämä on jopa aika surullista. Usein kommenteissa on joiltain setämiehiltä jotain uuh sexy kommentteja. Mua ainankin nämä ahdistaisi enemmän kun jonkun kateellisen naisen vouhkaus.

Mielestäni asiallista kritiikkiä voi antaa jostain kuvasta, jos sellaisen katsoo aiheelliseksi. Mutta nämä vartalon ja ulkonäön hakkumiset on kyllä käsittämättömiä aikuisilta ihmisiltä. Varsinkin kun nämä daamit on kauniita ja hyväkroppaisia.

Vierailija
56/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let's be honest: Shirly on kaunis mutta sen kauneuden esitteleminen ärsyttää. 

Herää kysymys, keitä se ärsyttää? Minä en ainakaan ole nähnyt yhtäkään tämän ihmisen instakuvaa ennen tätä keskustelua. Missä muualla hän sitä esittelee ja miten se esittely tapahtuu henkilöille, jotka eivät esittelystä pidä? 

Vierailija
57/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaatii, asutko tynnyrissä? Luuletko, että tuollaisiin töihin tullaan kotoa hakemaan? 

JOS tuo pitäisi paikkansa (olen eri mieltä mutta okei, lähdetään siitä) niin en pitäisi sellaista työtä sitten sen arvoisena että minun tulisi julkaista omasta henkilökohtaisesta elämästäni kuvia tuntemattomien arvosteltavaksi.

Vierailija
58/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen

https://pbs.twimg.com/media/CngFEDGWcAABi6T.jpg

Jälkeen

https://www.instagram.com/p/B6m9IzrJgAa/

Mua ärsyttää tossa alimmassa kuvassa vain tuo teksti. Joo en yhtään poseeraa ja aurinkorasvaakin valuu silmiin.

Hieno kuva, upea vartalo. Ja ihan tasavarmaan otettu useampi kuva ja sieltä valittu mieleinen. Miksi pitää keksiä tollainen muka hauska selittely teksti. Ja joo on tissit kasvanu, hyvännäköiset.

Vierailija
59/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä jos joku on kehopositiivinen, ja haluaa näyttää sen maailmalle ja seuraajilleen, niin moni ottaa siitä herneen nenäänsä ja valittaa kuinka "tuokin koko ajan esittelee itseään". Vai pitäisikö Shirleyn olla vähemmän hyvässä kunnossa, vartalo vähemmän kiinteä ja ei niin kaunis jotta hänen kuvansa voisivat olla helpommin hyväksyttävissä.

Vierailija
60/142 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäitä vähäpukeisia kuvia avoimella instatillä- paljon seuraajia- yhteistyöpostauksia- rahaa. Noinhan se menee, jos ei ole jotain muuta annettavaa. Kuten esim. jotain treenijuttuja.

Olisiko Saralla ja Shirlyllä ja monilla muilla niin paljon seuraajia ilman seksikkäitä bikinikuvia? Tuskin. Ainankaan ketään miestä ei varmaan kiinnostaisi seurata vain jotain meikki ja ulkovaate postauksia. Kerran tuli veljeni kanssa puhetta eräästä ulkovaatemerkistä jota Sarakin on mainostanut useasti instassa. Ajattelin hänen tietävän merkin kun olin huomannut hänenkin seuraavan Saraa. No ei tiennyt. Sanoi ettei ikinä lue tai katso mitään yhteistyöpostausjuttuja vaan ohittaa ne nopeasti. Seuraa ihan muiden kuvien takia. Niinpä niin. Minusta tämä on jopa aika surullista. Usein kommenteissa on joiltain setämiehiltä jotain uuh sexy kommentteja. Mua ainankin nämä ahdistaisi enemmän kun jonkun kateellisen naisen vouhkaus.

Mielestäni asiallista kritiikkiä voi antaa jostain kuvasta, jos sellaisen katsoo aiheelliseksi. Mutta nämä vartalon ja ulkonäön hakkumiset on kyllä käsittämättömiä aikuisilta ihmisiltä. Varsinkin kun nämä daamit on kauniita ja hyväkroppaisia.

Kyllä minä ymmärrän, että siellä seuraajissa on pakosti näitä läähpuuh-setiä. Mutta kyllähän näitä myös naiset seuraavat ja heidän motiivinsa kyllä ihmetyttävät, jos eivät muka pidä esittelykuvista eikä henkilöllä mitään muuta annettavaa muka ole. Miksi he sitten seuraavat bikinikuvia, jotka eivät kiinnosta? Kyllä esimerkiksi tämä ketju aika karusti osoittaa sen motiivin ja se ei ole kauhean mukava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi