Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee niin vtun hermo

Vierailija
07.01.2020 |

Tuli taannoin veden tasauslasku, ennakko mukaan luettuna lähes 2000 euroa :) haistakaa vttu ihan oikeasti. No minähän soitin välittömästi, että mitä vttua tämä on olevinaan, en todellakaan maksa näin järjetöntä summaa. Alkoi isännöitsijänainen lässyttää, että voidaan tehdä maksusuunnitelma :)))))) v*tut tehdään.

Näillä näkymin mittari ei raksuta tyhjää, mutta jotain ihan vtun pimeää tässä on, nimittäin KYLMÄN VEDEN kulutus on aivan törkeän suuri. LÄMPIMÄN veden kulutus on normaali. Rakennusajan lukemat on otettu ylös, itse en ole niitä nähnyt.

Joo että minähän käynkin vttu kylmässä suihkussa ja kodinkoneeni käyttävät kylmää vettä pesemiseen, totta kai. Mitä vttua oikeasti, olen niin vtun täynnä tuota p*skaisännöitsijää, joka yrittää jatkuvasti saada minut uskomaan, että olen itse kuluttanut tuollaiset törkeät määrät KYLMÄÄ VETTÄ ja sanoi, että pääsääntöisesti laskuja ei pienennetä tasapuolisen kohtelun vuoksi. Haistakoon p*skan. Kyllä minä huomaan isännöitsijän viesteissä piilovinoilun, koska olen lähettänyt hänelle vihaisia viestejä parista eri asiasta.

Tuo isännöitsijä on oikeasti NIIN SURKEA. Mikään ei toimi enää kun se vaihtui. S**tana!! Vihaan sitä ämmää.

Joo ja ihan vtun turha kuvitella, että maksan saatana lähes 2000 euroa vedestä. 🤣

Kommentit (273)

Vierailija
161/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pöllii erillishanasta vettä.

Vierailija
162/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosiaan olen aina tiennyt, että pesukoneen letkun täytyy olla mutkalla. Minulla tuo muoviosa on irronnut koneesta ja letku on lattialla. Se on unohtunut sinne. Äsken yritin laittaa sitä mutkalle siihen kohtaan jossa muovipidike on ollut. Ei se yletä. Laitan jonkun korjaamaan asian ja laittamaan letkun oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON OSAKUUTIO? PALJONKO SE ON LITROISSA? 15 MINUUTIN SUIHKU muutti osakuutiolukemaa 6 pykälää!!!! Nelosesta kymppiin!!!

Ap

Paha sanoa tuon suun huudon perusteella. Pitäis nähdä mittarin kuva tai tietää tarkka tyyppitieto, että löytyy kuva netistä. Mittareita kun on niin monenlaisia.

Vierailija
164/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesilaitokseen yhteys,ei ole normaalia!  Ymmärrän suuttumuksen.Istu kuitenkin alas ja puhalla,ota yhteyttä vesilaitokseen äläkä Isännöitsijä voi olla m ulkku,mutta vesilaitos ei. Kun selvyys tulee,voit onnellisena myhäillä ja heittää piikin ohimennen isännöitsijälle,mikäli ovat vastoin lakia toimineet.

Vesilaitoksella ei ole todennäköisesti mitään tietoa asuntokohtaisista mittareista. Vain taloyhtiön päämittarin lukema kiinnostaa heitä. Isänöitsijältä tulee vaatia oman asunnon lukemat nähtäviksi.

Vierailija
165/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiratalous? Voiko saada lisätietoa YV?

Vierailija
166/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tosiaan olen aina tiennyt, että pesukoneen letkun täytyy olla mutkalla. Minulla tuo muoviosa on irronnut koneesta ja letku on lattialla. Se on unohtunut sinne. Äsken yritin laittaa sitä mutkalle siihen kohtaan jossa muovipidike on ollut. Ei se yletä. Laitan jonkun korjaamaan asian ja laittamaan letkun oikein.

Onko tämä kommentti ap:lta? Jos on, niin case solved.

Ottaako pesukone koko ajan vettä kun pesuvaihe on päällä?

Vierailija
167/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koiratalous? Voiko saada lisätietoa YV?

Toivottavasti ei ole. Ei ainakaan mitään isoa koiraa, sillä en haluaisi kohdata ap:ta kusettamassa taistelukoiraansa.

Vierailija
168/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole koiraa eikä tule. Paljonko on osakuutio?

Ap

Vierailija
169/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kommentti ap:lta? Jos on, niin case solved.

Ottaako pesukone koko ajan vettä kun pesuvaihe on päällä?

Seurailin äsken, kone kuivaa nyt siis. Ei ole ottanut montaa kertaa vettä pesun aikana. Kuivauksen aikana tuollaisen äänen kuuluessa ratas pyörähtää aina. Punainen lukema oli pari tuntia sitten lähes 04, tällä hetkellä 14!! Olen koko tämän aamun ja keskipäivän kyttäillyt mittarin liikkeitä.

Ja tässä ajassa olen tosiaan käynyt vartin suihkussa (hana kiinni saippuointien aikana) ja tuo yksi koneellinen on pyörinyt tässä koko ajan. Miten hitossa tässä ajassa nelonen voi muuttua neljäksitoista?!

Vierailija
170/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vartin verran

Vierailija
171/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siksikö, että letku on lattialla?? Ei sitä edes saa oikein asennettua kun ei se yletä.

Olen tosiaan aina tiennyt että sen pitää olla mutkalla, mutta asun ekaa kertaa itsekseni mittarikämpässä, eikä letkun asento ole koskaan vaikuttanut mihinkään. Nytkin se on vain unohtunut tuonne, kunnes tasauslaskun tultua aloin miettiä sitä uudestaan.

Vierailija
172/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy HSY:ltä, heidän laskuri.

Siis mistä vtusta sinä luulet tietäväsi missä minä asun?????? En voi käsittää teidän järjen juoksuanne.

Ap

Kysyit miten asunnon koko vaikutta vedenkulutukseen, niin vastasin että kysy HSY:ltä kun oli heidän laskuri mitä kritisoit.

Vierailija
173/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vtuttaa niin vtusti se, että minua syyllistetään aina ja kaikesta, vaikka maalaisjärkikin sanoo, etten mitenkään voi olla syyllinen. Ei se ole minun TUHLAILUANI, jos vesimittari raksuttaa hirveitä lukuja pesukoneen letkun takia. En MINÄ valuta vettä ja aiheuta asiaa!! MINÄ olen asian unohtanut, mutta se ei silti ole minun aiheuttamani asia!! Minua on tässä koko ajan nimenomaan syyllistetty TUHLAILUSTA, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
174/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy HSY:ltä, heidän laskuri.

Siis mistä vtusta sinä luulet tietäväsi missä minä asun?????? En voi käsittää teidän järjen juoksuanne.

Ap

Kysyit miten asunnon koko vaikutta vedenkulutukseen, niin vastasin että kysy HSY:ltä kun oli heidän laskuri mitä kritisoit.

No käyttämällä arkijärkeä voimme todeta, että sillä ei ole mitään tekemistä vesilaskun kanssa. SÄHKÖLASKUN kanssa on, paljonkin.

Vierailija
175/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurailin äsken, kone kuivaa nyt siis. Ei ole ottanut montaa kertaa vettä pesun aikana. Kuivauksen aikana tuollaisen äänen kuuluessa ratas pyörähtää aina. Punainen lukema oli pari tuntia sitten lähes 04, tällä hetkellä 14!! Olen koko tämän aamun ja keskipäivän kyttäillyt mittarin liikkeitä.

Ja tässä ajassa olen tosiaan käynyt vartin suihkussa (hana kiinni saippuointien aikana) ja tuo yksi koneellinen on pyörinyt tässä koko ajan. Miten hitossa tässä ajassa nelonen voi muuttua neljäksitoista?!

No jos mittarissa XX,XX ja mittaa kuutioita niin jälkimmäiset kaksi lukua kertoo suoraan sinun kuluttaneen sata litraa. Alussa lukema XX,04 ja sitten XX,14 niin sata litraa mennyt. Mittari ei kerro litran tarkkuudella vaan kymmenen litran tarkkuudella.

Vierailija
176/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

se voi olla litra tai 100 litraa tai mitä tahansa. Laita kuva siitä mittarista.

Vierailija
178/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kokea aina ja jatkuvasti syyllistämistä kaikesta. Sen sijaan, että epäiltäisiin pesukoneen letkua tai mittarivirhettä, ihan surutta syyllistetään, että minä se valuttelen tuhat litraa päivässä ja käyn kahden tunnin suihkuissa aamuin illoin. Aivan järjettömiä syytöksiä eikä kukaan usko minua missään asiassa.

179/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta oikeuteen petoksena.

Vierailija
180/273 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vtuttaa niin vtusti se, että minua syyllistetään aina ja kaikesta, vaikka maalaisjärkikin sanoo, etten mitenkään voi olla syyllinen. Ei se ole minun TUHLAILUANI, jos vesimittari raksuttaa hirveitä lukuja pesukoneen letkun takia. En MINÄ valuta vettä ja aiheuta asiaa!! MINÄ olen asian unohtanut, mutta se ei silti ole minun aiheuttamani asia!! Minua on tässä koko ajan nimenomaan syyllistetty TUHLAILUSTA, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Ahaa, taidatkin olla prsereikä koko ihminen jos syyllistetään aina ja kaikesta KOKOAJAN. Kaikkien kanssa sukset ristissä jatkuvasti. No en kyllä ihmettele näiden viestien jälkeen. Jatka raivoomistas rauhassa. Toivottavasti menee koko lasku maksuun.