Miksi sanotaan että palkansaajat hyötyvät hallituksen budjetista?
Aamulla veronmaksajien keskusliiton tyyppi sanoi, että budjetissa palkansaajat ovat voittajia. Sama uutisissa Ylellä.
Minä en palkansaajan ymmärrä miten minä muka olen tässä voittaja? Kymppi lisää kuussa ei korvaa mitenkään sitä, että tehdään 50 lakia, jotka heikentävät työsuhdeturvaa, työehtoja. Ja sosiaaliturvan heikennykset osuvat myös meihin työssä köyhiin: kun yhteiskunnan turvaverkot puretaan, niin minun pitää säästää valtava puskuri työttömyyden ja sairauden varalle. Eli ei voi kuluttaa enää .
Kommentit (18)
Ei hyödy. 3 tonnia/kk saa 20€/kk veroalea, mutta se häviää mm. siihen että työmatkojen verovähennyksiä nostetaan 750->900. Miinukselle jää duunari. Samoin muiden kohonneiden hintojen kanssa. Paskapuhetta muille kuin ministeripalkoilla oleville. Keskituloiset typerykset kuvittelee olevansa royalia ja saa maistaa omaa paskaansa.
HS:n laskuri näytti, että tulisi 300 euroa vuodessa lisärahaa. Ihan mukava summa. Lisäksi tykkään, kun laiskimuksilta leikataan ja työnantajalle tulee mahdollisuus potkia lusmut pois.
Kymppi kuussa ja oluttölkki 3 senttiä halvempi. Sen työntekijä hyötyy tästä hallituksesta.
Sinulle ei ole selvää, mikä budjetti on, AP. Budjetti tuo veronmaksajalle mm. veronkevennykset. Työelämäuudistuksia ei tehdä budjetilla.
Vierailija kirjoitti:
HS:n laskuri näytti, että tulisi 300 euroa vuodessa lisärahaa. Ihan mukava summa. Lisäksi tykkään, kun laiskimuksilta leikataan ja työnantajalle tulee mahdollisuus potkia lusmut pois.
Saattaa potkia sinunkin. Toivottavasti olet siihen varautunut.
Vierailija kirjoitti:
Kymppi kuussa ja oluttölkki 3 senttiä halvempi. Sen työntekijä hyötyy tästä hallituksesta.
Pitää alkaa juopottelemaan oikein kunnolla niin saa ison verohyödyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me potkitaan kaikkia! Paitsi rikkaita. Ja vahvoja.
T: Riikka ja Petteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt kunnon puskurin niin kuin kaikki fiksut ihmiset. Lisäksi olen kehittänyt osaamistani työn ohessa jatkuvasti, joten jos duuni lähtee alta, ei tarvinne kauaa olla työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerännyt kunnon puskurin niin kuin kaikki fiksut ihmiset. Lisäksi olen kehittänyt osaamistani työn ohessa jatkuvasti, joten jos duuni lähtee alta, ei tarvinne kauaa olla työttömänä.
Toivotaan että puskurisi on riittävä. Pelkkä kirurginen operaatio julkisillakin (odotettuasi kolme vuotta) voi maksaa reilusti kymppitonnin.
Koomista kun sanotaan, että rikkaat vie köyhien rahat. Eihän köyhillä ole rahaa.
Jos olisi,niin silloinhan ne eivät olisi köyhiä.
Miksi ne muuten eläisivät rikkaiden rahoilla??
Lehman Brothers. Mitenköhän köyhien asuntolainat kestää kiristykset..
Palkanmaksajana ostan Lidlin halvinta ruokaa ja kaikki omat ja lasten vaatteet kirpparilta. Palkasta iso osa säästöön pahan päivän varalle. Tunnen myös surua yh-kavereiden puolesta. Heillä on muutenkin tiukempaa ja rankempaa, nyt hallitus ei salli edes osa-aikatöitä.
Hyötyyhän ne jos palkka on yli 14 000. Muilta sinimusta kyllä ottaa pienen veronalennuksen moninkertaisesti takaisin.
300 euroa vuodessa on ihan vitsi tässä taloustilanteessa perheelliselle palkansaajalle. Kauppamaffiat ottaa omansa ja sähköt loput kun kuulee, että ihmisillä on euro.
Peruskusetus: 20€ alea ja 400€ nousee kulut: palkansaajalle 380€ tappiota.
Saatanan tunarit!
Vierailija kirjoitti:
Koomista kun sanotaan, että rikkaat vie köyhien rahat. Eihän köyhillä ole rahaa.
Jos olisi,niin silloinhan ne eivät olisi köyhiä.
Miksi ne muuten eläisivät rikkaiden rahoilla??
Rikkaille annetaan rahaa joka heille ei kuulu. Irvokasta siitä tekee se etteivät he edes tarvitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me potkitaan kaikkia! Paitsi rikkaita. Ja vahvoja.
T: Riikka ja Petteri
Rikka ja Petteri: Palkansaajan pahimmat viholliset.
Ei mitään turvaverkkoja pureta, niistä tehdään vain hieman uuninpankolla loikoiluun kannustamattomampia.